Vuruldum

36 7 0
                                    

Sinirlenmiştim.Bu yaptığı aklım almıyordu.Sanki bizim annemiz değildi.Annem öldükten sonra ne hallere geldiğimi gözlerin önünde yaşadım.Oysa çok rahattı hiç birşey olmamış gibiydi.Gerçi annem öldürüldüğü sıralarda uyuşturucusunu içmekle meşguldü.

Ağaçlara bakmayı çok seviyordum.Ağaçlara bakarak hayal kurmak ayrı bir güzel.Burası çok güzel.Evin etrafında hiç ev yok.Arkası önü sağı solu hep orman.Ayı çıksa yeri yani.

Ağaçların ordan siyah bir şeyler geçtiii!!

Neydi onlar allahım hayal mi görüyorum acaba.Tekrar dikkatli bakmaya başladığımda adamlar,babam.!!
Camdan kendimi geri çekip kapıyı açıp hızlıca aşağıya indim merdivenlerden hızlıca inerken ayağımın üstüne düşüp Atlas ile abim yanıma gelip;
"Ne oluyor bu ne hız"
"Abi babamlar burda"
"Ne?"
"Ne yapıcaz şimdi"
"Çocuklar siz arkadan kaçın ben oyalarım onları"
"Olmaz öyle şey.Kaça kaça,nereye kadar"
"Evet Kayla haklı"
"Yüzleşelim ne olucaksa olsun"
"Bu senin için iyi olmaz Atlas.Sana da zarar verebilir"

Kapı vurulmaya başladı.Camlardan adamlar bakmaya çalışıyorlardı.Arabalar arkadaydı.Ama görmüşlerdir.Kapıya ben açmaya karar verdim.Ne olucaksa olsun artık.Atlas ile abim aralarında gitceksiniz gitmicez davasına düştüklerinde kapıya ilerleyip kapıyı açtım.
Karşımda babam belirdi.

"Senin ne işin var burda"
"Asıl senin ne işin var burada"

"Kaylaa!"

Deyip yanıma gelen abim ve Atlas

"Oo çocuklar sizi burada gördüğüme pek sevindim"
"Ne istiyorsun baba?
Sürekli peşimdesin.
Ne yapmaya çalıştığını aklım almıyor.
Ne bu mafya babalığına mı başladın
Silahlı adamlar
Beni hastanelere kadar düşüren bir adam
Evladınım ben senin annemden bir parça"

Sesimi yükselttiğimde,abimin omzuma dokunmasıyla susmamı istediğini anladım.

"Bana sesini yükseltme"
"Senin annemi öldürtmenin yanında benim sana sesimi yükseltmemin yanında hiç bir şey"
"Ben anneni öldürtmedim"
"Sen buna inanıyormusun?"
"Evet"
"O zaman neden polise gitmedin ha neden?Annemin katilini bulabilirdik!!"
"Yapamazdım."
"Neden baba nedenn"
"Uzatma Kayla!"
"Çünkü sen korkağın tekisin.Polise gitseydiin sürünürdün diye korktun değil mi?Ama ben bu hayatta yaşadığım sürece ufak bir rahatlık bile batıcak!!
Bunu böyle bil"

Belindeki silahı alıp bana doğrulttuğunda Atlas sinirli gözlerle babama bakıyordu.Abim ise korkulu gözlerle.Bense korkusuz gözlerle.

"Senin adamlığın bu işte kızını öldürücek kadar adi herifsin"
"Ya benimle gelirsin ya da annen gibi olur sonun"
"Annemin yanına gitmek istiyorum"

Dannn!!

"Kaylaaaa!!"
"Kayla uyan,Kayla"
"Baba naptın sen"
"Naptın lann Kayla'ya senn"
"Ee çek elini o daha fazlasını bile haketti"

Atlas'ın ağzından;

Kayla babası tarafından vurulmuştu.Kan beynime sıçramıştı.Adamı şuracıkta gebertmek istiyordum.Kayla'yı ne kadar uyandırıp çağırsakta gözlerini hiçbir şekilde açmıyordu.Adamlar koşa koşa arabalarına binip gittiler.Bartu da Ambulans'ı arayıp bir saate gelebileceklerini söylediklerinde Bartu'nun elinden telefonu alıp A dan Z ye sövdüm.Telefonu Bartu'ya verip Kayla'yı kucağıma alıp arabaya attım şöför koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladım.Karnından vurulmuştu.Allahım sen onu koru.Onu benden alma.
Arabayı 260 da sürüp tam gaz basıp gidiyordum.Elim ayağım titriyordu.Ona bir şey olmasından çok korkuyordum.Ne zaman bu kadar yakın olup buralara kadar geldik hiç bilmiyorum.Ama onda beni çeken bir şey var sürekli o o ,o başka da bir şey değil.


