Kada je ljubav preterana, čovek gubi čast i dostojanstvo.
-Euripid_______________________
Mila se seća kako je upoznala Čeza Bimana kao da je juče bilo.
Bilo je to tri godine ranije.
Njen muž, Dejvid, morao je svetu da pokaže da je njihov brak sasvim u redu i da sve sjajno teče. Rekao joj je da se spremi i lepo dotera i da izlaze. Mila se kao i uvek doterala, obukavši crnu dugu haljinu bez jednog rukava, koja pristojno otkriva njene atribute. Stavila je srebrnu ogrlicu oko vrata i narukvicu koja se uklapa uz istu. Na nogama je imala štikle sa trakom oko zgloba. Dohvatila je torbicu i pridružila se Dejvidu u dnevnom boravku.
Dejvid naravno još tada nije bio nasilan, tačnije, nije pokazivao znake nasilja. To se ispoljilo tek kada se Mila odaljila od njega (nije kao da je ikada bila bliska sa njim) i nije mu dozvoljavala da joj priđe. Znate na šta mislim.
Dejvid je posumnjao da ima nekog drugog. Da ima ljubavnika. Mila to nikada nije priznala, ali i sami znate da se vidi neverstvo žene koliko god ona verna bila odnosu u braku. Kada neke stvari jednostavno ne idu onda ne idu.
Bilo kako bilo, bila je to prva godina njihovog braka i Dejvid je izveo svoju ženu na sastanak svih imućnih ljudi današnjice. Na skupu su se nalazili uticajni ljudi, imućni trgovci, skorojevići, bogataši starog kalupa, tajkuni i mafijaši. Bukvalno svi glamurozni ljudi stavljeni u jednu prostoriju. Možete li da zamislite?
Tu su bile i žene, majke i supruge tih istih imućnih ljudi, obučene u najprefinije haljine i najskuplje nakite, ispijajući najprestižnija pića. Zaista je tako bilo i Mila je to volela. Volela je život svog muža.
Čekajte, nije to suština večeri.
Dejvid joj je šapnuo na uvo da mora da se upozna sa jednim bitnim čovekom sa kojim je planirao da mu predstavi svoj plan njihove buduće saradnje. Taj razgovor je podrazumevao i Milu, koja će biti vrat Dejvidovog oslonca i time ga kao njegova supruga podržati. Slika srećnog braka u takvom poslu bila je podrazumevana. Imati dobar privatan život je otskočna daska u bogatom staležu.
Tako, Mila je pristala i Dejvid ju je poveo na razgovor. Usput joj je objasnio da je taj čovek veoma pronicljiv i da zaista gleda taj prvi susret. Ako mu neko ne zapadne za oko, prekinuće razgovor. Oko toga se Dejvid brinuo, a Milin posao je bio da Dejvida načini opuštenijim. Usput je dohvatila dve čaše šampanjca i ispila gutljaj dok su stigli do mesta na suprotnoj strani prostorije.
"Izvinite", započeo je Dejvid, nakašljavajući se. Pokušavao je da privuče pažnju čoveka u odelu, sa crnom začešljanom kosom unazad. Bio je visok i mišićav i to je Mila prvo primetila. Iz njega je izbijala snaga i jačina.
Muškarac, biznismen - zastao je sa razgovorom suprotnih gostiju i sada svoja lepo razvijena leđa okrenuo i susreo se licem u lice sa Milom i Dejvidom. Bio je lep, u svojim skoro tridesetima sa žarom u očima. Plave oči kao okeani u kojima se Mila davila i plivala u isto vreme, su sa Dejvida skrenuli na Milu. Muškarac je pružio ruku, blago se osmehnuvši. Zatim je progovorio.
"Dejvid nije li?", upitao je. Mila se naježila pod njegovim glasom i nije znala zašto tako odjednom deluje na njega. Bio je to instinktivni osećaj koji je prvi put osetila. Privukao ju je svojom pojavom, a da nije morao ni da se okrene ka njima.
Dejvid je blistao, blago rečeno. Mila je znala da je Dejvid polaskan i da jedva čeka ovakvu priliku. Koliko god Dejvid imao novca, ovi ljudi koji su sa njima u prostoriji su mnogo više naspram Dejvida.
"Tako je", odgovorio je nasmejano Dejvid. Zatim je prestavio Milu.
"Ovo je moja supruga, Mila", objasnio je sa lažnim ponosom u očima, a lepi biznismen je svoju pažnju posvetio privlačnoj ženi.
