6

30 5 0
                                    

"Woi Daniel!!"

Seongwoo Potong line dan berjalan mendekati mereka berdua. Mukanya agak serius.(sebenarnya takde pape pon yang berlaku Kat Daniel..gue saje jer nak bagi korang nervous..😂😝)


Telefon bimbit Mina berbunyi secara tiba-tiba.


"Hello?Mingyu oppa."Seongwoo dan Daniel hanya memandang Mina yang sedang bercakap dengan seseorang di telefon.


"Apa?!!"Seongwoo dan Daniel yang menjadi pemerhati setia terkejut melihat riaksi spontan Mina. Telefon bimbit di tangan wanita tersebut terlepas ke atas jalan.


"Eh kenapa ni cik?"soal Seongwoo.


Dia turut kalut memandang riak wajah Mina yang sangat terkejut. Seongwoo tunduk mengambil telefon bimbit Mina.


"Adik kembar saya cedera parah. Dia kat Jepun sekarang ni. Ada event Battle of the Crew. Saya dah larang dia jangan pergi tapi dia degil. Saya kena pergi airport sekarang." Terus dia berlalu Tampa menghiraukan telefon bimbitnya yang berada di tangan Seongwoo.


"Cik! Telefon..." Panggilan Seongwoo juga tidak diendahkan. Telefon bimbit itu berbunyi lagi. Seongwoo memandang Daniel. Daniel memberi isyarat supaya menjawab panggilan tersebut.


"Hello?" Suara Seongwoo perlahan dan kelihatan teragak-agak.


Pembesar suara dihidupkan supaya Daniel turut dapat mendengar. Mingyu pula kemungkinan besar tidak sedar bahawa panggilan tersebut disambut oleh orang lain terus berkata.


distanceWhere stories live. Discover now