8. Uništena

2.5K 160 25
                                    


Svaki uzdah tvoj, svaki pokret tvoj, svaku vezu koju budeš prekinula, svaki korak tvoj, biću tu da posmatram.

____________________


Mila je te noći imala košmar.

Košmar u kojoj je vrtlog tame, mraka i ništavila vuče u zaborav. Košmar u kome se ostvaruju svi njeni strahovi. Šteta što se taj košmar već ostvario.

Odjednom, iz sna ju je trgnulo naglo otvaranje rešetki. Nije se ni snašla, neko ju je već uhvatio za ruke i izvukao iz kreveta. Shvatila je kroz mantanje da ih ima više. Jedna čuvarka i tri zatvorenice, koliko je mogla da vidi.

Kako su je povukle u hladan hodnik, mogla je da oseti da je kroz sad oblivena hladnim znojem. Lica žena koje su čekale da je savladaju bila su nasmejana i jedna su čekale ovo. Ovo se dešavalo u sred noći, s obzirom da su sve ostale spavale.

Mila je shvatila da je ovo zamka.

Zatvorenice su je povukle u sporedni hodnik, dok joj je jedna od njih držala ruku preko usta kako ne bi vikala. Mila se otimala, ali uzalud. Pustile su je tek kada su sve ušle, a vrata te prostorije čuvarka zaključala.

Mila se osvrnula oko sebe, primetivši da ne postoji drugi izlaz osim onoga koji se nalazi iza čuvarke. Zatvorenice su se u krugu namestile oko Mile, dok je čuvarkin osmeh blistao na usnama.

Ništa nisu govorile, a nisu ni morale. Mila je znala da su plaćene na ovo, jer nikome u zatvoru nije stala na žulj, a da je tako jak da je u sred noći izvuče iz kreveta.

To može samo jedna osoba.

Zatvorenice su jedna drugoj dale poglede pre nego što su krenule na nju. Prva je krenula nožem, kojeg je Mila vešto izbegla. Drugu je šutnula u stomak, dok je treća krenula pesnicom ka njoj, čiju je pesnicu Mila vešto izvrnula uz njen jauk.

Nije znala da može ovako da se bori sve do ovog trenutka.

Prva sa nožem je ponovo posrnula ka njoj, čiji je nož Mila izbila udarcem nogom. Nož je odleteo u stranu, vešto skliznuvši niz zid pa na pod. Ali je zato ista devojka sa nožem uspela Mili da nabije pesnicu u stomak, zbog čega je Mila prigušeno jauknula.

Zatim ju je odgurnula, a kada je druga krenula ka njoj, Mila je čučnula i nogom oborila tu devojku, šutnuvši je u cevanice. Sekund kasnije je završila na podu. Treću zatvorenicu je nabila u zid, a ona se bolno stropoštala.

To je iskoristila prva devojka sa nožem i snažno se zaletela ka Mili koja je onda završila pribijena uza zid. Rame joj je bolno tresnulo o isti, kada ju je ova nabila rukama grubo. Obe su završile na podu, dok je zatvorenica sedela preko Mile.

Tada ju je Mila prepoznala na obližnjem svetlu, kao onu koju je izubijala u kantini. Devojka koja je prosula jogurt po njoj, sada je sedela na Mili, pokušavajući da joj zada udarac. Mila je vešto pomerila glavu, a ova je nabila pesnicu u pod i bolno zajaukala na to.

Mora da je bolelo.

Onda ju je Mila šutnula u lice, savivši nogu u laktu i na taj način je zbacila sa sebe. Pre nego što je uspela da reaguje, dve zatvorenice koje je Mila pre toga onesposobila sada su je podigle sa poda za ramena i povukle uza zid. Snažno su je držale uz isti, dok su se smeškale.

"Kučko jedna!", zarežala je besno ova koju je Mila zbacila sa sebe. Približila joj se i Mila je primetila da joj usta krvare od Milinog udarca nogom. Mila se sebi zadovoljno nasmešila, što je ovu razbesnelo.

Zato je ova sa radcepanom usnom Mili opalila šamar. Nije znala da je Mila preživela gore od jednog šamara. Unišena je dovoljno da može da primi hiljadu šamara i da oni budu kao jedan.

"Tako je, u lice. Verujem u vas da ćete je našminkati lepo", zadovoljno je dobacila čuvarka, po prvi put. Sada se ona približila, posmatrajući celu scenu.

Onda ju je ova sa krvavom usnom raspalila pesnicom u stomak. Mila se presavila, izgubivši vazduh. Onda ju je ova šutnula kolenom u vilicu, zbog čega se glasno čulo lomljenje Miline koske. Završila je na podu, dok su je zatvorenice okruživale. Šutile su je u stomak, leđa i lice, nemilosrdno.

"Stanite", bilo je nešto što je čuvarka rekla u trenucima ranije, prekinuvši tišinu udaraca. Zatvorenice su stale i odaljile se za korak, kada je čuvarka prišla.

Mila je pogledala u čuvarku, čije lice nije mogla da vidi zbog slabe sijalice iznad njene glave. Mogla je samo da vidi crne čizme, plavu uniformu i pištolj oko struka.

"Imaš pozdrav od Sandre Biman", bilo je poslednje što je čuvarka rekla, pre nego što je zabila Mili nogu u lice i dok je ona gubila svest, krvava i izubijana na podu.

Poslednje što je Mila zapamtila bio je ukus đona čuvarkine martinke i zadovoljni grohot triju zatvorenica.

***

Mila je pogledala u svoje lice, u ogledalu dok je zavijala pesnice od rana koje još nisu zacelile.

Za svoje modrice i rane na licu govorila je da ju je udarila košarkaška lopta. Naravno da ko god da ju je to pitao, nije poverovao u taj izgovor ali nije kao da ih je bilo briga.

Imala je podliv ispod desnog oka, ogrebotinu od šamara na levom obrazu. Natečene oči, ispucalu usnu i pocepanu arkadu. Vilica ju je bolela od silnih udaraca, dok je jela prethodna tri dana.

Rebra u stomak su bila ispunjena modricama ljubičaste i zelene boje. Srećom, ni jedno rebro nije bilo slomljeno.

U trenutku kada je zavila ruku zavojem, rešetke njene ćelije su se otvorile uz glasno pištanje i čangrljanje istih. Pojavila se ista ona odvratna čuvarka Harper koje je te večeri zapravo nije uvukla u prostoriju.

Čuvarka koja ju je uvukla bila je zapravo iz drugog sektora i Mila se zapitala kada je već Sandra poslala nekoga, mogao je to da bude neko odavde. Možda da kada bi ih tužila, da imaju paravan da neko iz drugog sektora ne može da se uvuče u prvi u sred noći, pomislila je.

"Sjuart! Imaš posetu!", uzviknula je grubo. Mila se pokrenula, pomerajući se od umivaonika.

"Srećno!", dobacila joj je cimerka, na šta joj se Mila bolno nasmešila.

Harper ju je povela hodnikom za posete i ovaj put joj otključala lisice. Pre nego što je uspela da završi misao, Harper se ubacila.

"Došao je tvoj muškarac", rekla je Harper, a Mili se za trenutak učinilo da je Harper nešto bolja sada prema njoj nego pre tri dana. Nije je cimala i vikala na nju iako je imala grubu ličnost.

Zanemarila je to, kada je Harper uz škripu otvorila metalna teška vrata koja dele hodnik i prostoriju za posete.

Mila se pokrenula, ušetajući u prostoriju i zapazila Čeza spremnog kako stoji i vrti se u mestu. Čim je zakoračila, Harper je zavorila vrata za njom.

"O Bože. Šta su ti to uradili?", upitao ju je Čez, posmatrajući njeno lice. Tada se Mila raspala.

Potrčala je ka njemu i utehu potražila u njegovom naručju.

Nevina|✔Where stories live. Discover now