BÖLÜM 7/Her Şeyin Sonu(FİNAL)[Part 1]

162 28 38
                                    

Bölüm Şarkısı: Madison Beer - Home With You

     Gizem gözlerini açtığında babası, kardeşi ve kuzeni başında bekliyordu. Etrafına bakınıp annesini göremeyince telaşla ''Annem nerede?'' diye söylenmeye başladı. Babası, hastane yatağında yatan Gizem'in elini tutup ''Sakin ol kızım, hiçbir yere kıpırdama. Ben doktorunu çağırıp geliyorum.'' dedi ve odanın kapısına doğru yürüdü. Tam odadan çıkacaktı ki Gizem ona bakıp buruk bir sesle ''Ağlamışsın...'' dedi. Babası başta duraksadı ama sonra yüzünü saklamaya çalışarak odadan çıktı. Gizem bunun üzerine feryatlar içerisinde ''Ağlamışsın! Annem öldüğü için ağlamışsın! Bana söylemiyorsun annemin öldüğünü...'' dedi ve yatağından kalkmaya çalıştı. Derya Su ve Nazlı onu zar zor tutuyordu. Gizem'e sakin olmasını söylemelerine rağmen Gizem onları dinlemiyor, daha da hırçınlaşıyordu. ''O kadına bunun bedelini ödeteceğim!'' diye etrafa tehditler savuruyordu. Derya Su, Gizem'i oyalamak için ''Sabahtan beri seni büyü şeysinden arıyorlar. Sabahtan beri aradıklarına göre önemli bir şey olsa gerek. Neden telefonuna bakmıyorsun?'' dedi ve komidinin üstündeki telefonu alıp Gizem'e uzattı. Gizem ise sinirle Derya Su'ya bakarak ''Sence şu an o aramalar benim umrumda gibi mi görünüyor?'' diye sertçe cevap verdi. Derya Su'nun doktor gelene kadar ablasını oyalamaya çalıştığını anlayan Nazlı da kuzenine destek olmak için ''önemli bir şey olmasa ararlar mı sanıyorsun abla? Nedenini öğrendikten sonra telefonunu kapatabilirsin zaten. Sonsuza kadar sürmeyecek.'' dedi. Gizem sinirle ''Bunu sadece sizin dilinizden kurtulmak için yapıyorum. Sonra gideceğim.'' dedi ve telefonunu Derya Su'nun elinden alıp telefonunun kilit ekranını açtı. Taylan Bey'den gelen on iki cevapsız arama vardı. Geri ara tuşuna basıp bekledi. Telefon açıldığında Taylan Bey nefes nefese ''Büyük Üstad, acilen Büyük Üstadlar Binası'na gelmeniz gerekiyor.'' dedi. Gizem sertçe 'Kusura bakmayın Taylan Bey ama şu an teyzeme çok önemli bir konuda hesap sormam gerekiyor. Daha sonra yanınıza gelirim.'' diye yanıt verdi. Bunu duyan Taylan Bey hiddetle ''Sorun da bu zaten! Teyzeniz size karşı bir isyan başlattı! Kara Büyücüler Büyük Üstadlar Binası'na saldırıyorlar! Hemen buraya gelip olaya müdahale etmelisiniz!'' deyince Gizem ''Tamam, hemen geliyorum.'' deyip telefonu kapattı. Derya Su ve Nazlı, planlarının bozulacağını anlayınca son şanslarını deneyip Gizem'i durdurmayı denediler ama Munko portalı oluşturdu ve başarısız oldular.

     Profesör doktor Necati Kılıç içeri girdiğinde Gizem ortalıkta yoktu. Gözleri iyi görmediğinden Nazlı'yı Gizem zannetti ve ''Bak kızım, yapılan testlere bakınca bayılmana stresin sebep olmadığı anlaşılıyor. Test sonuçlarına göre epilepsi hastalığının başlangıç evresindesin kızım. Kendine dikkat edip yazdığım ilaçları aksatmadan kullanmalısın.'' diye sözün başladı. Nazlı, adamın bayıcı konuşması karşısında esnerken babası ise doktoru altıncı kez dikkatle dinliyordu.

***

Gizem, portalı sayesinde Büyük Üstadlar Binası'na geldiğinde perişan bir halde ellerini başına siper edip büyük bir masanın altına saklanan Taylan Bey'i gördü. Tam yanına gitmek için bir adım atmıştı ki önüne kocaman bir kaya düştü. Dışarıdan atılmıştı ve pencerenin camlarını paramparça ederek Gizem'in önüne düşmüştü. Gizem korkuyla diğer camlara baktı. Onlar da aynı sebepten paramparçaydı. Gizem, Taylan Bey'in neden bu halde olduğunu şimdi anlıyordu.

     Başını sakınarak Taylan Bey'in yanına gitti ve masanın altına başını sokarak ''İyi misiniz?'' diye sordu Taylan Bey'e. Taylan Bey bembeyaz kesilmişti, başını sallamakla yetindi. ''Lütfen o kadını durdurun Büyük Üstad.'' nefesi kesilerek. Gizem şaşkınlıkla ''İyi ama nasıl yapacağım bunu? Bina kayalar yüzünden oldukça yıpranmış. Eğer böyle devam ederse birkaç saat içinde bina yıkılacak. Dışarının da çok iyi durumda olduğunu sanmıyorum. Fazla büyü de bilmiyorum. Durumun böyle olacağını düşünmemiştim doğrusu.'' diye karşılık verdi. Taylan Bey işaret parmağıyla dışarıyı göstererek ''Dışarısı düşündüğünüz gibi berbat durumda. Çoğu ev yanıyor. Buna engel olmalısınız.'' dedi. Gizem buna bir anlam veremeyerek ''Bunu neden yapıyorlar ki?'' diye sordu. Taylan Bey kaşlarını çattı ve ''Kara büyücüleri bunu yapmaya itecek kadar sinirlendiren bir şey olmalı. Ya da teyzenizi... Sonuçta onları isyana yönlendiren o.'' diye cevap verdi. Gizem bunu duyunca gözlerini fal taşı gibi açtı. Teyzesi Munko'yu istiyordu fakat Metin ona sahte bir kitap verince mutlak güce ulaşamamış olmalıydı. Bu yüzden sinirlenmiş ve intikamını bu şekilde almayı tercih etmiş olabilirdi. Peki Metin'e ne olmuştu? Ondan intikamını nasıl almayı düşünüyordu?

     Gizem, Büyük Üstadlar Binası'ndan ayrıldığında karşılaşacağı manzaranın bu kadar kötü olacağını düşünmemişti. Büyü Dünyası cehenneme dönmüştü! Bunu yapan kişi ise ortada yoktu. Gizem, kendisi etrafı didik didik ararken teyzesinin gökyüzünde gezip her her yeri ateşe verdiğini görememişti. Sıra kendisine gelene kadar... Teyzesinin arkasında olduğunu hissedebiliyordu. Fakat bu saniyelik bir olaydı. Ve Gizem bunu fark etmek için geç kalmıştı. Teyzesinin ona dokunmasıyla etrafındaki her şey büyümeye başladı. Aslında Gizem küçülüyordu. Küçük bir oyuncak araba boyutuna gelene kadar küçüldü ve teyzesi onu eline alıp gülümseyerek ''Yeni arkadaşına merhaba de Metincik!'' dedi Metin'e. Gizem, teyzesinin  Metin'i de aynı duruma getirdiğini şimdi fark etmişti. Demek ki teyzesi, Metin'den intikamını böyle alıyordu.

''Teyze! Bırak şunu yapmayı! Herkese zarar veriyorsun!'' dedi Gizem teyzesine bağırarak. Teyzesi güçlü bir kahkaha attıktan sonra ''Haklısın, biraz mola vermeliyim. Mesela emanetlerimi  küçük bir hapishaneye koymak için kısa bir mola verebilirim.'' diye yanıt verdi yeğenine ve Gizem ile Metin'i parmaklarının arasına alıp parmaklarını hafifçe kapattıktan sonra intikam planının bir sonraki adımını gerçekleştirmek üzere yola çıktı.

Not: Evet... 2018 hikayelerinin ilk kitabını finalliyoruz artık. Şimdiye kadar bana destek olan herkese teşekkür ederim. Umarım bir sonraki kitabımda da bana karşı desteğinizi esirgmezsiniz. Hepinizi seviyorum. Part 2 bu Pazar gelecek. Ölüm Oyunu ise ne yazık ki 16 Eylül'e ertelendi. Ama 7. Bölümde bomba olaylar olacak, sizi uyarayım😉

Part 2 hakkındaki düşüncelerinizi bu satıra yazabilirsiniz😊

Gizemli Kitap 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin