Tahir'den
Yine yatakta uzanmış fotoğraflarına aşık aşık bakıyorum. Ah o yeşil gözlerin... Beni içine hapsediyor. O güzel dudakların.. Sahi? Öper miyim onları bir gün? Belki imkansız. Ama olsun... Bir umut. Burnu ayrı tatlı alnı çok güzel... Stoklarken telefon çaldı arayan 'Nefesimm' bu ne güzel tesadüf...N: Kanka yarın ödev var mı lan?
T: Hayır Nefes yok derste uyuduğun için hiç bir boktan haberin yok kardeşim.
N: Aman napayım ders sıkıcı.
T: Neyse napiyon bakam?
N: Napayım yatakta camış gibi yatıyorum. Senn?
T: Sen neysen ben de o.
N: Anladııım. ha saat kaç?
T: Üşengeçliğini seveyim 12.
N: 7 saat uyku ile biraz zor dururum yarın görüşürüz ben pamuk şeker diyarına kaçarr.
T: Tamam hadi iyi geceler.Evet kardeş olarak görüyordu beni. Asla belli etmedim onu sevdiğimi.. Ama içimi görse... Benden nefret ederdi belki de. Onu sevdiğimi tek bir kişi biliyor; Asiye.
Daha fazla düşünmeden uyuya kalmışım.Sabah Murat'ın burnuma bişey sokması ile uyandım burnumdan acayip huylanırdım.
T: Lan!
M: Hassiktir yangaz topuk!
Koşarak çıktılar ben de uyku sersemi halde kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkayıp odama geçtim beyaz gömleğimi giyip gevşek kravat bağlayıp siyah okul pantolonumu giydim. Saçımı da tarayıp parfüm sıktım ve aşağıya indim.
T: Bir daha burnuma bişey sokarak beni uyandırmaya çalışırsanız üzerinizde değişik fanteziler uygulamak zorunda kalıcam!
Murat korkarak kafa salladı.
M: Abi zaten o burnuna tek nefes dokunabiliyor...
Çünkü elleri o kadar tatlıydı ki burnumu bile huylanıramıyordu ki.
Kahvaltı faslını yapıp okula gittik Fatih abimle ben de murat ile ayrı ayrı bloklarda okuyorduk Ben murat ile A bloğu onlar ise B bloğu.
Asiye nefes murat ben takılırdık
Abimin dediğine göre ise de
Abim Fatih Nazar ve berrak.
Yaş meselesi ise Asiye bizden 2 yaş büyük ama 2 yıl dondurmuş ben de 1 yıl kaldım nefes ve Murat aynı yaşta zaten...
Okula geldik ve direk kantine gittik Asiye var dı ama nefes yok yine geç geleceği belliydi.
A: Lan gelinsenize!
Yanına geldik
M: Günaydın Asiye'cim hopalı.
A: Günaydın.
T: Offf bugün matematik dersi var!
Kafamı sıkıntı ile geriye attığımda karşımda nefesi gördüm ve yüzümü büyük bir mutluluk kaplamıştı daha fazla böyle kalıp boynumu sikmemek için doğruldum.
N: Günaymadınız.
Dedi ve çantasını yere fırlatıp masaya başını koydu çok tatlıydı be. Sonra neden bu kızı seviyorsun Tahir al işte bu güzellik karşısında sevmemek mümkün mü?
N: Anam dün gece hiç uyuyamadım lan.
A: Ben de ben de.
N: Of matematik
Dedi ve başını geriye attı boynu tamamen açıktaydı ve ben terlemeye başladım gerçekten fena oluyordum.
N: Dün İngilizce bugün matematik yarın fizik amk hepsini bir güne koyun işte anasını satayım.
M: Yemin ederim en haklı isyan lan çak karşiiiiim!
N: Murat başkan oleeeeeey!
Dedi ve yumruk tokuşturdular.
A: Püüü!
T: Yazıklar olsun.
Güldük ve sohbet ede ede ben nefese düşe düşe ders vakti gelmişti Asiye nefesle arkasında da ben oturuyordum.
4 dakika sonra hoca geldi ayağa kalktık.
H: Oturun. Bugün sınıfa yeni bir oğlan katılıyor. 1 yıl sınıfta kalmış, matematik dehası bir çocuk.
Meraklı gözler ile bakıyordum.
Ardından içeriye biri girdi bahsettiği oğlan buymuş.
D: Merhaba arkadaşlar adım deniz İzmir'den geliyorum 1 yıl sınıfta kaldım teşekkürler.
H: Kendini tanıttığın için teşekkürler deniz hadi boş yere otur.
3 tane boş yer vardı biri en gıcık kız sibelin yanı biri sümüklü inek hayri'nin diğeri ise benim canım nefesimin önü.
D: Ben cam kenarına geçeyim.
Dedi ve nefesin önüne oturdu buldu güzel kızı! Sinirlenme sinirlenme sus.
Sıkıcı dersin 1. Saati bitti sonunda.
M: Lan hiç bitmeyecek sandım.
Nefes gülüp, öyle gülme nolur düşmekten kan içinde kaldım.
N: Aynen yaa. Offf hadi aşağıya inelim.
A-T: Hadi.
Nefes sıradan çıkınca o yeni gelen herif ayağa kalktı elini uzattı.
D: Selam ben deniz sen?
Bu çocuk bayağı nefese yürümeye başladı ama ben o yürüyen ayaklarını senin götüne sokmasını da bilirim!
N: Hiç el sıkmayayım nefes.
D: Anladım.
T: Çekilirsen geçmeye çalışıyoruz burda!
D: Peki. Geçin.
Ona son bir bakış atıp aşağıya indik
A: Beynim kaldırmıyor derse.
N: Olmayan şey kaldıramaz.
M: Nefes kanka günde 80 kere beyinle ilgili laf sokuyorsun amk.
T: Hahahahaha aynen valla.
N: Çünkü beyniniz yok. Ama tahir'in ve benim var.
O tahir'in diyen ağzını yerim.
Sadece gülerek karşılık verdim. Zaten gözlerine baksam direk sessiz bir şekilde haykırarak 'seni seviyorum' demekten korkuyorum.
Biz bunları konuşurken teneffüs zili çaldı ve oflayarak kalktık sınıfa geçtik
N: Murat bu derslik asiye'nin yanına geç.
M: No emir yes rica.
N: Hadi lan!
M: Aman be.
Asiye'nin yanına geçti Murat zaten direk uyudu nefes'te omzunu başıma koydu en büyük zaaflarımdan biriydi... Ben de mayışmıştım saçlarına burnumu daldırdım ve en içe doğru çektim gözlerimi açtığımda Asiye ağız hareketleri ile sessiz bir şekilde
'Köpek gibi sevişin kalp ben'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik -askıya alındı-
FanfictionSeni sevdiğimi herkes anladı, bir sen anlamadın bilmem ki niye.. Kaç kere söylemek istedim sana korktum hayallerim yıkılır diye...