Atlas'a sarılarak bi 7-8 saniye öylece kaldık.Onun yanında çok huzurlu hissediyordum.Kokusu bir o kadar güzel odunsu ama çekici.
"Çok güzel kokuyorsun şarapçı kız
Kayla=Sende çok iğrenç kokuyorsun şarapçı çocuk"
"Ahahah yalanını yiyim senin,çokta güzel kokuyorum"Geri çekilerek içeri girmeye yeltenirken
Atlasın bir sözüyle durdum."Benim yanımda ağladığın gibi başkasının yanında sakın ha ağlama!"
İşittiğimde yerimde bir 3-4 saniye durarak evin içine girip direk odama geçtim.Yatağın üstüne doğru telefonumu atıp camdan dışarı izlemeye başladım.Aklıma şarkı açmak geldi.
Laptopumdan;
Deniz tekin-yıldızlarCama geçip şarkıya eşlik etmeye başladım.
Balıklar uçar, kuşlar yüzer
Gökyüzü yemyeşil
Ben de seni düşünmeyi bıraktım
Bu yoldan dönen utansınOrtaköy'den Beşiktaş'a giden ağaçlı yolda
Artık hiç aklıma gelmiyorsun
Balmumcu'dan dolanıyorumElimde değil, denemedim de değil
Biliyorum bu yaptığım hiç hoş değilÖnümde tütün kokan sokaklar
Ve sana dair her anıda
Bana acı veren bir şey varİçimde kayıp giden yıldızlar
Ve sana dair tuttuğum her dilek
Hiç sönmeyen bir ışık var
İçimdeOmzuma bir el dokunmasıyla yerimde sıçradım.
"Senin benim odamda ne işin var?"
"Bir ses duyunca,geldim"
"Sen her ses duyduğunda peşine mi gidiyorsun"
"Sesin güzelmiş"
"Annem söylerdi bana bu şarkıyı saçımı okşayarak uyuturdu"
"Bu sesinin güzelliği annenden geçti yani"
"Yani.Neyse çık hadi yatıcam ben"
"Ben nerde yatıcam"
"Ne bilim ben,bir sürü boş oda var yat işte birinde"
"Ev senin ki soruyorum dimi"
"Tamam yan odaya geç orda yatakta var abim gelince orda kalır sende orda yat bu gecelik yarın da evine gidersin"
"Saol ya çok misafirperversin"Kapıyı kapatıp çıktıktan sonra dolabımdan pijamalarımı alıp giydikten sonra yatağıma yattım.Gece lambasını açık bırakıp kafamı yastığa iyice sıvıştırarak gözlerimi yumdum.Gözlerimi yumdum yunmasına ama Atlas'ın tekrar odama girdiğini hissettim.Gözlerimi oynatmamak için kendimi zorluyordum pek başarılı değilim açıkçası.Kavrayıcı büyük elleriyle elini başıma koymasıyla irkildim.
"Uyumadığını biliyorum şarapçı kız"
Hiç birşey çaktırmayarak uyuyormuş gibi yatakta sürekli hareket etmeye başladım.Uyuyorum sonuçta Atlas'ın elini alıp başımın altına koyup bir yandan da elimle tutuyorum.Uyanıkken asla böyle birşey yapmam.Atlas'ın bedeninin kasıldığını hissettim, yastığı yakınlaştırıp yanıma yattı hissediyorum nefesini burnuma,burnuma veriyor.Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk elini başımın altına koydum diye bu kadar yakın olmasında ki amaç ne.Verdiği nefes beni iyi etmiyordu.Hoşuma gidiyordu evet ama bu iyi sonuçlar doğurmayacak.Bir 5-6 saniye öylece durduktan sonra elimi elinden çekip iki elimi de yastığımın altına koyup kafamı Atlas tarafından döndürerek sağ tarafa doğru başımı çevirip kafamın arkası Atlas'ın yüzüne bakıyordu.Put gibi öyle durdum.Ben bu çocuğun yanında uyuyamam da şimdi rüya gördüm mü?Ben hemen konuşmaya başlıyorum derken...
Kapıyı açıp içeri girdim.Annem bahçede elinde ki hortumla çiçekleri sularken bir yandan da şarkı söylüyordu o güzel sesiyle..
"Annee?"
"Kayla,kızııım"
"Anne ben geldim"
YOU ARE READING
Şarap düğümü
Teen FictionBASILDIIIII!!! BASILDIIII!!! Tüm internet sitelerinden sipariş verebilirsiniz!!.