kap 8

33 1 3
                                    

Emeralds pov

Min Luna håller inte med mig om att få hjälp från min lillebror men det tror jag iallafall.

Jag länkar Luna att komma till kontoret, - hon länkar att hon är där om fem min och hon såg arg ut.

Souls pov

Min brors fru och luna såg arg ut när hon lämnade mig och min familj, vi väntade på svar från min storebror och efter flera timmar. Kommer min bror och säger att han behöver vår hjälp med kriget mot jägarna.

alla demonvargarna ställer sig i krigs ställning och gör sig i ordning för kriget.

Efter några timmar ser vi att solen börjar nå toppen på berget nära oss i den ljusa skogen. När solen står som högst på himlen. Hörde vi grymtade män som tog sig fram, till det öppna fältet där vi redan väntade på dom.

jägarna ser oss och gör sig redo för strid. Men en ung tjej i som är yngre än mig säger.

- hej demonvargar och välkomna hit säger hon med ett flin.

- jag svarar tack men nog med artigheter nu dags för er att dö jägare!ryter jag med ett blodtörstigt yl.

- hon  skrattar bara till svar.

sen kommer jägarna med sina yxor och gävär i högsta hug mot oss, min brors klan väntade på dom och mina män och jag skiftade till vår vargform.  när min bror såg vår demonvaergs form tappade han hakan. Jag sa till klanen att döda dom alla och flickan är min säger jag i länken.

vi sprang rakt mot dom, jag hörde hur men knäcktes och hur alla jägarna skrek. när alla i deras arme var döda så skiftade alla förutom jag själv.

Jag jagade henne genom skogen, till ett annat öppetfält.

Hybrid King"s DoughtersWhere stories live. Discover now