Bine sau Rău

24 4 4
                                    

"Ahh, ce chipeș e! Ce calm e! Ce frumos vorbește! Și mă atrage atât de mult! Trebuie să-l am pe tipul ăsta! Radiez de fericire când e în preajma mea! "
- Jay! Jay! Dă-mi inelele!...îhhh, tipa asta chiar e apropiată de el și mă enervează la culme când trage de el să-i dea inelele!
- Stai cuminte! Nu vreau să ți le dau, Maria! Înțelege!
- Hai că te rog frumos, Jay! Măcar unu... tu unu, eu unu!
- Frate, cum face! spun eu scoasă din sărite.
- Ia, lasă-mă în pace!
Încerc să schimb subiectul cu a face poze. Reușesc câteva minute, însă observ cum Maria îi atinge degetele cu degetele ei, încercând să-i ia și celălalt inel, însă Jay îi apucă mâna și i-o strânge foarte tare.
O iau pe Maria si facem poze. Jay cu prietenul său, George, se dau la o colegă naivă a noastră, sunt atentă la conversația dintre ea și Jay:
- Hei, Ally?
- Ce vrei, Jay?
- Ce zici că faci?
- Uite, bine, tu?
- Vreau să-ți demonstrez că te sărut.
- Jay?! Ești nebun? Am prieten!
- Ăla nu e un iubit demn de tine! Tu ai nevoie de ceva viril!
- Hmmm...
- Hai, spune că nu-i așa?
- Ba da...
- Ce zici, iesim afară să luam o gură de aer?
- Nu că ne vede!
- Păi, nu e la oră?
- Nu știu!
- Dă-i mesaj și întreabă-l.
- Am telefonul la el...
- Aa, pff... Hai să mergem, totuși vom fi prudenți.
Jay o ia de mână pe Ally si ies afară. Eu și Maria numaidecât reacționăm:
- O să o pupe?
- Tu ce crezi?
- Ce facem?
- Hai să deschidem ușor ușa...
- Hai să sărim geamul! ideile mele mărețe, noroc că stăm la parterul clădirii.
Sare Maria prima geamul, o urmez, fugim până la intrarea liceului si îi găsim pe cei doi pe scară ținându-se în brațe și sărutându-se. Noi două chicoteam, intrăm în clasă de parcă am trecut pe acolo întâmplător. Ei ne-au sesizat, evident. Cum intrăm în clasă ne întâmpină prietenul lui Jay:
- Ce-ați făcut, mă?
- O pupă Jay pe Ally!!!!
- Lasă-i să vezi când o să audă pretendentul ei!
Ceva nu miroase a bine, dar sunt și eu răutăcioasă.
Se întorc în clasă Jay și Ally. Jay era perfect normal, dar Ally se simțea minunat, cu zâmbetul pe buze.
Cei doi părăsesc clasa, iar eu și cu Maria o interogăm pe Ally:
- Cum a fost? V-ați sărutat cu limba? Știe să sărute?
- Da! tipa era în al nouălea cer...aveam nevoie de acel moment de meditație asupra acțiunilor precedente.
Jay și George se întorc în clasa noastră. George simpatizându-mă se așază lângă mine, apoi lângă el, pe scaunul colegei mele, se așază Ally, iar lângă ea Jay care stătea în picioare.
Eu încercând să nu par atrasă de el și bucurându-mă pentru colega mea:
- Bravooo, Ally! În sfârșit ai ales și tu băiatul perfect! Ce stai tu cu ăla? Piticul ăla! E și prost și urât! Uite aici băiat perfect: nu bea, nu fumează, nu înjură, nu țipă la tine, te respecta! Ce vrei mai mult de atât? Hai, lasă-l pe ăla!
- Ia zi, îl lași pe ăla ca să fii cu mine? o întreabă Jay.
- O să discut cu el când iese de la oră.
Vorbind noi de iubitul ei, apare și rămâne mască văzând-o între Jay și George. O roagă să iasă afară să discute.
După o vreme se întoarce Ally fericită că s-a certat cu prietenul ei și că poate fi disponibilă pentru Jay.
Jay continuă cu compasiunea fictivă pentru Ally până o prinde la mână cu o filmare.
Din greșeală, îl întrevăd pe Jay singur și-l abordez:
- Ce e între tine și Ally? Sărută bine? eram interesată dacă îi place de ea cu adevărat.
- Sărută bine, dar nu pot sta eu cu aia. E ușuratică.
- E naivă doar...
- E proastă!
- Este...
Mă prefac că sunt solicitată și plec spre clasa mea. Am înțeles că nu o place, doar profită de naivitatea ei. E bine și nu prea. Îmi pare bine că nu vrea ceva serios, dar nu îmi pare bine că își bate joc de Ally... în fine.
Eu și cu Maria suntem în clasă; Ally intră plângând în clasă, arătând cu degetul spre Maria și aclamând:
- Numai tu ești de vină! Uite ce mi-a făcut băiatul vostru perfect! Numai voi sunteți de vină! Se așază în bancă și începe să plângă în hohote.
Hotărăsc să mă duc să vorbesc cu prietenul ei știind că mă simpatizează și aș putea să-l înduplec:
- Hei! Ce s-a întâmplat?
- Nu vreau să vorbesc despre asta!
- Dar...
- Maria e o influență proastă!
Mă întristez că nu pot face nimic.
Mă duc la Ally încercând să aflu ce s-a întâmplat atât de grav:
- Ce s-a întâmplat?
- Jay i-a arătat filmarea prietenului meu și acesta s-a despărțit de mine, plus de asta m-a făcut și ușuratică în fața liceului...
- Iar prietenul tău nu a reacționat?!
- Ba da! S-a despărțit de mine! Mi-a zis că până nu termin prietenia cu Maria, nu mai avem ce discuta!
- Nu poți face asta pentru el!
Cum auzim, eu și Maria, fugim la Jay:
- Ce ai făcut, mă?
- Lăsați-mă, mă, cu proasta voastră!
Fugim la George ca să ne dea mai multe informații:
- Ce ați făcut, mă?
- I-am arătat iubitului ăleia filmarea când se săruta cu Jay! Și ăsta a făcut-o ușuratică de față cu toți! Ce naiba! Prea proastă! Cum să te despărți de prietenul tău pentru unul care îți face avansuri?
- Hai că sunteți și voi...
Fugim înapoi la Ally. O găsim plângând încă...
Încep să-mi dau seama că Maria chiar e o influență negativă, iar Ally stătea cu ea în bancă și îi spunea tot felul de baliverne, iar ea, naivă fiind, credea. Ally e sensibilă, chiar dacă a stat cu mai mulți băieți fără voia părinților ei, e naivă...
Ally s-a mutat în altă bancă mult mai departe de Maria. Văzând în ce mod o judecă pe Ally, mă depărtez de ea încet, dar sigură că nu am nevoie de astfel de persoane în viața mea.
Sunt agasată când o văd pe Maria  că se ia de Ally și îi spune lui Jay că Ally s-a luat de ea, iar acesta face mișto de Ally. Singura vinovată este Maria. Ea stârnește cearta! Urăsc oamenii de genul!
Următoarea zi aveam inspecție la franceză! Suntem anunțați în ultimul moment!

Greșeala care mi-a adus fericireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum