3.Bölüm

435 28 11
                                    


                             ♬

     Aliyle öylece oturup film izledik hatta bir sahnede ben korkup kafamı alinin dizinden kaldırıp ani bir refleksle korkudan Ali'nin boynuna sarılmıştım. Saat gece 2 olmuştu telefonuma bir mesaj geldi bu anı bozmamak için telefona bakmadım sessize aldım ve aynı mesajlar aliye gelince whatsapp grupunda yardırdıklarını fark ettik. Ali sakince bana bakıp gülümsedi ve telefonlarımıza baktık.

          4n1k whatsapp grubu

Sinan: dilo dilo dastaneyyy!! Halay başı olmak izteyenleri eve bekleriz!

Ali: ne oldu lan??

Sinan: Simgeyle barıştık!!

Oğuz: Lan bir mese bu saatte bunun için uyandırılır mı lan?

Ali: lan bir film keymimiz var içine ettin sinan *****
 
      Ali sizi grupdan çıkarttı(02.4)
      Ali sizi gruba ekledi (02.6)
* Yaprak neden yaptığını önce aliye sormuş cevap alamayınca grupa yazmıştır*

Yaprak: Ali beni grupdan atınca ne dedi ?????

Oğuz: BacımSu asla küfür etmedi! Önden girip arkadan çıkmadı merak etme!

"Ah ali ahhh"
"Ne yapayım sevgilim gelip tüm işi bozdular amaaa"

Grup*

Yaprak: arkadaşlar herkese iyi geceeleeeer :))

Sinan: iyi geceler güzelim.

Oğuz: iyi geceler yaprak

                           ♬

    Ali yatağına yatacaktı banada bir misafir odalarından birini hazırlamıştı ama bu sefer
"Sevgilim"
"Evet AliKuş bey?"
"Yaprak, başımıza gelen onca şeyden sonra seni çok özledim, beraber yatalım mı bu gece?" Normalde nazikçe redderdim ama en sonra o kadar masum gülmüştü ki *iç sesim* "bu tatlılığı reddersen valla bu sefer carpilirsin yaprak"
Ali sırıtarak "yaaa demek öyle yaprak hanım "
*Yine iç ses*" nee?? Nereden anladı iç sesimi"
" Ya ben yine sesli mi düşündüm alikuşum?"     Yanak ısıcılarımın çalıştığına her halimle emindim

"Bu sorunu çözmen lazim sevgilim, iç sesindeki dışarı bağıran insancıga sahip çikman lazım " dedi ve sırıttı...

                         ♬

   Ne sandınız o minnoşlukla onu tabiki reddedemedim.
Alinin yatağına yatmıştım. Oda etrafı topladı ve asla vazgeçemediği alışkanlığı olan gece t-shirtsuz yatma alışkanlığı bu sefer işlememişti. Galiba yaprağı uyandırmak istememişti.  Ali uyuyana kadar yaprak uyuyor gibi yaptı çünkü uyurken onu izlemek istiyordu, ve o uyudugunda gözlerini açıp loş ışıkta aliyi izlemye başladı ali birden gözlerini açınca Yaprak'ın yine untancı nirvanalardaydı...
Ali onu öyle görünce geceye bakmadan ufak bir kahkaha attı ve
"Utanma kız, uyumadığını zaten biliyordum. Bu arada yaprak, berbat bir oyuncusun" ve yine sırıtıyordu...

     Dakikalar belki saatlerce birbirimizi izledik.
Ali bana öyle baktıkça aklımdan geçenlere hakim olamayıp Allahım nasıl bir adam böyle güzel sevebilir? Nasıl olurda böyle bakabilir? Sırf sevdiğini kaynetmemek için 12 yıl nasıl içinde bir ağırlıkla yaşar???

Ali yine sakin bir tavırla " sever sevgilim sen böyle güzel gülersen, Evet sever"
"Ben yine sesli mi düşündüm ya?"
"Hayır bakışlarından anladım"

Elimi mikrafon gibi yaparak Avcumu ali ye doğru götürdüm,
" peki alikuş bey sizden birşey saklanmaz mı" uzattığım elimi öptü. "Sen sen olduğun sürece benden saklayamassın küçük titan"
Ali kolunu yatağa doğru uzatıp o sirada ayakta duran bana eline 2 kere dokunakar koluma yat der gibi bir işaret yaptı. Dinledim koluna yattım, kafasını boynuma gömerek uyudu bende orda uydum sabah olduğunda erken kalkıp kahvaltı hazırlayacaktım ama Ali beni uyandırıp " Kalk bakalım küçük titan"
"5 dakka dahaa"
"Hadi evde bir şey kalmamış markede gideceğiz"
Ben mırıldanınca Ali " çikolatalı süt de alırız hem"
Hemen ayaklandım tabi sonuçta cikolatali süt şakaya gelmezdi
"Kalktım Alikuş!"
"Biliyordum " diyerek sırıttı .
               
                          ♬

   Markete geldiğimize Ali beni bir arabaya bindirdi, ve sırayla listeyi okumaya başladım
"Evet Alikuş önce sebze-meyve reyonuna gidiyoruz"
"Hay hay"
"2 kilo domates, 1 kilo salatalik , 3 kilo patates, 2 kilo pıra....
Nee??? Ali kuşum?
"Efendim prenses?"
"Bu listede prasa var?"
"Evet olamaz mı?"
"Ama prasa güzel değil ki..."
"Ama sağlıklı ve yenecek"
" off tamam yaa"

    Market alışverişi bitmişti ben aldılarimizi yerlestiriken Ali çocukları aradı hafta sonu olduğu için saat 10'da kaldırmıştı Ali. Oğuz Ali cagirdiktan 5 dakika sonra, sanki evden çıkmak için bahane arıyor gibiydi. Sinan ve Gökhanda gelmişti. Ama oğuzun kesin bir derdi vardı. Gözlerinden anladım...

              TO BE CONTUED

'4N1K,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin