♬♬Sabah kalktığımızda Tatilde olduğumuz için Ali üstüne birşey geçirme ihtiyacı duymamıştı. Aşağı indik sinan üstünde bir Spor atlet ile duruyor kalan her erkek üstüne birşey gitmemişti. Kızlar ise neredeysr benle aynı kombine sahipti ama onlarda tayt vardı.
Kızlar kahvaltı hazırlıyordu onlara yardım ettim ve bizin yatan camışlarıda kaldırıp masaya götürmeleri gerekenleri söyledim. Beni dinlediler çünkü Cama Yapışan Sinek onların burnundan getirebilirdi ve bunlar onu biliyordu...
Sofradan kalktıktan sonra okey oynadık, ahcı başımız Simge bize oralet yaparken bende pür dikkat okey oynuyordum.
Ilk eli ben
2.el oğuz
3. El ali
4.el ben
Ve 5. El sinan kazanmışti
Ben galibiyet dansı yaparken oğuz beni havuza itti bir anda. "OĞUUUUUZ AYAĞINI DENK AL OLUM BENDEN ÇEKECEĞIN VAR"
dedim ama bu tiple ben bile kendime inanmazken her üstü olmayıp altında deniz şortu olan erkek havuza benimld beraber atladı. Kızlar ilk kez 2 dakika içinde mayolarını giyip yanımıza atladılar. Tek sorun benim üstümüm giyinik olmasıydı *ama komikti ne yalan söyleyeyim* ben hışımla yukarı çıkınca üstümü değiştirmek için ben yukarı çıktım arkamdan Ali geldi "şu halime bak ali yaa"
"Böylede güzelsin"
"Bana moral vermek için değilmi"
"Sevgilim moral verikecek birşey yok ki bu şakaları oğuz hep yapar"
"Tamam, sen in çocukların yanına ben üstümü değiştirip mayomu giyip geliyorum"
"Tamam güzellik " ali kapıyi kapatıp çıktı.
Üstümü değiştirip oğuzu havuzda boğmak istiyordum. Gizlice aşağı inip havuza doğru atladım ve Oğuzu boğdum bana dur demeseler öldürürdüm herhalde jdndndndn
"Babuş öldürseydin"
"Az bile yaptım ohhh"
Nefes tutma yarışmaları deve güreşi derken 3 saat oradaydık. Hep beraber romantik bir film izledik,
Sinan yine Simge ile terasa çıkmıştı,Irem Oğuza bir onu birde pizzayi sevdiğini söylüyordu,
Gökhan mervenin omzuna yatmış ara sıra seni seviyorum diyordu.
Ali... O gözleri ile anlatıyordu ya, çok güzel bakıyordu. Biz filmden alakasiz birbirimizi seyrediyorduk. Ikili sallanan koltuğumuzdan 4 tane vardı biri havuzun kenarında biri s
Rrka bahçede biri terasta biri balkonda idi kalan iki çift film izlerken arka bahçedeki salıncağa gittik, çok mutluydum ya sevdiğim adam , kardeşlerim ve sevgilileri. Kendimr hakim olamadim aliyi öptüm oda bana karşılık verdi etrafta kimse yoktu ve yıldızlar altında biz çok güzel hissediyorduk. O öpüşme 5 6 dakika sürdü. Mükemmeldim. Ali gibi birinin sizi sevmesi;
Kalıplı kavgada 15 kişi indirir, kaslı boyu uzun ama sevdiği kız ile yan yana gelince peçeteden gül yapan masaya güller çizen biri oluveriyor, mükemmel birşey. Ben bunları düşünürken Ali ile uykumuzun geldiğini farkettik, yukarı çıktık yatacaktık. Odamızdaki televizyonda müzik açıp uyuduk. Sabah kalktığımızda Sinan Simgeye jest olsun diye Terasa kahvaltı hazırlamış, tabi bizimde işimize geliyordu. Kalktık kahvaltımızı yaptık, bu gün lunaparka gidecektik. Ben terasın demirlerine oturmuştum alide yanımda oturuyordu, tehlikeliydi ama umursamıyordum çünkü böyle bu kadar kötü şanslı değildim. Ama öyleymişim ellerimi müziğin ritmi ile ellerimi kaldırmamla 3. Kattan havuza düşmem bir oldu benim düştüğümü gören aline yapacağını bilemeyecek aşağı koştu. Ben yüksekten düştüğüm için iki bacağıma krap girmişti, boguluyordum. 5 saniyenin ardından su altında bilincimi kaybettim. Bayılmisim 6. Saniyede ali gelip beni karaya çıkarttı ilk yardım uyguladı ( ailesiyle ingilterede öğrenmişti)
Bir süre sonra bilincim yerine geldi ve sesleri duymaya başladım
Sinan eli ağzında gözleri dolmuş bakıyordu gökhan donup kalmıştı. Oğuz iremi sakinleştirmeye çalışıyordu, simge ağlamaklı"yapraaak!" Merve "yaprak dayan ne olur" diye ağlıyordu. Ali ise başımı kollarının arasına almış ağlıyordu. Ben uyandığımda Siniri bozulmuş Sinan kahkaha atmaya başladı. Benim ağzımdan ilk "Ali?!" Bana ne oldu?
"Sakin sevgilim sen sakinleş anlatacağım" dedi.
Zar zor uyandım, herkes uyandığımda başımda bekliyordu.
Ali olayları bana anlattı her yanım ağrıyordu, Biraz oturup bekledim benim yüzümden planlarını iptal etmişlerdi. Zar zor benim yüzümden işleri aksamasın diye evden yollayacaktım ama Ali gitmedi odamıza çıktık Ali ile. Zar zor yürüyebiliyordum.Ali ile odamızda yabancı dizi izleyerek uyudum zaten gözlerim zar zor açılıyordu. Uyandığımda saat akşam 10'du. Alide uyumustu ben yataktan kalkıp aşağı idim ki ne göreyim kızlar sevgililerini kontrol altına almaya çalışırken bizim çete sarhoş olmuştu.
Irem ayılmaları için kahve yapmış, irem Oguza merve gökhana simge de sinana icirmeye çalışıyordu. En sonunda ayıltmistik ve Ali uyanmıştı, yataklarına yatırdık uyuduklarında bizde yattık. Saat 3 gibi yattık ve Ali ile 5de kalktık, birkaç gündür hatta haftalardır ali ile yan yana olduğunumdan ona çok alışmıştım. Yatmadan önce bunları düşünürken Siren sesleri duyuldu ve yolun başından polis olduğunu anlamıştık. Polis bizim evin önünde durunca herkes uyandı aşağı indik polis kapıya vuruyordu. Aşağı inip kapıyı ali açtı ve polis " Ali Tekelioğlu" ali biraz gerilmişti
"Buyrun memur bey benim"
"Bizimle beraber adliyeye geliyorsunuz "
"NEEE?!?!" dedim.
Ali ise korkmuş bir biçimde "ne oldu memur bey?"
"Yasin Zorluyu öldürmek suçundan tutukluyoruz"TO BE CONTUED...
GENÇLER BU BOLUMU defneatalay7 a adıyorum .Takip edebilirsiniz