R

20 2 0
                                    

Female

Sa u rrudhosen cercafet ate nate...
Lotet formonin nje ujevare mbytese.. mbytese per shpirtin e saj, permbytese ne fytyren e saj... Dreqin... Ishin lote te forta malli. I mallit qe nuk shuhet kurre. I mallit qe djeg per dashurine e saj. E vetmja gje qe mund te bente ishte te mblidhej si nje topth, te mbulohej e tera me batanijen e holle te vjeshtes e te qante, me denese, me force, ashtu.. e pafuqishme... e pamundur...
Ai i thoshte se e merrte malli per te... Ajo ndoshta edhe thoshte nje _edhe une_ dhe e kalonte... Jo se nuk e merrte malli... Por nuk e dinte nese ai e kuptonte qe ajo digjet nga malli... Dridhet e tera kur mendon per te, per dashurine qe i fal asaj, per mallin qe ka ndaj tij. E merr malli... Per syte e tij, ku lexon te gjitha ato cka seshte nevoja te thuhen me ze gjithmone... Per floket e tij, ku ajo i ledhatonte dhe vetem ajo e ka te drejten ta beje ate levizje, e ben te ndihet me prioritet, por perseri ajo nuk do te duket... Per fytyren e tij, per faqet aq te bukula qe ajo sa here kishte mundesi i puthte tere deshire, tere lumturi... Per veshin e tij , ku ajo shprehte deshirat e saj nepermjet atyre kafshimeve e puthjeve te vogla apo puthjes se lehte me poshte, dhe i djallosej mendja kur e ndiente mashkulin e saj te enderrave te dridhej, sikur pak fare e te luante nga mendt, aq sa edhe fryma e tij ndryshonte. E adhuronte kur ashtu ajo "e merziste" dhe me pas cdo gje ishte teper magjike.... Per buzet e tij , per puthjet e tij ne faqe, ne balle, ne ane te fytyres... Dhe per puthjet qe te bejne te harrosh se ku je, te bejne te te zhdukesh nga ajo bote dhe te ndjesh vetem ate, zemren e tij dhe krahet qe te mbajne fort.... I mungojne krahet e tij. Ku pas atyre ajo perqafohej fort dhe ashtu mund te qendronin deri ne rastin e Kuazimodos me Esmeralden... Deri ne vdekje ❤❤😍.. dhe me tutje... I mungojne fjalet e tij. Zerin qe e ka aq prane veshit sa perseri i duket sikur eshte larg, zerin te cilin ajo vetem e adhuron.
E teksa i mendonte keto, ujevara vazhdonte rrjedhshem, pa aspak pushim, pa aspak ndalese. Permbyste cdo gje qe i dilte perpara, shpirtin, mallin, kujtimet.... I kishte premtuar vetes se nuk do te bente si e deshperuar para tij, sepse e dinte qe qenia e saj ishte pike e dobet per qenien e tij, dhe absolutisht dhe e anasjellta. Por ne fakt... Eshte e vertete qe ajo nate ishte deshperuese. Depresionuese. E pameshirshme qe lotet te ndalonin... Ajo nate i tregoi te gjitha cfare ndjente. Ndjente... Jo vetem mall, por edhe me shume se mall... mungesen e tij... Ajo qan akoma teksa e thur historine e saj ne fjale, teksa thur ujevaren e saj ne fjale. Ajo qan akoma po me te njejin volum si ne momentin kur ai i tha se do ndaheshin ... Si ne momentin e nje nate para se te ndaheshin ... Si ne momentin e nates kur e kuptoi se se shpejti do ndaheshin . Absolutisht vetem distanca, sepse e dinte se i gjithe malli qe kishte, ishte dashuror, qe askush nuk e kuptonte. Tregonin se sa shume ata e donin njeri tjetrin, dhe e duan... Ai i thote gjithmone qe t'i tregojë cdo moment se si ndihet, pasi do jete aty per te, ashtu sic iu gjend ajo atij qe ne vitin e pare. Kur ajo i premtoi se do t'i gjendej prane per cdo gje. Por ne fakt... I kishte premtuar jeten e saj per jeten e tij. Dhe me vone ajo u kuptua, kur ata dashuruan pa frike njeri tjetrin.
Duke kujtuar momentet e embla te dashurise se saj ate e ze gjumi... Qetesisht.. me nje frynemarrje te lehte... Dhe ngrohtesisht ndjen krahet e tij tek e perqafojne, pa e trembur, por per ta bere te kuptonte se ai... Sado larg ishte, ndodhej shume prane saj, pasi shpirti i saj, ishte dhe i tij, zemra e saj, ishte dhe e tij, jeta e saj, ishte dhe e tij. Ata jane nje shpirt, nje dashuri. Dhe ashtu.. do te jene deri ne fund.
Te dua.... ❤

--------------------------

....Megabyte im i dashur XD. 

But seriously this was soo perfecttt T^T thank you for sending me this thought,  it is so personal yet so magical.

Kam bere mungesa e di, ndonese universiteti merret sikur do te mesosh vetem disa lende, nah, it s a pain in the ass, esp inxhinieria hahahah. 

Faleminderit per vemendjennn shihemiii in other chapters!

KejsiGerdeci

Clouded Thoughts - OPEN FOR SHARING YOUR STORIES ANONYMOUSLYWhere stories live. Discover now