"Drago mi je", započeo je crnokosi, a zatim pružio svoju snažnu, veliku i jaku ruku kako bi uzvratio Mili pozdrav. Mila je stavila svoju šaku u njegovu, osećajući jačinu pozdrava.
"Ja sam Čez", predstavio se Mili, osmehujući se. Mila je osetila varnice istog trena, dok ju je Čez duboko posmatrao. Osećala je kao da se gubi u njegovom pogledu. Onda je Čez, lepi biznismen, prekinuo to i skrenuo pogled.
Bilo je nečega u tom pogledu. Nečega neiskvarenog, dubokog i skrivenog. Nečega tajnog, što je Milu kasnije navelo da upozna Čeza i njegovu unutrašnjost.
"Ovo je moja supruga, Sandra", rekao je, kada je Mila primetila lepu smeđokosu aristokratsku ženu plave krvi, kako im se približava za korak. Bila je elegantna i tanka popun srne. Oči su joj bile boje jantarnog sunca, dok se blistavo osmehivala.
"Drago mi je", uljudno se predstavila, pružajući ruku prvo Mili, a zatim Dejvidu.
Onda su se žene odvojile i pustile muškarce da vode svoj razgovor. Mila je iz razgovora sa Sandrom saznala da je u braku sa Čezom već dve godine. Imaju svoje uspone i padove kao i svaki par ali uspeju da reše to. Mila je primetila Sandrinu lažnu iskrenost dok je bajno pričala o svom braku sa Čezom. Žene primećuju nešto tek kada se njima nešto dogodi na isti ili slični način - pa je Mila znala da to Sandra uveličava i ulepšava po tome kako bajno opisivala njihov odnos. Mila je sama imala lažni brak pa je videla Sandrino laganje. To joj jednostavno nije promaklo.
Dok je razgovarala sa Sandrom i ostalim ženama, bacila je pogled po prostoriji i videla Čeza. U sledećem momentu je on primetio nju. Nešto je postojalo, vuklo ju je ka njemu samo njegovom pojavom, držanjem i ponašanjem.
Pri odlasku, Mila je primetila kako Čez smešta svoju ženu u auto i zatvata vrata za njom dok njoj Dejvid otvara vrata. Čez je pogledao u nju i zaobišao u auto, smeštajući se u isti. Zatim nestao.
Isto se desilo i na drugom sastanku uglednih ljudi. Samo što je Milino i Čezovo poznavanje postao bliži odnos. Pričali su drugačije jedno sa drugim dok njuhovi supružnici nisu bili sa njima. Mila je primetila da Čez deluje nezainteresovano čak i kada bi njegova žena primetila da on priča sa drugom ženom. Te večeri je shvatila da nema ljubavi među njima.
Na trećem viđenju su razmenili brojeve telefona. Noćima su razgovarali, danju se dopisivali. Onda je Čez jedne večeri napisao u poruci, Izađi. Ispred sam.
I stvarno je bio. Mila je iskrala iz sobe poput tinejdžer u noći i otišla da se nađe sa Čezom. Odveo ju je nekoliko ulica dalje. Tu se prvi put strastveno poljubili.
A svi znamo gde ima jednog poljupca, tu ima i drugog i trećeg... Mila nije mogla na prste da nabroji koliko puta su se samo skriveno našli. On nije želeo da ga prati drama sa ljubavništvom iako je postojalo tako nešto, a ona nije znala da preljuba koju ima nije prolazna i da neće ostati u braku sa Dejvidom koliko god mislila da hoće.
Do kraja, viđali su se sebično i tajno, u Čezovim napuštenim vilama i imanjima. Jednom je Čez rekao da ima poslovni put, a Mila je rekla da ima putovanje sa drugaricom - pa su se našli u selu u kome Čez ima imanje. Proveli su tri dana zajedno, otvoreno se ljubeći i grleći. Bila je umorna od skrivanja, ali volela je vreme sa Čezom i nije želela da prekine to.
I nisu želeli da prestanu. Jednostavno je bilo previše lepo da bi bilo istinito.
Dejvidovo ubistvo bio je samo početak kraja. Mila je to shvatila kada je nekoliko dana kasnije dobila neočekivanu posetu u zatvoru.
YOU ARE READING
Nevina|✔
Mystery / Thriller❝Šta ako otkrijemo da ono što se krije ispod površine može uništiti čitav naš život?❞ Dolazim iz sveta u kome se krvlju plaća sve, a jedini način odustajanja podrazumeva odustajanje od sopstvenog života. Kažu da postoji kazna za sve i jedno je sigur...