**Pov Taehyung**

70 7 0
                                    

Cand sa intru in cafenea,dau ochi in ochi cu Jessica.Din nou?Fata asta cumva ma urmareste?Trec pe langa ea si aproape raman socat cand o vad pe Suki cum statea si privirea ei speriata ma face sa cred ca a patit ceva.

Ma duc langa ea si ea ramane intepenita,privind prin mine.

-Ce s-a intamplat?

Spun eu si ma uit fix in ochii ei

-Ah..nimic.

-Sigur?

-Da,nu e nimic.

Se ridica si pleca.

Dar pe mine de ce nu m-a asteptat?Oftez si comand cafeaua,si astept sa vina.Nu vreau sa-mi cer iertare pentru ceva ce n-am facut.

Usa cafenelei se deschise si realizez ca cineva se aseza pe scaunul de langa mine.

-Am auzit ca ti-ai pierdut memoria!

Spuse un barbat varsnic.Cine e?

-Cine esti?De unde ma cunosti?

-Oh,n-ai idee Taehyung.Ai scapat din propria mea casa si te gandeai ca nu te gasesc?

Zambetul lui nu imi dadea fiori,ceea ce ma mira.De unde atata curaj?

Totusi e mos,si daca ii dau un pumn cu siguranta ii pica placa de dinti.

Ce tot vorbeste?

Ma ridic de la masa si plec lasandu-l pe mosul ala sa bolboroseasca ce-o vrea.

Se pare ca viata isi bate joc de mine si nu imi da voie sa beau cafea.

Merg alene pe strada ,era frig azi.Norii erau negrii pe cer.Simt cum o mana imi pune ceva la gura si simt cum totul devine negru.Ce se intampla?

                                                                                   ***

Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare,sangele imi curgea din brat.Strang din dinti sa nu tip,simtind prezenta cuiva in fata mea.Sper ca nu Jessica m-a rapit,o cred in stare la cat de obsedata e.

-Asa pustiu,nu iti amintesti nimic?

Spuse o voce necunoscuta si imi ridic capul indurerat.

-Nu.

Spun ragusit.

Ma simt asa slabit

-Perfect,atunci o pot aduce pe Jessica!

-Ce?Ce legatura are ea?

-Parca ziceai ca nu iti amintesti.

-Pai nu mi-o amintesc.

Spun nervos.

De ce reactionez asa?

Ce are ea de-a face cu astea?

Usa se deschise si vad cum un corp e tinut in brate ,bagat intr-un sac.O trantii pe jos ca pe un gunoi.

Inima incepuse sa imi bata tare si imi musc buza pana la sange.

-Cine esti?

-Nu ti-ai amintii.

Spuse el razand.

-Hei,descopera fata!

Il aud.

Jessica?

Era adormita.Isi deschise ochii si se simtea pierduta.

Ce cauta ea aici?

-Taehyung?Ce cauti aici?!

Spuse ea aproape tipand.

i loved himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum