kap 24

11 1 0
                                    

Souls pov
Jag och Nea springer till slotten och när vi når slottet stora portat med den vita månen på. Vi skringer genom porten och raka vägen till Diana, när vi är utan för hennes dörr, säger Nea att hon måste tillbaka till skolan. Hon lämnar oss där

Jag knackar på dörren och Diana öppnar dörren för mig och säger kom in herr Reaper. Jag nickar osäkert till henne och går in med osäkra tassar in i hennes privata sjuksal, det är ljusröda väggar med tre midnats svarta sängar.

Hon tar ner min dotter från ryggen och lägger henne på en säng med den blodröda blixtrande lien är på vägen. Det är min familj vapenshöld.

Diana säger att jag ska prata med min bror i tronsalen ensamma och prata om allt mellan oss.

Jag går mot slottets mitt där ser jag den blodröda månen min bror familjevapen, jag går in i salen.

Stars pov
Jag hör en annan varg utanför dörren och väntar på att hen ska komma in. In kommer en varg med kolsvart päls men lite flamrött på sina backben och hans halv svarta/röda ögonen.

Jag utropar hej, storebror kul att se dig säger jag. Han skiftade till sin demon mäniskoform och säger detsamma till dig lillebror.

Vi började inte bråka som vanligt utan valde att sätta oss och prata om varför vi började bråka. Samtalet gick riktigt bra mellan oss och efter stund kom Nea.

Hon sa att min brors dotter mådde mycket bättre men behövde villa i några dagar hos oss. Jag såg att min brors min mjuknade när hon sagt det sista. Sen fortsatte vi prata och han sa det här.
Lillebror får jag stanna här tills min dotter är bra igen?
Jag svarar det klart du kan! Du får stanna och du behöver aldrig fråga det igen!
Tack lillebror! Säger han med glädje.

Sen kom kocken in och sa att maten var klar och att min familj alltid var välkommen att äta med oss. Så vi gick till matsalen eller rättare sagt vi skiftade på mitt kontor och sprang ditt så snabbt vi kunde.

Min bror van som vanligt men jag såg hur glad han var igen presis som mig. Vi älskar att tävla med varandra, vi gjorde det innan vi blev förvisade hit. Jag undrar vem det vat som förvisade oss från början.

Jag frågar soul när vi satt oss och börjar äta efter jag frågat honom det. Han säger att han inte kan minns så mycket bara att han vaknade i sin cell. Jag tappade hakan att han minns så mycket av det. Sen så frågade han hur jag mår och hur Nea mår och hur allt är i mitt rike.

Allt är bra nu men det har varit krig här mina män har skadats och jag är skadad men min inre varg hjälpte mig tävla mot dig sakura heter min inre varg Soul. Låter likt min som heter sachi, Star alla syskon ska till gahenna. Du kan resa med oss om du vill säger han.

Dianas pov
När jag lakt Elena i sängen med deras familjevapen på så sa jag till soul att hans bror och han behöver, prata med varandra om allt mellan mellan dom.

Hybrid King"s DoughtersWhere stories live. Discover now