Ma holbez in oglinda,dandu-mi parul negru dupa ureche.Bagandu-mi cerceii.Imi aranjez bretonul.Infasc pantofii imposibili de mari holbandu-ma la fiecare particica din camera mea pustie.Oftez adanc ,lundu-mi geamantanul tragandu-l pana in usa.Stau cateva minute,inchid usa in urma mea si oftez.Cobor scarile,acolo asteptandu-ma prietena mea somnoroasa.Este ora 6 30.Ce bine ca sunt matinala.Ii zambesc mamei mele si ii dau o imbratisare de urs ,lundu-mi ramas bun.Lacrimile mamei mele prelingandu-se pe obrajii sai rosiatici.Inghit in sec,stiu ca daca stau inca cateva secunde o sa ma bufneasca plansul.Ies afara ,in urma mea fiind prietena mea cea ma buna,Un taxi asteptandu-ma.Zambeste cald si imi infasca mana tinand-o strans.Zambesc la ea si urcam amandoua in taxi.Ii zic adresa soferului si taxi ul porneste.
******
-O sa-mi fie dor de tine,micuta mea nebuna.Spuse Abby cu lacrimi in ochi strangandu-ma tare in brate.Adevarul e ca sunt mica de inaltime pentru varsta mea,dar nu ma deranjeaza deloc.Sper sa nu uiti,o sa vorbim in fiecare seara pe video,inteles?Si sa-mi zici ce o sa se intample pe acolo si barfe chestii.Spuse ea facandu-mi cu ochiul dand din plans in ras.Zambesc la ea,nu sunt in stare sa zic ceva pentru ca sigur as plange.O pup pe obraz si ii soptesc un "ai grija de tine" si plec spre avionul meu.
Ii arat biletele femeii ce statea la usa avionului si urc in avion.Privesc cum oamenii stateau picior peste picior si citeau ziarul.Oamenii de varsta batrana motaiau pe scaune.Ma strecor printre ei si ma asez langa geam.Privesc pe geam cum Abby inca a ramas pe loc stergandu-se la ochi cu ploverul pe care i l-am daruit de ziua ei.Inghit in sec si imi bag castile in urechi.Oftez prelung si dau drumu la muzica.Simt cum avionul se misca si cu el a disparut si viata mea trista din tara in care m-am nascut.Privesc cum avionul decoleaza si simt cum zbor peste toate probleme,ca un inger fara aripi.Inima mea incepe s-o ia razna gandindu-ma ca visul meu se indeplineste.Ma simt ca si cand ingerul meu s-a intors la mine dupa atata timp cat a fost plecat.Nu mai sunt singura, ma simt in siguranta aici,aparent singura dar simtind cum ma apropii de cineva sau ceva,fericirea mea e in Coreea ,daca nu ar exista Coreea fericirea mea ar fi distrusa.Inchid ochii somnul furandu-mi gandurile si ducandu-le intr-un colt al mintii mele intunecate si prafuite.
****
Zgomote de oameni agitati ma fac sa deschid ochii.Ochii mi se fac ca de caprioara cand vad litere coreene peste tot.Ma ridic in picioare,trecand printre oamenii ce se inbulbezeau spre iesire.Indreptandu-ma spre intrarea in aeroport recuperandu-mi geamantanul.Intre timp si incercam sa ma tin stabila pe picioare, ma lovesc de un corp rigid si cad pe jos.Oftez prelung realizand cum a inceput viata mea in Coreea da,magnific de proasta.Incerc sa ma ridic dar ceva ma opreste.O mana cu degete lungi imi statea in fata.Ridic ochii in sus,acolo l-am vazut pe el.Simteam ca lucrurile for devenii dificile de prima data cand corpul meu a facut contact cu corpul lui,simteam ca ceva rau o sa vina peste mine,simteam ca viata mea o sa fie in dificultate.Inghit in sec si ii dau mana la o parte ridicandu-ma singura.Ochii sai negrii ma faceau sa ma simt ca un demon infometat.Buzele sale rozalii ma faceau sa ma simt cea mai urata persoana de pe pamant.Dezgustul vazandu-se pe fata lui.Stiu ca nu sunt acceptata in societate atat de des,dar pentru ca eu sunt o necunoscuta pentru el,nu ar trebuii sa ma priveasca in halul asta dezgustat.Imi dau ochii peste cap,ceva nu e in regula.Imi infasc troleru si trec pe langa baiatul sau barbatul peste care am dat.Nu stiam ca coreeni sunt asa de atat de ingamfati.Imi aranjez parul si intru in masina care ma astepta.Privesc pe geam cum baiatul statea nemiscat parca holbandu-se la ceva anume.Masina porneste si ne indepartam de aeroport.Nici nu am ajuns bine ca deja am ce sa ii zic lu Abby.Ma intreb cat e ceasul.
CITEȘTI
i loved him
RomanceATENTIE!DOAR TITLUL ESTE IN ENGLEZA,RESTUL CARTII ESTE IN ROMANA. ** Ce se intampla atunci cand viitorul isi deschide portiile "raiului" si tu intri negandind ce o sa se intample cu v...