Silver pov
Jag och mina män väntar på att få höra hur vår alfa mår och hoppas att han överlever det här och kan möta dom andra.Sen kom klanens helare ut till oss och berättar att Alfan mår bra och kommer att kunna resa till gahenna. Han kommer att ha ett brutet ben men överlever den hör striden och kommer klara nästa med.
Star pov
Jag öppnar ögonen och ser slotts porten och min dotter innan jag svimmar igen. Nästa gång jag vaknar är jag hos Diana och hon lägger om mitt ben och ber mig att vänta medans hon pratar med Silver.5 min senare
Kommer Diana tillbacka och säger "här är dina kryckor alfa hoppas det hjälper dig." sen hjälper hon mig upp och ut till Silver.Dianas pov
Jag håller på att lägga om en av våra soldater, när Silver kommer in rusade ensam. Han säger att jag behöver komma direkt ut till hans män och hjälpa dom.När jag är klar med soldaten går jag ut och ser vår alfa är på en bår svårt skadad. Jag ber dom att lägga honom i rummet bredvid det jag nyss gick ut genom. När jag och gruppen har gått in och lagt honom på sängen. Ber jag dom att lämna rummet medans jag hjälper honom.
När jag nästan är klar med hans gips så vaknar han. Ser på mig med en tacksam min och frågar när han kan resa till gahenna. Jag svarar med att han ska få lite extra hjälp med att kunna röra sig, jag frågar en av mina assistenter om han kan hämta kryckorna till alfa.
Han kommer strax därpå och lämnar över kryckorna till mig och sen lämnar jag över dom till alfa när jag hjälpt honom upp i sängen. Sen så går jag ut till Silver och säger att allt gick bra.
Silvers pov
När vi lämnat alfa, så gick vi till hans dotter och sa att allt gått bra med hennes pappa. jag sa till mina män att stanna hos Nea så länge.5min senare
Nu står jag vid ingången till sjukflygen och väntar på Diana. Hon kommer gående långsamt till mig med alfa bredvid sig. Han ser rolig ut säger steel min inrevarg. Jag skratta till lite och håller med honom.
-hej alfa.
-hej Silver, tack för allt du och dina män gjorde.
-ingen orsak alfa du är vår alfa, ska vi hälsa på din dotter nu och hon är nog mer orolig nu än nånsin innan.
-vrf det Silver? Var det hon som väglede er hit till Diana?
-ja alfa det gjorde hon. hon väntar i matsalen på oss. Kom så går vi!Sen gick vi in i matsalen alfa blev shockad.
Stars pov
När vi kommit in i matsalen, så stod jag bara där och sen kramade någon om mig. Det var min egen dotter som grät i min famn. jag var förvirrad över att hon grät så, jag böjde diskret mig mot Silver och frågade.Han svarade att hon gråttit ända sen vi kommit till backa och hon trodde att hon förlorat mig. Jag försökte lossa min dotters grepp, det gick bra och hon kollade på mig med tårarna i ögonen. Så jag började prata med henne och sa att allt var bra och ingen skulle skada mig någonsin igen, hon började le mot sin far igen och alla blev glada.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hybrid King"s Doughters
ParanormalFölj med Serina och elena när de återförenas med sin familj hur allt hände när dom kom från sina föräldrar och när kriget bryter ut och hur döttrarna lär sig vad att vara hybrid demon är. Och vad det innebär för världen när dom visar sig åvan jord D...