kap 22

10 0 0
                                    

Soul Reapers pov
Jag Elena och Serina tävlar ner från deras rum till min mate, när vi kommit ner så pratar jag med Alice min älskade fru. Jag ser på henne att hon är glad att vi leker. Jag pratar med Alice när Serina min yngsta dotter kommer och vill berätta en sak för mig.

Jag ser på henne att det är något ledsamt, vi går mot Elena medans Serina berättar om hennes skadadade revben. När vi är framme ser jag att hon håller sig för revbenet och har en ganska rolig grimas. Jag frågar hur hon mår och hur skadan kom till.

Elenas pov
Vi skiftade och sprang till mamma. Vi tävlade ditt och mitt i en trappa föll jag rakt på ett trapsteg och gnydde till.
Clare min inre varg undrade hur det var med mig, vi fortsate tävla och när vi kommit fram till mamma.

Går jag in i vardags rummet och märker att mitt revben är brutet. Min lilla syster serina ser på mig och jag ser på henne. Sen hämtar hon pappa, som frågar hur jag mår och hur skadan kom till.
Jag berättar att jag trapat fel i trappa och föll på sidan och det måste ha träffat mitt revben då, pappa hjälp mig.
allt svartnar när jag sagt det sista.

Souls pov
Elena svimmade och jag lyfter upp henne i min famn och skyndar mig till närmaste port till Star.

När jag väll kommer fram till Stars hem, jag ber silver att visa mig till diana och vi börjar gå ditt med snabba steg.

När vi är framme vid Dianas dörr knackar silver på. Vi hör " kom in " vi går in till Diana med min äldsta dotter i famnen, hon kollar upp från det hon skrev och gick direkt till oss.

Hon frågar hur hon mår och vad som hänt Elena.

Silvers pov
Jag och mina män vaktar slottet och städerna runt om slotet, jag ser porten mellan min kungs och souls rike öppnas. In kommer soul med sin dotter i famnen. Han kommer fram till mig och ber mig ta med honom till Diana.

Jag länkar Diana "jag och en konung är på väg." hon svara "ok vilken kung är det". Det är Soul reaper diana och hans äldsta dotter är skadad vi är på väg.

Dianas pov
Jag sitter vid mitt skrivbord när silver länkade att han var på väg, med en annan alfa och kung. Kungens dotter var skadad, sen länkade han att dom var på väg. jag sa bara ok till allt sen skrev jag vidare på det jag hällde på med.

Efter en stund knackar det på dörren, jag säger kom in. Då kommer soul in med Elena avsvimmad i sin famn. Jag börjar med att fråga hur allt hände med henne. Han svarar att hon hade snubblat i en trappa i deras hem.

Jag ber honom att lägga ner henne, försiktigt på sängen närmast mitt skriv bord.

Stars pov
Jag märkte att porten mellan mig och reaper öppnades, och in kommer soul. Med sin dotter, jag länkar silver "Silver kan du kola vad soul gör här".
Silver svarar" okej alfa, han säger att dottern är skadad och han vill prata med Diana säger silver".
Så jag gick till min rådgivare och Bad han meddela Diana att soul var på väg.

Hybrid King"s DoughtersOnde histórias criam vida. Descubra agora