7

32 2 0
                                    

tiga tahun kemudian

dia menatap poster gergasi yang terletak pada Kiri bangunan hadapannya. di dalam poster tersebut, dia lengkap bersut tuxedo hitam dan berdiri dengan penuh gaya di sebelah piano. Senyuman lebar menghiasi bibirnya. mungkin terlalu khusyuk menghayati permandangan tersebut, sehinggakan Mina memanggilnya beberapa kali langsung tidal didengari.


"Ahaaa, segak sangat ke manusia dalam poster tu sampai tak dengar orang panggil?" Mina berhenti di kanan Daniel seraya menyucuk pinggangnya.

Daniel yang terkejut terus meledakkan ketawanya akibat geli.

"hahahaha. okay sorry. Tak dengar. Suara awak slow sangat." Tangan Mina segera ditahan.


Mina kini merupakan CEO kepada akademi piano kepunyaan ayahnya, Sevvy Piano Academy. Syarikat tersebut ditubuhkan khas until individu yang menjiwai semi piano dan akan dihantar ke mana-mana pertandingan antarabangsa sekiranya berbakat besar dan berjaya dalam saringan yang pertama.


Daniel,merupakan salah seorang pengajar di akademi tersebut. Pada mulanya, dia juga terpilih untuk dihantar ke beberapa buah negara until dilatih sehingfa nenjadi pemain piano yang terkenal, tetapi dia menolak tawaran tersebut.


Adakah mereka berdua bercinta?


Of course tidak.


Daniel bukan Jenis yang mudah melupakan cinta pertamanya.

Mina?


hatinya masih tidak terbuka untuk mana-mana lelaki kerana ingin fokus terhadap kerjaya yang diminatinya.


distanceWhere stories live. Discover now