4. Bölüm

406 31 10
                                    


                           ♬♬

     Evet Oğuzun canı sıkkındı, ve bize anlatmıyordu. Anlatması için çok çaba sarfettik anlatmadı. Sadece " boşverin " diyordu. Öğlen oldu kafeye gittik ben alinin yanına oturdum Ali kolunu omzuma atmış bende kafamı Alinin omzuna gömmüş Pizzaları bekliyorduk. Sinan ve Gökhan karşımıza oturmuştu. Oğuz ize masanın başına oturmuştu.

     Oğuz hala bize birşey anlatmazken babasının  telefonlarını teker teker meşgule atıyordu. Aliye kaş göz yaparak "galiba evde sorun çıktı" dedim
"Bencede, hep meşgule atıyor" dedi fisildayarak. Ben dayanamayıp "Oğuz anlatacak mısın?"
"Babuş bugün beni pas geç hiç halim yok. "
"Ama Oğuzkuşum! Kutsalına bile ellemedin. Nasıl olurda masaya gelen pizzadan Oğuz Ünal 1 dilim alıp bırakabilir?"
"Aynen Oğuz anlat kanka, paylaştıkça azalır " dedi sinan
Alide "Oğuz biz seni böyle görmeye alışık değiliz... Anlat kurtul bu yükten kanka" diye destekledi.

Oğuz anlatmayı kabul etti be anlatmaya başladı

                         ♬♬

"Galiba babam annemi aldatıyor"
"NEE??!!" dedi Gökhan
Ali elini omuzumdan çekti ve iki elini masya koyarak " Olum emin misin? Bu işin şakası olmaz" dedi ciddi ve şaşkın bir ifade ile.
" Nerden biliyorsun Oğuz " dedi Sinan,
"sabah babamın telefonuna turkcell diye kayıtlı ama 0500 ilr başlayan bir numara aradı, operatörler sıfır beş yüz ile başlayan numaralar kullanıyor da benim mi haberim yokk!!"
Ali iç çekerek arkasına yaslandı.  "diyecek söz yok" dedi usulca.
Olaylara hiç yorum yapmayan benim nutkum tutulmuştu sadece susuyordum. Oğuz devam etti.

" Sabah babamla kavga ettik,tam kavga sayılmaz bana birşeyler anlatmaya çalıştı ama dinlemedim ço sırada sen aradın Ali, ikiyi aradın, daha fazla durmak istemiyordum orda. Kapıyı çekip çıkıp atar yapmamış saygısızlık yapmamış oldum sayende. Aslında hakediyordu saygısız hareketleri ama içimden gelmedi." Içimden "anlamıyorum ne olduda zelis teyzem aldatılır. Ya nasıl? Ne olmuş olabilir? Nasıl haklı sebepleri olabilirki?" Sinan ani bir haraketle "kalkın"
"Nereye sinan?"
"Ömer amca olayları bize anlatacak" oğuz iç çekti, ama tek başına toplayamayacağı cesaretin ona bizimle beraber geleceğini biliyordu, istemeyerek kabul etti. Ani bir çıkışla kafeden çıktık. Ali çıkarken hesabı bilmediği için 100tl atıp çıktı.
   
                          ♬♬

     Oğuzun evine varmiştik. Geldiğimizde kapıyı çalmakta az zorlansakda en sonda çaldık. Sanki bizi bekliyormuş gibi Ömer amca hemen kapıyı açtı. Sakince masum masum Oğuza baktı Oğuz ise sinirliydi iç sesim beni yine yanlız bırakmıyordu " kesin bu işte bir iş var, şu adamın eşini aldatacağını hiç sanmam" o an kimse içeri girmek istemiyordu. Ama ilk hamle zar zor cesaretini toplamış Oğuzdan geldi, babasını yok sayarak içeri girdi ses çıkartarak koltuğa oturdu. Ömer amca bizi içeri davet etti, geçtik ve ömer amca tekli koltukta oturacak şekilde yerleştik. Oğuz sinirli, Sinan ne yapacağını bilmiyor, Gökhan ise buna mantıklı bir açıklama arıyordu. Ali yine sakince " Ömer amca, sabah olanları duyduk."
Ömer amca " Bak Ali oğlum....

    Bereket döner ile kitap keyfi devam edecek dndndnkdkxjfj

'4N1K,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin