Vezmu ji za ruku a přitáhnu si ji k sobě. Celá se klepe. Skoro se mi hrnou slzy do očí, jak mě dojímá. Když se pustíme už skoro nemůže mluvit. Obejme se ještě s Cherri a Leah. Když se uklidní, normálně si povídáme. Zjistím, že jsou to nejlepší kamarádky a jmenují se Hannah a Chritine.
,,Děkuju, že jsi nás vybrala Tam." Řekne Hannah
,,To jste si udělaly samy. Kdyby jste mě nepožádaly o tu fotku, šla bych dál." Vymění si úsměvy.
,,Nojo, ale teď budeme muset jít na konec ty řady. Sakra! My tu stály už dvě a půl hodiny. Jako, za tohle to stálo, ale štve mě to." Uvědomí si Christine.
,,Neboj, Tam tě tam vrátí. Věř mi, když uvidí asistentku zpěvačky, na jejíž koncert právě čekají, pustí vás." Uklidní ji Cherri. Obě holky jí věnují úsměv a vyndají telefony, abychom se mohly vyfotit.
~
HANNAH
Pane bože, pane bože, PANE BOŽE!!
Stojím tady před Katy Perry, Tamrou, Leah a Cherri. Co se to sakra děje?
Když jsme čekaly s Christine ve frontě, zjevila se tam Tamra. ANO, TA TAMRA. Někam nás vedla a my s Christine snažily dělat, jako že vůbec netušíme o co jde, ale obě jsme něco tušily, ale nedokázaly to říct nahlas. No potom na nás za rohem čekala Katy s holkama.
S Christine jsme měly obě úplně rozdílné reakce. Já se svalila na zem a začala brečet jako debil a Christine po ní skočila.
~
KATY
Vyfotíme asi 15 fotek na oba mobily a v tom, mě ze zadu obejmou mužské ruce. Nemusím se otáčet. Tyhle ruce moc dobře znám. Chytnu jeho ruce, které mě objímají. Hannah a Christine si jen dají ruku před pusu na výraz úžasu.
,,Ahoj holky." Pozdraví Orlando.
,,Ahoj." Odpoví naráz se stydlivostí v hlase.
,,Můžeš se náma vyfotit?" Odhodlá se Hannah.
Pousměje se, pustí mě, postaví se vedle nich a čeká, až vyndají telefony.
Po chvíli už je Tamra vede zpět na jejich výchozí místo.
,,Máme čas ještě na jednoho?" Zeptá se po příchodu.
Kouknu na telefon, ale Leah mě předběhne.
,,Máme ještě čtvrt hodiny. Myslím že to bysme ještě mohly stihnout." Řekne.
,,Tak já teda jdu. Mám to udělat stejně? Nebo prostě náhodně vybrat?" Zeptá se Tam.
,,Hele je to na tobě. Prostě u koho nějak ucítíš, že je Katycat, sem s ním." Odpovím.
Když Tamra zmizí v davu lidí, chvíli ji nemůžeme vůbec najít. Když ji najdeme, už vede zhruba 16ti letou holčinu. Nevím jak ji vybrala a nemůžu si to ani domyslet. Neviděla jsem je.
Když ji konečně přivede před nás, rozbrečí se. Ale trochu jinak. Stojí přede mnou jako přibitá. Po asi deseti sekundách ke mně přistoupí blíž. Neobejme mě. Ruku položí na můj obličej. Já se jí vyloženě směju do očí, protože je tak vtipný dívat se, jak je někdo tak odvařenej z toho, že vás vidí.
Rukou přejede do vlasů, ale s maximální opatrností, aby mi je nerozcuchala.
Když už si mě prohlíží moc dlouho a moc dlouho se snaží pochopit, že vážně stojím před ní a že jsem to vážně já, prostě ji už obejmu. Zase si povídáme a jelikož jsem si s ní vážně rozuměla, řekla jsem Tam, jestli by ji potom nemohla procpat do dropzone. Jdeme s holkama zpátky do backstage. Orlando jde ještě někam pryč. Chvíli čekáme, ale po chvíli se už připravuju na hvězdu.
Odehraju show a celá zadýchaná si lehnu na pohovku, co je v backstage. Přiběhne na mě nadšená Nugget, že je její panička zpátky a všechen ten hluk je pryč. Dojdu se ještě podívat do haly a jedeme na hotel. Venku na nás ještě čeká pár lidí, tak se s nimi vyfotím. Po chvilce si všimnu, že tam v zadu stojí Hannah. Dojdu k ní.
,,Ahoj zlatíčko, tak co líbila se ti show?"
Hann na mě koukala jako na svatý obrázek a po chvíli odpověděla.
,,Byla úžasná!! Nejlepší noc v mým životě." Odpoví.
Po příjezdu na hotel následuje rychlá sprcha a honem do postele. Za Orlandem.~Katheryn❤️⭐️
ČTEŠ
If It's not like the movies
FanfictionZnámá zpěvačka Katy Perry vypráví o svém životě, který není vždy tak jednoduchý, jak ho všichni vidí👁 Vykresluje její pocity, zážitky, vzpomínky a rozhodnutí❤️⭐️ NĚKTERÁ JMÉNA JSOU VYMYŠLENÁ, PROTOŽE NEVÍM JAK SE TI LIDÉ OPRAVDU JMENUJÍ❤️