Capitolul 14-Pov.Taehyung

81 8 0
                                    

  Lacrimile imi curgeau juroaie si simt cum o sa mor si eu daca iubita mea moare.Ce penibil am 

fost,de ce am cazut in plasa Samuelei?Mi-a placut tare mult sa stau cu Jessica.Imi e atat de dor de ea ,la naiba,vreau sa o vad iar rosie in obrajori cand ma apropii de ea.Cand am vazut-o zacand pe jos plina de sange inima mea parca se prabusea.M-a facut s-o iubesc atat de mult incat nu cred ca o sa o uit vreodata si imi vine sa ma bat singur pentru ca am ranit o fata asa speciala.E numai vina mea.Jessica mea e puternica,artagoasa si orgolioasa dar la naiba o iubesc atat de mult.Vreau sa ii vad din nou buzele ei micute,rozalii cum imi zambesc. 

 -Domnule sunteti iubitul fetei?

Aud un doctor spunand uitandu-se la mine

-Da.

-S-a taiat cu lama adanc,acum este la aparate,in coma.Ochii mei erau inghetati si se auzii in ecou ultimul cuvant pronuntat de domnul doctor "coma"

-Cat timp o sa stea asa?

Il intreb tinand pumnii stransi

-Depinde doar de ea.

-Se v-a trezii?

-Nu stiu,domnule.

Nervos incep sa imi musc buza pana la sange.

-Puteti sa va duceti sa o vedeti,domnule.

Spuse doctorul si in secunda doi eram in salonul fetei.

-Of,Ma auzi micuto?

Ma intrept catre patul ei si ma asez pe scaun,langa ea.Ii iau manuta in maini,manuta ei era inghetata,ca de fiecare data.Nu pot zambii acum,inima mea s-a prabusit si simt ca ma duc intr-o groapa.Singura fata care ma iubea era ea,si eu am refuzat sa o iubesc si acum ea zace din cauza mea aproape moarta.Ii studiez chipul cu atentie.Buzele ii erau vinetii si pielea alba.Cred ca daca nu as stii,as fi crezut ca e moarta.Vreau sa o aud cum tipa la mine si sa-mi spuna ca sunt un dobitoc,imatur si copilaros.

-Te rog,vorbeste cu mine,nu ma lasa asa!

Spun eu iar in urechea ei.

-Esti singura care ma iubeste.

Continui eu

Ma urasc pe mine insumi,sunt un monstru.Am avertizat-o ca sunt un monstru dar ea nu m-a ascultat.Lacrimile incepura sa imi cada pe obraji si eu incerc sa ma opresc din plans.Telefonul imi vibra in buzunar dar nu ii dau atentie.Vreau sa stau cu ea aici,vreau sa fiu cu ea mereu.\

-Nu murii,daca o vei face o sa vin dupa tine si o sa te cical se te intorci.

Spun razand printre lacrimi

-Te rog,doar nu o fa.

Spun din nou.

Ea nu schita nici un gest,desigur.La ce sa ma astept?

In secunda doi usa se tranteste si pe ea aparu Samuela cu Jungkook.Samuela ramanand impietrita tinand strans mana lui Jungkook.

Am de gand sa ii spun tot,am obligat-o pe fiinta ce acum e aproape moarta sa pastreze un secret stiind ca o doare atat de tare.Nu a spus nimanui asta!A tinut totul in ea,si uite unde a ajuns.A distrus-o.

Jungkook vine langa mine,si privii trupul micutei mele.

Samuela statea tot in picioare.

-E numai vina ta!

Spun tipand spre Samuela ridicandu-se.

-Oh haide,nu e mare lucru!

Spuse ea pufnind fluturuandu-si degetele.

Eu si cu Jungkook ne ridicam la unsion spre ea.

-Poti dracu sa pleci?

Spun eu si ii arunc priviri pline de ura.

Ea isi da ochii peste cap.

-Iubire,cum ii permiti sa-mi vorbeasca asa?

Spune aratand spre Jungkook.Jungkook ramanand incordat.

-Pleaca,acum,Samuela.

Il aud spunand.

-E si prietena mea.

Spuse ea.

Halal prietena.

Pe usa aparu Afrodita cu ochii rosii,alerga spre patul Jessicai si incepu sa planga in hohote strangandu-i bratul.

-Trezeste-te la naiba,JESS.

Tipa ea.

-Doamne,ce-i cu atata tam tam.

Spuse Samuela si se aseza pe un scaun indepartat.

Jimin intra pe usa si Samuela se ridica pozitionandu-se in fata sa.

-Esti noul meu iubit.

Spuse ea si Jungkook se ridica nervos si Afrodita la fel.

De ce Afrodita e asa nervoasa?Parca asa o chema?

Sau cum?Sunt confuz.Nume complicate.Dar acum imi amintesc doar numele fetei mele.

Jimin se holba o secunda la ea neschitand vreun gest.Incerca sa o dea la o parte dar mana Samuelei il prinse si dadea sa-l pupe.Afrodita se ridica nervoasa si se intoarse spre Jimin.

Jimin o apuca de brat lipindu-o de el.

Ce se intampla aici?

-Of,cred ca radeai daca vedeai drama asta!

Ii spun in soapta lui Jess ,acum neauzindu-ma.Ii dau un pupic pe obraz.Stiu ca ma uraste.

Jungkook se uita confuz si ii trasese o palma Samuelei.

-Esti o curva.

Spuse el si Samuela aproape incepu sa planga.Se intoarse spre Jungkook.

-Si tampita asta ce zace  la fel este,pentru ca te placea.

Spuse ea si catre Jungkook si eu raman inghetat.Cum adica?Nu trebuie sa fie adevarat,sunt doar minciuni astea.

-Nu cred nimic din ce spui.

Spuse Jungkook si isi dadu ochii peste cap.

Ea incepu sa rada si se intorsese spre Jimin.

-Hai iubitule la mine.

Spuse si il apuca de brat si Jimin se retrage.

-Ce?Doar nu o placi pe asta?Imi aduce aminte de Jessica,imi e scarba.

Afrodita se pozitionase in fata ei si ii daduse o palma zdravana de i se inrosise obrazul.

-Ai grija cum vorbesti de Jess,curvo.

Spuse ea apasat.

Ea incerca sa o loveasca pe Afrodita dar Jimin ii prinse mana si o retrase imediat.

Jimin o apuca pe Afrodita de mana si o lipii de el si incepu sa o sarute.Afrodita se facu rosie ca o masina de pompieri la fata.

Aproape zambesc aducandu-mi aminte de Jessica pentru ca si ea se inrosea cand era in preajma mea.Oftez prelung holbandu-ma la chipul ei alb.

-Mi-ai dat lumea peste cap.

Spun in soapta si oftez pupandu-i obrazul.

-Sper ca o sa te trezesti si o sa fim fericiti impreuna.

Oftez si incep sa plang din nou.

Imi pun capul pe corpul rece al lui Jess si adorm.Nu pot sa imi imaginez viata fara ea

i loved himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum