Ma simt atat de fericita cand Taehyung e langa mine,ma simt ca si cand toata lumea a disparut si suntem doar noi,doi indragositi.De prima data cand l-am vazut ,m-am indragostit de el.Zambetul sau dragalas ma face sa zambesc si ochisorii lui imposibili de mari il face sa arate ca un bebelus.Il iubesc si ma iubeste.
Nu vreau sa ii zic motivul pentru care s-a omorat,desii il stiu.Trecutul e trecut si nu o sa-si aduca aminte de nimeni,si ma bucur de asta.Mereu l-am placut,din generala pana la facultate.El de obicei nu imi dadea atentie dar acum uite,fericiti si indragostiti.Ma holbez la el cum doarme,doarme asa linistit.Ochii sai sunt inchisi,tare as vrea sa ii deschida pentru ca niciodata nu ma satur de el.Niciodata de cand suntem impreuna nu m-a mintit ,s-a schimbat.Eu l-am schimbat.
Taehyung bolboroseste ceva in somn si eu incep sa chicotesc.
-Nu!Nu te las!
Tipa el si strangea de cearceafuri
Eu tresar ca arsa,are un cosmar?
Incep sa il zgaltai sa-l fac sa se trezeasca dar nu reusesc,observ cum lacrimiile ii curg pe obraji si incep sa ii strig numele.
-Ya!Taehyung!
-Nu Jessica,nu pleca!
Raman in soc,Jessica?Cine e Jessica?
Jessica?De ce mi se pare asa familiar?
Se trezise brusc,transpirat si eu stau intr-un colt al patului in intuneric.Ma simt ca si cand as fi inselata.Nu-mi fura nimeni iubitul,e doar al meu.
Taehyung se intorsese spre mine si m-a luat in brate.El vazand ca stau ca un ghetar de intepenita se uita confuz la mine.
-Ce s-a intamplat?Hai sa dormim!
Taehyung zambeste si imi lua o suvita si se juca cu ea.
-Cine e Jessica?
Spun eu dintr-o data
El ramane pentru o secunda inghetat si se uita prin mine,ca si cand nu as fi in fata lui.
Devin banuitoare
-Stii fata aia cu care ne-am intalnit in magazin?
Ah imi aduc aminte,nebuna aia
-Da?
Spun eu gelozia punand stapanire pe mine
-Ti-a facut avansuri?
Continui eu
-NU!
Spuse Taehyung aproape tipand si eu aproape m-am speriat dar imi revin.
-M-am intalnit cu ea in parc,si a spus ca ma iubeste si chestii!
Spuse el pufnind in ras
Ii dau un pumn in umar si el se uita urat.
-Hei,nu-i vina mea ca ai un iubit atragator.
Spuse el aratandu-si zambetul patratos si imi dau ochii peste cap.Modest ca de fiecare data.O s-o omor pe curva aia.Abia astept sa o vad si sa o trag de ciuful ala.O s-o pateasca ea
Taehyung ma trantise in pat,langa el si adormim imbratisati.Ma bucur asa tare ca este al meu.
*dupa 1 saptamana*
Eu si Taehyung asteptam la casa de marcat aproape 30 de minute si observ ca Taehyung isi pierde rabdarea plimbandu-se de colo colo.
Un par brunet imi atrase atentia.Aproape ranjesc cand observ cine e ,ma asteptam sa nu dau de ea.Sa fi fugit in alta tara ca a aflat ca eu o sa ma duc sa o bat.Oh,da ,iar e cu tipu ala care are parul tot brunet.Oare e iubitul ei?Asa pare avand in vedere ca sunt imbracati aproape la fel,ca doi boschetari cu blugii rupti.Hai ca incep si sa rad,arata ca doi cersetori.Taehyung observa ca ma holbam la amandoi imi prinde fata in palme si mi-o intoarce spre el.
CITEȘTI
i loved him
RomansaATENTIE!DOAR TITLUL ESTE IN ENGLEZA,RESTUL CARTII ESTE IN ROMANA. ** Ce se intampla atunci cand viitorul isi deschide portiile "raiului" si tu intri negandind ce o sa se intample cu v...