-Ai nevoie de ceva?Apa?Mancare?
Tae a vorbit tot drumul spre campus si simt ca o sa-mi explodeze capul pentru ca nu ma asteptam sa vorbeasca asa de mult.
-Nu,ti-am repetat ca nu!Spun inclestandu-mi dintii
Nu suport ca cineva sa-mi puna atat de multe intrebari.
-Tu nu te duci acasa?Spun ridicand din umeri.
Tae isi inclesteaza mainile pe volan,ceva nu e in regula.
-NU.'Spune pe un ton dur,dar tu?
-Peste 3 zile.
Cobor din masina,Tae in urma mea.O voce ne opreste si ne intoarcem instant.
-Domnisoara Water si domnule Kim!
Un barbat de varsta a doua zambeste la amandoi.
-Sunteti salvarea mea.
-Cum?Spun eu pufnind in ras .
-Avem nevoie de o sedinta foto cu doua persoane.
-Dar eu nu arat a model.Spun dandu-mi ochii peste cap.
-Nu conteaza inaltimea....spune si ma infasca pe mine si pe Tae de mana.
Sper ca glumeste.
Tae se uita zambind la mine,are un zambet asa adorabil.Zambesc si eu si ne indepartam de masina sa.
Pot zice ca am emotii,nu am participat niciodata la o sedinta foto cu cel mai frumos baiat din campus.Imi tin mainile strans in poala asezandu-ma pe scaunul de make up.
O femeie varznica il aseza pe Tae pe scaun inchizand ochii.De obicei eu ma machiez singura,dar acum ma machieaza femeia asta,ma simt incomod.Inchid ochii asteptand ca femeia sa-si termine treaba.
Cand femeia termina de dat cu blush ul pe obrajii mei deschid ochii.Ma privesc timp de cateva minute.
Eu sunt asta?Eyelinerul era perfect si movul chiar ma prinde.Ranjesc la imaginea din oglinda si la peruca mea blonda.Inainte eu si Abby uram blondele,gandul ca Abby abia asteapta sa ajung acasa ma face sa zambesc.Am tinut legatura cu ea in fiecare seara,povestindu-mi despre iubitul sau.Da,are iubit,ma bucur ca e fericita cu el si nu o afecteaza asa mult plecarea mea.
Tae era deja cu camerele pe el si facea miscari de dans.Sedinta foto sau reclama la parfum?Aproape rad si ma intorc spre Tae.Mov ul il prinde tare bine.Tricoul lui in V ,negru,il facea sa ii dea un aer de bad boy.
-Jessica,hai sa te schimbi.
O aud pe femeia ce ma machia.Imi arunca un o rochie cu dungi in brate.Ma conduce spre o camera si o iau pe mine .Ma privesc in oglinda si zambesc.Respir adanc si ies.Tae statea in fata camerelor cu spatele.
Ma duc spre el cu tocurile mele inalte.Regizorul sau ce este el ne indica cum sa stam.
Tae se intorsese si ma scana din cap pana in picioare.
-Iti sta bine.Spuse el zambind
-Si tie.Ii spun la ureche.
Acum ajungandu-i pana la gat.Inainte ii ajungeam pana la piept.
-Jess acum,pune-i mana pe fata lui Tae.
Il aud pe regizor.Stomacul imi fierbea si simt ca o sa lesin.
Ii pun mana pe fata iar el zambeste ducandu-si mana spre mana mea.Apropiindu-se de mine.
-Ai incredere in mine
****
CITEȘTI
i loved him
RomanceATENTIE!DOAR TITLUL ESTE IN ENGLEZA,RESTUL CARTII ESTE IN ROMANA. ** Ce se intampla atunci cand viitorul isi deschide portiile "raiului" si tu intri negandind ce o sa se intample cu v...