♡8

2.1K 56 18
                                    

Bugün o büyük gündür 4 yıl boyunca olduğun sevgilin sebastianla evleniceksindir ve cook heyecanlisin neyse düğün başlamıştır ve 3-4 saat sonra bitmişti ve sebastianla şahane evinize gidersiniz ve arabanın kapısını actigin an sebastian seni elinden çeker ve kucağına alır.

Bu arada +16 yaş

Sen"hayatım gerçekten bunu yapmak zorundamisin".

Sebastian"evt tabiidir koskoca mrs.stan'ni düğün gününde evine yuriyerekmi goturucektim".der siritarak oley be artik sen bir Stan din stan soy ismini almıştım.

Sen"peki madem mr.stan".

Neyse artık seni yatak odasına getirmiştir nolacaktı şimdi şimdi ne yapcaktiniz utançtan yanaklarin kıpkırmızı olmuştu.Birden sebastianla birbirinize baktınız daha sonra sen gelen bir cesaretle sebastianin ceketini çıkartın ve sonra gömleğinin düğmelerini çıkarmaya başladın bunu gören sebastian ellerini senin arkana atar ve gelinliginin fermuarını sıyirmaya başlar ve sebastianin üstünde birşey yoktu sonra oda senin gelinligini çıkardı senin sadece ustunde iç camasirlarin vardı sonra sebastian pantolonunun kemerini çıkarmaya başladı sende yardım ettin sonra senin dudaklarına yapıştı ona karşılık verdin sonra seni yatağa attı ve öpüsmeniz gittikçe derinleşti ve o senin üstindeyken sen onun üstüne çıktın ve onu öptun oda ellerini sardi ve sütyenin kulbunu tuttu ve çıkarmaya başladı ve sutyeni çıkartıp fırlattı ve bu sefer o senin üstüne çıktı sonra öpucuklerle boğdu seni boynundan koprucuk kemigine koprucuk kemiğinden göğüslerine ordan karnına ordanda yavaşça külotunun oraya indi ve külotunu çıkardı ve suan tamamiyle ciplaktiniz ikinzde, sonra zamanı gelmişti galiba üstüne geldi dudağını öptü ve.

Sebo"hazır misin bebeğim benim olmaya".

Küçük sirittin ve cevap verdin.

Sen"hazırım mr.stan".

Sebo"o halde suandan itibaren benimsin".dedi ve vücutlarinizi birleştirdi ve sen küçük biraz inledin ve sebastian belini bir öne bir arkaya hareket ettiriyordu ve ikinizde inliyodunuz.

################################

Yatakta sebastianin kucağında yatiyodun ve gözlerini aramadın ve gülümsedi ve o anda sebastianda sana baktı ve dudagina küçük bir buse kondurdu ve şöyle dedi.

Sebastian"seni seviyorum hayatımın anlamı iyiki benimle tanistin ve iyiki benimle evlendin".

Sen"bende seni seviyorum askim".

Sebastian Stan ile Hayal Et♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin