Ahahhahah😢😢😢ağlamak istiyorumm nedenini feelsi okuduktan sonra belki anlarsınız ahahhah😢😢
Not:gerçek bir hayat hikayesinden hemde kendi hayat hikayemden😳
Uyari:aşırı aşk feelsi gecirebilirsiniz yada gecirmezssiniz ama geçirin ay aglicam😢😢😧😦
Sadece senin olmak istedim...
Ne yapsam sende beni seversin?
Seni hergün görmek güzel bişey😊
Bir kerede o güzel yüzün ne zaman bana da gülecek?
Seninle diyalog kuramamaktan sıkıldım:(
Nedenini bilmediğim bir seyden oturu sana aşık oldum...
Seni başka kızlarla konuşurken kıskaniyorum...
Ama sorun bende...
Sana aşkımı itiraf emekten korkuyorum:(
Sen beni sevmessin diye...
Bazen seninde bana bakışlarını yakalıyorum.
Belki sende bana boş degilsindir diye umuyorum.
Ama kendimi kandiriyorum..
Ben sadece romantik bir aşk istiyorum.
Senle beraber olurmu?
Şu küçük deli kıza bir şans verir misin?
Son olarak neden bu kadar tatlı uyuyorsun?
(Yukarıdaki sözler tamamen bana ait:)
B
Bunları yazarken ister istemez gözlerin dolmuştu beni ne zaman farkedecek diye kendini harap etmistin sınıfın en yakisiklilarindan biriydi ve bu seni icten içe bitiriyordu helede o gözleri yokmu? Orada yüzmek isterdin beh hep onunla ilgili hayaller kuruyordun evleniyorsunuz çocuklarınız oluyor pasta savaşı yapıyorsunuz çok güzel diye düşündün birden içeri zili çalmıştı yavaş yavaş ogrencilr gelmeye basladi birden onu gordn gozlerinle yedin resmen bir heyecan da surdan geliyordu fazla yakin oturusunuz arada bir onu kesiyordun uyuma numarasi yaparak hele o dudagi yokmu mincirasin gelir bazı sorulara yanıt verdiğinde onu izleme şansı eline geliyor ve doya doya bakıyorsun böyle kara kara düşünürken omuzuna bir el dokundu.
"Naber?"
Scarlett'di onu seversin tatlı kız.
"Iyi diyelim sen "
"Yani iste bende"
Dedi ve yüzün onu gördükçe aşkını itiraf edemediğim için asılıyordu scar seni farketti.
"Ne oldu yüzün neden asık bebegim"
Birden seb'e baktin scar'da senin baktığın yere baktı.
"Vaaayy stan ha turnayı gözünden vurdun"
Elimle ağzını kapadin.
"Tanrım sessiz ol baktiysam ne olmuş?"
"Hadi ama s/a ben aptal değilim...ondan hoslaniyorsun dimi?"
Dudağını buktun.
"Ama kimseye söyleme...evt ona fena tutuldum ama söyleyemiyorum olmuyor beni beğenmez diye korkuyordum"
"Tatlım sadece söyle seni yemez ya"
Bir süre baktiktan sonra beyaz kagida yazmis oldugun seyi gordu alip bakti okuduktan sonra sana bakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Stan ile Hayal Et♡
Teen FictionDudagini mıncırırim adam senin neden bu kadar tatlisin (seks iğrenç bişey seninle olmadığı surec) biraz sapikmi oldu ne.