Uyandığımda hastanedeydim.
Başımda elimi tutan ali bekliyordu ayaklarımın üstünde sanki kamyon geçmiş gibiydi bir anda kaşımın acıdığını farkettim. Elimi kaşıma attığımda Ali uyandığımı farketti kafasını kaldırdı "ama yaprak niye kendini atıyorsun benim önüme?"
"B-ben seni korumak istedim, başarılı olamadım o ayrı" diyince gülümsedi "en azından farkına varmışsın, buda güzel"
Gözüm bir ara bizimkileri aradı ama yoklardı, kızlar kantine inmiş,Oğuz dışarıda Gökhanı arıyor, Sinanda tuvalete gitmiş.
"Al-"
"Ooo babuş uyanmışsın" diyerek içeri şuursuz bir biçimde Oğuz girdi. " Uyandım kanka, ama kaşım acıyor, hemde bayaa"
Sonra içeri Sinan girdi,
Oha Sinana ,baby face adama ne olmuş böyle?
"Sinan ne oldu sana?" Dedim telaşla
"Ya kankacan ben, şey ya siz gittikten sonra, ben hızımı alamayıp o adamı dövdüm, azda dayak yedim o ayrı. Ama kıza el kalkar mı lan?"
Ali doktorun yanına gitti beni çıkarmak için.2 saat sonra;
Eve gelmiştik."Lan o değilde 1 tatile geldik başıma gelmeyen kalmadi olum, nasıl şans lan bu?
"Sen bu kadar sakar ve ileriyi görmeden ilerlersen, bu şanssızlık değil, azcık saflık oluyor sevgilim"
Oğuz Alinin sözünü kesti;
"Yarın gidiyoruz Izmire biliyorsunuz değil mi? 2 haftalık izin aldık sonuçta""Ya ne çabuk bitti bu tatil ya" dedim "Valla cabuk bitmemeliydi, her güzel şeyin bir sonu var" dedi ali derken gamzesini göstere göstere güldü, ama nasıl güldü biliyor musunuz? Sanki böyle dünyanın her güzelliği, mesela çikolatalı süt böyle toprak kokusu gibi yani herşeyden güzeldi. Ya böyle yarın yokmuş gibi güldü. Tekrar aşık oldum.
Akşam olmuştu eşyaları topluyorduk. Ali ile yan yana yatağa dayanmış oturmuştuk odamızda. Ali birden
"Ya sevgilim, senle geçen 3 haftadan sonra ben nasıl yanlız yatacağım yaa"
"Valla istersen git babama de Taner amca ben müstakbel damadın oldum diye" dedikten sonra ikimizde kahkaha attık ki dışardan oğuzun
" komşulaaar yetişiiin adam öldürüyorlaaar" diye bağırdığını gördük koşarak dışarı çıktık Ali
"Noldu lan?!?" Herkes toplanmıştı
Oğuz dışarıda bağırıyordu
"B-abuş, b-beni" hala bağırıyordu
"Ne oldu olum anlatsana" dedi Gökhan
"Benim pizzalı pijamam kaybuldu" dedi ve mal mal yüzümüze bakarak. Sonra kahkaha atmaya başladı. Sonra dayanamayan Gökhan
"Hay senin götüne roket atarlar gir-"
"Sakin kanka kızlar var" dedi ali ve oğuz hala kahkaha atıyordu.
"Ama Ali şu piçin yaptığına bak abi, gelip bizi korkutuyor"
"Tamam hadi herkes çıksın odasına yarın gidicez"
Odalara girdik ve ben odaya girdiğimiz anda kahkaha atmaya başladım, dışarda oğuz yüz bulmasın diye sakin kalmıştım ama baya komikti. Güldüğümü gören Ali "Çok mu hoşuna gitti bize fake atması?" Dedi ve tebessüm etti bende kendimi yatağa atıp "ama Ali Sinanin Gökhanın yüz ifadeleri çok iyiydi yaa" dedim Alide kendini yanıma attı.
"Çokgüzel gülüyorsun, seninle sonsuz olmak isterim" dedi ve güldü
"Bende, böyle gülüyorsun ya bazen kendime hakim olamayıp etrafta screenshot tuşu filan arıyorum. O gülüşe baka baka kafayı bulurum ben." Söylediklerim alinin hoşuna gitmiş olacak ki beni koltuk altlarımdan tutup havaya kaldırdı ve sımsıkı sarıldı
"Simdi görürsün kafayı bulmayı" dedi ve gülümsedi.Ya bir an ne olurda böyle güzel olur ki? O bana ben ona aşık. Mükemmeliz yaa. Böyle keşke ileri sarma butonu olsada geleceği görebilsem. Belki evleniriz. Böyle sevimli bir erkek çocuğu, gamzaleri olurdu, böyle benim gibi kocaman gözleri. Ama ne olursa olsun, biz çok güzeldik.
Arkadaşlar evet dizi bitiyor ama,
Biz onları özlediğimizde, onlar geri dönecek.
Anakuş sözü.Bu söze güveniyorum... onları hep özleyeceğim...