———

Hastaneye vardığım da Doktorr diye bağırmaya başladığımda hemşireler gelip sedyeye koydular.Doktor gelip;

"Hemen ameliyathane'ye fazla kan kaybetmeden"

Ameliyathane'ye gelmek için adım atmışken kapı kapanıp vurmaya başladım.Hemşirelerden biri gelip;

"beyefendi sakin olun.Doktor onun için uğraşıyor.Şimdi izninizle kan almam gerekiyor kan kaybı var."
"Kan kaybı mı?
Durumu kötüye mi gidiyor?"

Hemşire beni takmadan hızlıca laboratuvara girdi.Bacaklarım artık dermansız kaldı bir köşeye duvara yaslanıp yere oturdum.Gözlerim sulanmaya başlayıp ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.Allahım ne olursun Kayla'ya bir şey olmasın.

Telefonum çalmasıyla elimi cebime atıp Bartu yazdığını görünce telefonu açtım.

"Alo Atlas,nerdesiniz Kayla iyi mi?"
"Bilmiyorum"
"Nasıl bilmiyorum"
"Ameliyata aldılar,kan kaybı varmış"
"Allah kahretsin.Kayla'yı bırakma.Ben babamı halledicem"
"Bırakmam"

Telefonu kapatıp,ayaklarımdan kuvvet alıp ayağa kalktım.Ameliyat önünde bekleyip doktorun çıkmasını bekliyordum ama hala tık yoktu.

7 saat sonra

"Evet doktor bey,Kayla'nın durumu nasıl?"
"Elimden gelenin fazlasını yaptım ama üzgünüm başınız sağolsun"
"Ne?"
"Çok kan kaybı vardı üzgünüm"

Dizlerimin üstüne çöküp gerçek olamıcağını sorguluyordum.Kayla ölemezdi.Hayır,lanet olası babası yüzünden ölmüştü.Allah kahretsin.Gözlerimden tane tane gözyaşı damlıyordu.Sandalye'ye oturup gözlerim bir odak noktasında takılı kalıp gözlerimi kapattım.Kayla ölmedi.Ölemez.O uyanıcak şimdi gözlerimi açtığımda uyanıcak burda olucak şimdi o.

"Atlas beyy,Atlass beyy uyanır mısınız!"

Omzumun biri dürtmesiyle yerimden sıçrayarak,ayaklandım.

"Buyrun,Kayla?"
"Kayla hanım ameliyathaneden çıktı"
"Ne,gerçekten mi ölmedi yani?"
"Hayır Atlas bey ne ölmesi"

Ohh rüyaymış

"Tamam görebilir miyim"
"Şey,ameliyathaneden çıktı fakat şuan uyuyor"
"Ee tamam uyuyor uyanır birazdan ben gireyim"
"Atlas bey,Kayla hanım şuan komada"
"Ne?"
"Yani,bilinci açık sizi duyabilir ama tepki veremez ama uyanır mı bilemiyorum siz yinede her şeye hazırlıklı olun."

Ayaklarım geri geri gidip duvara çarpıp kafama dank etti.O adi herifi bulup öldürmek istiyordum.Elimi yumruk yapıp duvara vurdum.O kadar sinirliydim ki.

Elimi cebime götürüp Bartu'yu tuşladım.

"Bir gelişme varmı?"
"Komada"
"Ne?"
"Ameliyathaneden çıktı ama komada bizim duyabilirmiş fakat tepki veremezmiş.Uyanamayabilirmiş her şeye hazırlıklı olmamız gerekiyormuş.
"Allah kahretsin!"
"Sana güzel haberim var
Babamın bütün senetlerini,işbirlikçi yaptığı dosyaları adamlar ile birlikte adamlar şuan yakalattırdım.İfade verdim az önce.Ne zamandan beri babamı yakalatmak için delil arıyorlarmış."
"O adamı ellerimle öldürmek istiyordum"
"Bende ama en güzel çözüm yolu bu
İstersen sen eve git dinlen ben hastaneye geliyorum ben beklerim Kayla'yı"
"Hayır,asla hiçbir yere gitmicem"
"Peki,ben 10 dakika sonra ordayım.

Şarap düğümüWhere stories live. Discover now