Female
Vertet, jemi dy raste krejt te kunderta...
Vertet...
Do doja shume... te ndryshoje sikur pak...
Te vendosje veten ne vendin tim.A nuk do ndiheshe e lenduar? E fyer? E habitur? E tmerruar?
A nuk do mendoje me vete: "Eshte normale te besh gabime... por pse dreqin me duket sikur kam vrare njerez? Pse me duket sikur kam shfarosur qytete? Kur nuk kam bere asgje nga keto..."
Eshte stresuese... ajo menyra jote... e te "komplimetuarit" psikologjikisht...
Eshte edhe me e bukur... "komplimentimi" me ze te larte.
Eshte mrekulli... "komplimentimi fizik"
Eshte perfekte... vdekja ime.
Nuk do te shpetoje ti... por te pakten une... do flija... me e qete...
--------
Faleminderit per mendimin qe me solle! Frymezim per fenomenin qe po shfaqet gjithmone e me teper ketu ne vendin tone.
Cdo dite e me shume degjojme se dhuna ne familje po behet gjithmone edhe me prezente ne shoqerine tone shqiptare. Referuar ne statistikat e viteve te fundit, per sa i perket dhunes ne familje, shoqeri apo komunitet, eshte shtuar ne menyre pasive, sipas specialisteve thuhet se arsyeja pse dhuna akoma vazhdon te jete tashme nje fenomen "normal" per disa njerez, eshte per arsyen ekonomike dhe mireqenien sociale... Dhe kjo gje jo vetem qe po sjell probleme ne krijimin e nje familjeje, por viktimat gjithmone e me teper heshtin ose perfundojne ne mendime te turbullta dhe me eger akoma ne marrjen e jetes se vet viktimes. Eshte absurde!
Mos kini frike! Heshtja vret, kallzoni cdo rast tuajin ne organet kompetente dhe denoncojini ato!
YOU ARE READING
Clouded Thoughts - OPEN FOR SHARING YOUR STORIES ANONYMOUSLY
AléatoireJust clouded thoughts. Ato mendime qe nuk kane ikur nga mendja juaj dhe doni t'i shprehni diku. Requests: OPEN and FREE. Status: Anonymous