Davetsiz misafir

114 9 0
                                    

Elimdeki şarabı yudumlayarak,ilerlediğimde Atlasın bana laf atmasıyla durdum.

"Bu kadar iyi dövüşmeyi kimden öğrendin ?"
"İlla birinden öğrenmek mi gerekiyor tek başıma öğrendim destek almadan"

Belirterek;ilerlemeye başladım.Yoldan bir taksi çevirip eve gidicektim, normalde evim yakın ama çok yorgunum.Yürüyücek halim yok.Taksiye binip telefonumla ilgilenmeye başladım.

Babam;49 cevapsız arama,27 mesaj
Abim;2 cevapsız arama,1 mesaj

Hiç şaşırmadım.Babamın klasik aramaları mesajları işte merak edişinden falan da değil.İşi düştüğü için.

Babam:
Kayla yarın şirkete gel!

Abinle sana ihtiyacımız var kızım

Şirketteki Su'ya çizim pratikleri yaptırman gerek.Hiçbir haltı beceremiyor gereksiz

Kayla arıyorum neden açmıyorsun

Kayla cevap ver

20 kere aradım neden açmıyorsun

Yine ne halt yiyorsun sennn

Dışarda içiyormuşsun duyduğuma göre

Ne boksun sen kızım

Dışarda adam dövmekte nedir

Eşkiya mısın sen ?

Soyadına göre takınn

Edebini bil!!

Ayrı eve çıkıpta benden kurtulucağını sanıyorsan yanılıyorsun

Sen bir Boransın,ona göre davran

Abim Bartu:

Kayla babam arıyormuş cevap ver

Bunun gibi mesajlar yok soyadımın hakkını vericekmişim yok bu şu.Parayı ödeyip taksiden indim.Evimin anahtarı çıkarıp kapıyı açtım,fakat evde biri var.Kim lan bu? Hayır hırsız olsa ışık açık olmaz.Mutfağa ilerleyip elime bir tava alıp salona doğru ilerledim

"Bööööööö"

Tam arkamı dönüp kafasına vurmamla Atlasın yere düşmesi bir oldu.Atlas mı? Atlasın ne işi var burada.Evimi nerden biliyor lan bu gevşek.Yalnız çocuğu tanımadan da gevşek demek biraz ağır oldu galiba ama evimi nerden biliyor kimse bilmiyor ki benim evimi yakın arkadaşlarımdan bir Esra biliyor o kadar o da söylemiceğine göre yani birbirlerini tanımadığına göre bilmez herhalde .Of ne diyorum ben ya?Şu çocuğu uyandırsam iyi olucak.Eğilip yüzüne bir kaç kez vurarak çağırdım ama ses soluk yok.Gövdesini kaldırıp sürüklemeye başladım,mübarek ayı ölüsü gibi ne ağır lan bu.Koltuğa doğru bacaklarını atıp gövdesini de koltuğa koyduktan sonra kafasının altına bir yastık koyup üstüne pike serdim.Olum bunun kirpiklerine geell.Ne güzel lann kirpikli herkül.Çenesi yüz kasları çok belirgin lan.Olum harbi çocuk çok tatlıymış he.Ama böyle tiplerde eve ekmek getirmez işte.Ama ekmek getirse çok güzel olur.Valla böyle kocam olsun,3-4 tane çocuk yapmaya bile razıyım.

"3 olmaz 4 olsun"

Benim gözlerim fal taşı gibi açılmasıyla put gibi olmam bir oldu.Atlas yüzüme sırıtmasıyla.Hepsinin bi oyun olduğu kafama dank etti.Ne yani bu yalandan yere mi yere yığıldı.Normalde bayılmamışmıydı.Iıı sinir eder lan bu çocuk insanı.

"Ben sesli mi düşündüm ki acaba"
"Baya,baya sesli düşündün hemde"
"Şey zaten düşünce,düşünmek ııı fikir,fikirleşmek"

Şarap düğümüWhere stories live. Discover now