90.Bolum devam...
Çok kötü arkadaşlar yaa yazdim aslında sonra silindi sinirlendim yazmicaktim ama isteeee...
Filme beraber bakmıştinız sen uyumustun sonunda seb kafasini TV den sana çevirip baktı bu süre seni izledi ardından yanına gidip kulagina eğildi.
"S/a Hadi yatagina yat,s/a..."
Diye fisildadi gözlerini kirpistirarak actin seb sana yakın olduğunu fark etti biraz geri çekildi.Uykulu gözlerle.
"Ah,tamam sagol"
Deyip yukarı cikmaya basladin Seb bir şeyi unutmuştu tabikide yatak örtüsünü değiştirmedi kapıda senin önüne geçti.
"Şey s/a unutmuşum örtüyü değiştirmem lazim"
"Peki"
Dedin o örtüyü değiştirirken kapının kenarına yaslandin gözlerin kapalıydı.
"Kapıda uyuyanida ilk kez goruyorum"
Gözlerini actin.
"Şey uykum var ne yapayım"
"Şaka yapıyorum canım yat hadi"
Yataga yatıp üzerini orttun seb kapidan cikicakken.
"Seb iyi geceler..."
Arkasini dönüp gülümsedi.
"Sana da..."
●●●
Sabah olunca Seb-e süpriz yapmak istedin ve kahvaltı hazirladin kızmaz diye dusundun neden kızsin ki degilmi son rütunun(skdbkrne) domates kalmıştı tezgaha geçip dogramaga basladin dograrken ensende bir sıcaklık hissettin hıza arkani dondun seb sana bakiyordu.
"Şey korkuttuysam üzgünüm"
"H-hayır edecek ürperdim"
"Pekala sen neler yaptın boyle"
"Sana süpriz yapmak istedim umarim kizmadin?"
"Ne? Hayır tabikide! Nihayet güzel bir hanim efendiden kahvalti yiyecegim"
Gulumsedin yuzunmu kizardi senin?
Yoksa asik mi oldum?
Hadi ama kim aşık olmaz ki şu yakisikliliga bak !
Yani sende fena degildin.
Ya oda seni seviyorsa?
Bir dk adamla tanisali daha 2 gün oldu.
Yazar bunlari yazarken siz çoktan masaya yurudunuz oturup yemeye basladiniz.
Kahvaltiniz bittiğinde beraber kaldırıp yardım ettiniz birbirinize salona yürürken paltonu aldın.
"Ben gidiyim artık her şey için tesekkur ederim seb"
Deyip kapıya yoneldin ama kapidan dışarıya baktiginda hala yağmur yağıyordu hemde ne biçim.
"Galiba biraz daha misafirimsin..."dedi Seb gülerek.
Senin yüzün asildi aileni arkadaşlarını ozlemistin tamam daha 2 gün oldu ama onlara alisiktin Seb yüzünün aşıldığını gördü.
"Ah hadi ama bu kadar sıkıcı olamam"
"Hayır seb sadece...neyse"
Içeriye geçtiniz paltonu çıkardın koltuga oturdun yüzün hala asıktı.
"Ama beni uzuyorsun aglarim bak"
Deyip sakadan bebek gibi ağlamaya başladı guldun.
"Tamam küçük bebek aglama"
Deyip yanagindan bir makas aldın seb de gülümsedi.
"O zaman film izlemeye ne dersin?"
"Olur derim"
"O halde karayip korsanları!"
"Olur!"
Deyip mısır patlatmaya gittin yiyip izlemeye koyuldunuz.
Film bitti öyle oturuyordunuz seb birden konuştu.
"Hadi yere yatıp tavana bakarak hayal kuralim"
Kaslarını cattin.
"Yanlış anlama cocukluktan beri yaparim"
"Tamaam"
Deyip yere yattin oda senin yanina uzandi hayal kurdunuz bazılarını anlatıp guldunuz biraz daha yerde öylece yattınız
kalkip koltuğun kenarına dayandin sırtını verdin yani seb de kalktı aynisini yaptı karşı karsiyaydiniz."S/a gözlerini kapatır mısın?"
"Neden?"
"Lütfen korkma ne yapabilirim ki?"
"Peki"
Deyip gözünü kapatın seb görünce gülümsedi emekleyerek sana uzandı son bir nefes verip yavasca dudaklarinizi birlestirdi gözünü hızla actin dudağını emerken sen öyle bakiyordun ellerini kaldirdin ona uzattin yuzune koyup yavasca ittin gözlerini açtı bir süre bakıştınız gelen bir cesaretle ensesinden tutup bu sefer sen optun opusurken nefesiniz kesilmişti yavasca cekildiniz seb yanına oturup kolunu sana sardı sende ona.
"Biliyorum çok ani oldu ama beni kendine aşık ettin evet 2 gun oldu tanisali ama sen tatli,deli,guzel,ve komiksin sen çok güzelsin bundan suphen olmasın."
Deyip sessizlesti.
"Sanırım bende seb."
Dedin uzanip yanagindan optun.
Umarım begenmisinizdir oy ve yorum tesekkur ederim💞💞
Bucky Barnes adına kitap yazdim bakarsanız svinirim🙈❤💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile Hayal Et♡
Teen FictionDudagini mıncırırim adam senin neden bu kadar tatlisin (seks iğrenç bişey seninle olmadığı surec) biraz sapikmi oldu ne.