25. Bölüm

2.7K 132 14
                                    

Multi'de ki şarkıyla beraber okuyabilirsiniz.

İyi okumalar ~~~~

Tahir'den

Nefes tedirginlikle dışarı çıktığında içimi bir huzursuzluk kapladı kalbim sıkışıyor, nefesim daralıyor gibiydim.

İşte tam o sırada dışarıdan bir silah patlama sesi geldi o an, o an nefes'e bişey olduğunu anlamıştım direk yerimden sıçradım ve kendimi dışarı attığımda yerde cansız yatan sevgilimi, ömrümü gördüm..
İçimden gelen yangınla birden istemsizce
T: NEFEEEEEES
Diye bağırıp kendimi yere attım ve Nefes'in kafasını dizime koydum şu an ne acıyan parmağım ne de sızlayan diz'im umurumda değildi...
T: Nefes'im nefes'im aç gözlerini yalvarırım nefesim nolur LAN AMBULANS ÇAĞIRIN!
Koray zorla titreye titreye telefonu aldı Fatih abi yere çökmüş ağlıyor, Zeynep yenge de karşımda diz çökmüş nefesin elini tutarak ağlıyordu...
T: Aşkım nolur gözlerini aç nolur bırakma beni lütfen
Ona yalvarırken bir yandan da vurulan yerine fular ile baskı yapıyordum.
Korkuyorum deli gibi nefes giderse beni bırakırsa beni nefessiz bırakırsa ne yapardım ben?

Ambulans geldi direk Nefes'i sedyeye yatırdılar ben de yanına bindim
H: Kurşun kalbe denk gelmiş olabilir acil serum takın hava verilmesi lazım çok kan kaybetmiş
Hemşirenin dedikleri kalbime tek tek batıyordu sanki
Sol elini tutarak başını okşuyordum titrek titrek nefesler alarak...

Hastaneye geldiğimizde hızlıca indirdiler ve koşarak hastaneye girdik
H: Hocam çok kan kaybetmiş acil ameliyathane'ye alınması lazım.

Nefes'i ameliyathane'nin önüne gelene kadar elini bırakmadım ve, ve gitti...
T: ALLAH KAHRETSİN
Diyip duvara vurdum ve yere çöktüm deli gibi ağlıyordum ona bişey olursa, ben de onunla beraber ölürüm
T: Allahım nolur nefesi benden alma lütfen benden ona can ver yarabbim nolur.
Şuan Allah'a sığınmaktan başka hiç  birşey yapamıyordum..

Aradan 5 dakika geçince Fatih abigil geldi
F: Nefes nefes nerde
Ayağa kalktım ve gözyaşlarımı sildim
T: Ameliyatta
Çaresizce baktı ve oturdu yüzünü sıvazladı ben de tekrar yere çöküp ağlamamak için kendine sıkan koray'a baktım.
F: Çıkamadım ona sahip çıkamadım ben nasıl bir abiyim Allah benim bela-
Z: Fatih saçmalama nolur içerde nefes yatarken nolur böyle yapma

Zeynep abla yanıma geldi ve çöktü, ben ise benden habersiz akan gözyaşlarım ile duvara bakıyordum...
Z: Tahir
Sesi çatallaşmış ve titrek bir şekilde çıkmıştı
T: Efendim
Z: Nefes iyi olacak ve tekrar aramıza dönücek o çok güç-
T: En çokta ne koyuyor biliyor musun abla
Olumsuz anlamda başını salladı
T: 7 buçuk yıldır sonra sevdiğim kıza kavuştum derken ya şimdi tamamen ellerimden kayıp giderse?
Ağlamaya başladım kaybetme korkusu tüm vücudumu sardı onun yerinde ben yatmalıydım onun hiç bir suçu yok ki.. neden orda o yatıyor? Neden benim nefes'im şu an içerde yatıyor ki? Neden bu kadar adaletsiz bu dünya?
Z: Bak kendine acı çektirme n'olursun zaten içim yanıyor Fatih bir yandan sen ayrı bir yandan nefes içerde yeter be

Dedi ve ağlayarak kalktı gitti.

Öyle boş boş duvara bakarken aklıma gelen şey ile gülümsememe engel olamadım

Flasback

2 yıl önce ~ 18.03.2016

Tahir'den

Şu an hastanede koluma pansuman yapan kadına ölümcül bakışlar atıyordum
T: Ağğh yavaş olsanız hani benimki de can ya.
Ne mi oldu?
Nefes'e yan gözle bakan bir gruba daldım ve hepsine kafa göz dalarken kolumdan vuruldum.
N: Ya hayatımda senin kadar boş ve gereksiz birini görmedim ya noldu da daldın ya kalbinden vurulsaydın?
Ben zaten kalbimden vurulmuşum. Ah be nefes bi anlasan keşke beni...
T: Herifler seni yiyecekmiş gibi bakıyordu nefes ben ne yapayım yani?
N: İlla direk 'omono kodokloromon noyo bokoyonoz' diye bağırıp dalman gerekmiyordu ama.
Taklit yapınca ufak kahkaha attım da yarıda kesmek zorunda kaldım ağrı yüzünden hadi ama sadece ufak bir kahkaha!
N: A-a-a bir de gülüyor
Dedi ve göz devirdi acaba trip atarken ne kadar güzel olduğunun farkında mı?
T: Of nefes uzatma işte ufak bir sıyrık amk bizimkilere bahsetme tamam mı?
N: Bok bahsetmem.
Göz devirdim ve sonunda kadının işi bitmişti
H: Geçmiş olsun
Diyip gitti
N: Allah'tan sıyırdı yoksa sağ kolunu da ben vururdum!
Kalbimden vurduğun yetmedi mi zalımın kızı.
Bı an yüzü düştü
N: Vurulduğun an ödüm bokuma karıştı.
Ve yavaşça dikkatle sarıldı ve tek kolumu ona sardım
N: Ya kalbine gelseydi?
T: Ama gelmedi.
N: Aynısı bana olsaydı emin ol aynısını yapardın.
T: Cık! Ortalığı birbirine katardım.
Güldü ve daha sıkı sarıldı ama dikkatle.

Platonik -askıya alındı- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin