Suki deja dormea si eu ma uitam la ceasul mare de pe perete ce indica ora 1 dimineata.De cand am vazut-o pe fata aia nu am putut dormii noptiile.Suki era in spatele meu si apoi vine langa mine.
-Ce s-a intamplat micutule?
Spuse ea
-Nimic
Mint eu.Ma simt ciudat in preajma lui Suki..Poate nu trebuia sa intru in magazinul ala de la inceput.Ma indragostesc?Imposibil,de o necunoscuta.
-Auzi.
Ii spun dintr-o data si Suki isi ridica capul spre mine
-Stii de ce voiam sa mor?
O intreb curioasa,nu mi-a zis niciodata poate stie
Suki devine panicata si eu devin confuz.Ce se intampla cu ea
-A..nu stiu.
Spuse ea si isi intoarce privirea spre un perete.Ridic din spranceana,ceva nu e bine.
Ma ridic de pe canapea si ies pana afara.Stiu la ora asta dar am nevoie sa fiu singur.
Ma opresc la un magazin non-stop si imi cumpar chipsuri.Mereu am avut o obsesie pentru ele.Acum realizez ca nu stiu nimic despre familia mea,unde e ?Eu cumva mi-am pierdut memoria?Ceva nu e bine.Ma asez pe o bancuta din parc si observ ca acolo statea cineva si plangea.Pe un leagan.Ma ridic sa vad cine e.Sub lumina lunii vad o fata ce statea cu capul in jos si suspinele ei se auzeau.Ce-i cu ea la ora asta aici?
-Hei,esti bine?
O intreb eu si ea isi ridica capul.Isi sterse lacrimile si simt cum inima incepuse sa-mi fuga din piept.
-Ah..iar tu.
Spun eu asezandu-ma langa ea,pe leagan.
Ea nu zicea nimic,doar ma privea.
-Chiar nu stii cine sunt?
Spuse ea incercand sa nu planga din nou.
-Nu,nici nu stiu cum te cheama.
Spuse el
-Si e ciudat,am iubita si o iubesc dar ceva simt ca nu e bine,dar nu am de gand sa vorbesc cu o straina problemele mele.
-Ah.
Spuse ea si se juca cu degetele.
-Sunt Jessica.
Spuse ea si intinse mana.
Jessica?
Ii scutur mana ,probabil ea imi stie deja numele.
-Ce ti s-a intamplat Taehyung?
Ma intreba ea
-Nimic.
Ii spun
-Minti,ca de obicei.
Spuse ea zambind
-Bine,iti spun.
Nu prea rezist la zambetul ala
-Am vrut sa ma omor.
-De ce?
Spuse ea ridicand din spranceana.
-Nu stiu...
-Vorbesti serios?
Spuse ea
-Eu stiu.
-Poftim?
Ma intorc brusc spre ea ,aproape tipand.
CITEȘTI
i loved him
RomanceATENTIE!DOAR TITLUL ESTE IN ENGLEZA,RESTUL CARTII ESTE IN ROMANA. ** Ce se intampla atunci cand viitorul isi deschide portiile "raiului" si tu intri negandind ce o sa se intample cu v...