kap 5

40 1 0
                                    

Bra låt lyssna gärna på den

Serinas pov
Pappa säger han mår bra men sachi Hans varg är arg det syns på hans ögon. De är rödare än vanligt men ville inte pressa pappa för mycket så jag tackade för maten.

Sen gick jag upp till mitt rum för att villa och lyssna på musik en stund.

Fem minuter senare
Knakar det på dörren in till mig. Jag frågar vem det är? Pappa svara att han vill prata med mig, pappa säger att kriget är nära mellan all klaner här i demon riket.

Jag svara okej pappa men varför började kriget i vårt rike. Pappa och jag funderade på den saken länge, fram tills någon ropade att maten var klar.

Alice pov
Min mate och dotter har nog glömt tiden, så när maten var klar ropade jag på dom, några minuter senare kommer dom springandes i hallen och när jag såg hur det skrattade blev jag så glad.

-jag frågade vad som det skrattade åt
- min dotter svarade att hon och min mate pratade gamla minen om min barndom och hon såg glad ut men samtidigt lite roat på mig med sitt fina varglende.

Demons pov
När min dotter och mate började prata så blev jag glad och pratade med sachie min inre varg, så log jag när det båda log mot mig. Alla hörde ljud från köket, alla gick ditt för att kolla vad det var och när alla var frame, blev min familj skockad av vad vi såg.

Hybrid King"s DoughtersWhere stories live. Discover now