Ben geldigimmm okul ilk günü bok gibiydi ve lise 1 berbat neyse.
Yaziyimi bir okul aşkı.
Yaziyumi bur öğrenci öğretmen aşkı.
Günah benden gitti.
"Duydunmu yeni beden hocası gelmis"dedi arkadasin.
"Himm bizim kel yaşlı körük gitti yani"dedin.
"Ayn ya kurtulduk ondan neyse bir sonraki ders beden bakalım yeni hocanın tipine"
Yeni hocayı gordunuzmu ya.
Yeni hoca yanlız taş gibi.
Süper vücudu var yaa.
Bütün okul yeni hocayı konuşuyordu aslında azda olsa merak etmistin neyse şimdiki ders beden hadi bakalım.
Zil caldi ve sınıfın hepsi ip gibi sırada durdular sonra sağ taraftan birisi geliyordu.
"Merhaba çocuklar"dedi.
Ve içinden gerçektende taş gibiymis diye gecirdin ama kesin sevgilisi vard- şşş kendine gel s/a o senin hocan.Karşınıza geçip durdu gözleri kısa sure ligi bile olsa sana baktı sonra konuştu.
"Artık beden derslerinize ben gireceğim küçük bir sorun yüzünden bay depp okuldan ayrıldı ve ismim Sebastian stan"dedi.Sonra biraz daha konuştu ve serbest bıraktı sen fazla şey yapmayı sevmzdin o yuzden bir kenera çekilip oturdun ve diğerlerini izledin biraz zaman geçti ve arkanda sanki biri vardi ve hemen arkani dondun ve onu gördün yeni hocanzii elini damagina yaslanıp yukarı kaldirdin.
"Ah..hocam Beni korkuttunuz"
"A özür dilerim...peki sen niye onlara katilmiyorsun"dedi.
"Imm şey ben fazla etkinlik yapmayı sevmiyorum,yani siz veremediğiniz süreç"dedin.
Ve hocan sebastian aklına bişey gelmisce sırıttı.
"Demek seni burdan kaldırmak için benim birşeyler söylemem lazım...o zaman gidip spor odasından raketleri getirimisin"dedi.
Sen basınla onaylayip gidip getirdin ve onda verdin raketin bir esini aldi ama digerini almadı senin elinde kalmıştı sen bir elindeki rakete birde hocan sebastian baktin sonra konuştu.
"Hadi bakalım görelim seni"dedi raketi göstererek.
"E şey hocam ben raket oynamayı fazla beceremem"dedin.
"Aa bişey olmaz hadi geç karşıma"dedi ve onayladin.
Ve korkulu bi şekilde karşına geçitin.
"Hazirmisin"dedi.
"H-hayir"dedin.
Ama çoktan(o topa benzeyen şey vardı ya o ama ben adını bilmediğim için top dicem😁)topu sana atmıştı ama sen yakalayamadık ve top yere düştü ve eğilip aldın.Sonra hocana baktin.
"Bir da hakine olcak ben sana guveniyorum"deyip göz kırptı biraz kizarmistin.
"P-peki"dedin.
Sonra tekrar attı ama yine vuramadin ve tekrar denediniz sonra bir kız grubu yanınıza geldi.
"Bizde oynayalimmi hocam"dedi nefret ettiğin carena.
O kızdan hep nefret etmistin.
"Tabi ama senden bişey isticem 1 dk"dedi ve yanına geldi senin.
"Şimdi al bu topu ve bize atarmisin"dedi sebastian hoca.
Başıyla onayladı ve sana"hadi bakalım kim tutacak"dedi ve carenaya döndü.
Sen biraz gaza geldin sonra senad carena ya dodun ve atmasini bekledin ardından attı ve sen yakalamaya çalışır ken seb hoca yakalamya calisirken bir sey anlamadin ve kendini yerde buldun ve ustunde de sebastian hoca vardı ıst su an domates olmustun çok utandin.Bir an ligi bile olsa sebastian o okyanus mavi gözleri senin dudaklarında gezindi sonra bir ses kendinize gelmenizi sağladı.
"Hocam iyimisiniz s/a kötü dusurdude"dedi carena.
Sonra sebastian hoca konuştu"hayir benim sucumdu üzgünüm..."dedi daha adını bilmiyordu ve kalkıp sana elini kalkman için uzattı sende kalktın sonra konustun.
"S/a.s/a s/s/a"dedin.
Sonra öyle oturuyordun zilin çalmasına az kalmıştı ve caldi cantani alıp gidicekken bu ses seni durdurdu.
"S/A"
Arka ni dondun bunun sebastian hoca olduğunu anladın ve seslendim.
"Efendim hocam"dedin.
"Bundan sonra benim yardimcimsin"dedi.
Sen biraz sasirdin noluyo ya seni hayata sokmalar üstün düşünde gözlerinin dudaklarına kayması ve şimdide yardimcinmi diyordu içinde tuhaf birşeyler oldu ve cevap verdin.
"Peki"dedin ve gittin.
Naberrr keşke böyle bişey oluş ya daha yeni lise 1 e geçtim ama gerçekten böyle birşey olmasını isterdim ayayayyaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile Hayal Et♡
Teen FictionDudagini mıncırırim adam senin neden bu kadar tatlisin (seks iğrenç bişey seninle olmadığı surec) biraz sapikmi oldu ne.