Tahir'den
Nefesi gördüm ama.. ama görmez olaydım be. Kalbim sanki küllere dönüşmüş beynim uyuşmuş gözlerim gördüklerine inanamıyor ve elim ayağım zangır zangır titriyordu... Çünkü... Nefes ve deniz ö-öpüşürken gördüm... Cidden bu iğrenç manzarayı görmek zorundamıydım?!
Direk arkamı döndüm yürüyemiyordum... O manzaraya şahit olduğum an, ne cesaretim kaldı, ne de kalbim...10 dakika önce
Nefes'den
Bankta oturup düşünüyordum Tahir bir kız ile yakın olursa ne olur? Hiç düşünemiyorum baya garip olur.. hiç alışkın değilim ki ben... Asiye ve benden başka kızla yakın olursa diye hiç düşünmedim.
N: Of nefes herkesin kendi özgür iradesi bı sus ya!
Bir gülme sesi duydum kafamı çevirdim denizi gördüm
D: Kendi kendine konuşmakta iyiymiş huysuzcuk.
Yanıma oturdu
N: Yanıma oturmanın amacı?
D: Yer yok
N: Tek sen ve ben varız?
Biraz daha dibime yaklaştı
D: Aynen tek sen ve ben.
Tırsmaya başladım, yutkundum.
D: Nefes, ben çok ciddiyetsiz bir insanımdır. Önüme gelen hiç bir kız umrumda olmaz benim. Ama sen, sen çok başkasın! Ne bileyim gözlerin burnun fiziğin, her şeyin kusursuz... Ben seni seviyorum.Garip hissediyordum birden seni seviyorum diyince baya garip oldum bu duygu neydi?
Bunları düşünürken şaşkınlık üstüne şaşkınlık duygusu yaşadım beni öpmüştü!
Hemen kalktım ve dudağımı silip tokat attım
N: Ya sen hangi hakla beni öpebilirsin! Şerefsiz! Şerefsiz! Şerefsiz! Şer-
Elini ağzıma götürüp beni susturdu
D: Bu öpücüğü tokat atacağını bile bile öptüm şimdi kendinle yüzleş.
Dedi ve gitti arkasında şaşkın bir nefes bırakarak.Hemen tuvalete koştum ve elime sabun sıkarak dudağımı yıkadım
N: Offf yıkık piç dudaklı yavşak!
Birazcık da yıkadıktan sonra ağzımı ve elimi kurulayıp sınıfa doğru yol aldım.
Sınıfa girdiğimde Asiye biri ile konuşurken beni gördü ve direk telefonu kapattı
A: Nefes! Naptınız? Tahir nerde?
Yanına oturdum
N: Bilmem Tahir burda değil mi?
Birden şaşkın şaşkın bakmaya başladı
A: T-tahir nerde?
N: Asiye bilmiyorum benim sana bişey söylemem lazım.
A: Evet?
Derin bir nefes alıp
N: Asiye deniz beni öptü!
Bunu demem ile gözleri fal taşı gibi açılıp elini ağzına götürdü
A: Abooo! Sen naptın
N: Tokat
Birden aklına gelen şey ile yerinden kalkıp koşmaya başladı ben ne olduğunu anlamadım tabii ki.Yazar'dan
A: Hayır hayır hayır Tahir kesin bunu gördü kesin
Asiye koşarak karşı bloğa geçti ve direk Mustafa'nın sınıfına girdi
A: MUSTAFA!
Mustafa kafasını kaldırdı ve geleni görünce birden gülümsedi ama asiye'nin telaşlı halini görene kadar.
M: Asiye? Nol-
A: Tahir geldi omzumda ağladı ısrar ettim git konuş ona seni seviyorum falan de diye kalktı cesaret edip sonra koşarak nefesin yanına gidecekti ardından 10-15 dakika sonra nefes geldi şaşkın şaşkın dedim noldu nefes dedi deniz beni öptü dedim aboo sonra aklıma Tahir geldi şuan ortalıkta yok yani deniz ve nefesi görmüş olabilme ihtimali çok yüksek olabilir.
Asiye derin derin nefes alıp veriyordu
M: Dur bı sakin ol al su iç
A: Bırak suyu! Nerededir?
M: Ah kardeşim yıkılmıştır! O denizi çelik çomak yapıp döndürecem!
A: Sonra döndürürsün!
M: Tahir'in nerde olduğunu biliyorum.Tahir'den
Yine civraya karşı oturmuş ağlıyordum
T: Ne bekliyordun ki gerizekalı! Aptal! Seni mi sevsin? Sana mı koşsun? Tahir'im kelimesini öpüp mü desin? 7 yıldır seni kardeşi olarak görüyor! Sense 7 yıl nefes'e kardeşim diyip geceleri ağlayarak fotoğraflarına bakan bir salaksın sadece! Unutayım derken de iyice bağlandım! Napcam lan ben! Napcam!
Gözümün önüne sürekli o görüntü geliyordu kafama vurup 'sil şunu' diyip sayıklıyordum.
O sırada yanıma biri oturdu kafamı çevirip baktığımda abimi gördüm
M: Tahir nasılsın?
Güldüm
T: Çok mutluyum anasını satayım! Sevdiğim kızın dudakları bir piçin dudaklarına değdi de! Aşırı mutluyum!
Dişlerimi sıkarak söylüyordum
M: Bak Tahir nefes'i 7 yıldır köpek gibi seviyorsun! Ama bir gün gelecek nefes evle-
T: Sus abi sus! Bana destek mi olmaya geldin, köstek mi!
M: Tahir! Belki nefesi zorla öpmüştür o deniz denen şerefsiz?
T: B-bilmiyorum. O öpücüğü aldı ya! O ilk öpücüğünü aldı ya! Onu sikecem!
M: Hadi sen de burda durma devamsızlığının anasını siktin zaten! Hadi gel.
Kafamı sallayıp okula doğru yol aldım.Okula geldiğimde direk Nefes'i gördüm geldi bana sarıldı
N: Tahir neredeydin? Gözlerin! Gözlerin niye kızarık?
Gözüm direk Nefes ve o piçin öpüştüğü yere takıldı ve bunu içim yanarak ve hiç söylemek istemesem bile söyledim
T: Mercan'ı bir erkek ile gördüm de onun için.Ah Tahir ah!
Neyse selamün aleyküm aleyküm selam arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın neyse okulun açılmasına baya az kaldı askıya falan almayı düşünmüyorum iki kitabı da ama bölümler baya geç ve uzun zaman aralıklı gelebilir sınav haftası da hiç gelemez... Hafta da iki günüm yemek yapmak ile geçecek okulda o zaman gelebilir bölümler. 10. Sınıf olduğum için diğer 3 gün de baya ağırlıklı geçer diyorlar zormuş bu yıl. Neyse kısa bir duyuru yapmak istedim 'duyuru' bölümü yayınlamaktan nefret ederim.
Hadi bay 🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik -askıya alındı-
Fiksi PenggemarSeni sevdiğimi herkes anladı, bir sen anlamadın bilmem ki niye.. Kaç kere söylemek istedim sana korktum hayallerim yıkılır diye...