1

11.8K 503 266
                                    



pjm95: Meleğim, bu gün okula gelmedin?

Çok merak ettim.

Sana en sevdiğin çikolatalı dondurmadan almıştım. Sen olmadığın için atmak zorunda kaldım.

Tüm gün boyunca seni merak ettim. Aradım ama açamadın.

Hala mesajlarıma cevap vermiyorsun, daha da endişeleniyorum bak!
(Görüldü. 16.18)

yoojin.kim_:
Özür dilerim Chimchim.

Hastalandım ve okul gelemedim.

Bu saate kadar da uyuyordum ayrıca🥱

Benim biricik arkadaşım beni çok mu merak etmiş? 😁

pjm95: Evet seni çok merak ettim.

Ayrıca neden hasta olduğunu bana söylemedin?

yoojin.kim_:

Özür dilerim Chimchim. Anneme sana haber vermesini söylemiştim ama unutmuş olmalı.

Ayrıca şimdi iyiyim merak etme tamam mı?😊

pjm95: Okuldan çıktım. Birazdan yanına geleceğim meleğim.

yoojin.kim_:
Jimin~ah merak etme, gelmene gerek yok. İyiyim ben .
(Görüldü.18.22)

pjm95: Hayır geliyorum. Seni kendi gözlerimle görmeden inanmam.

Ayrıca anneme de söyledim. Bu akşam sizdeyiz😊😊

yoojin.kim_:
Peki o zaman☺️

Gel ve gözlerinle gör.

Ayrıca bana ders de çalıştırırsın değil mi? Bu gün gelemediğim için...😋😋

pjm95: Tabi ki meleğim.🤗🤗

Seve seve çalıştırırım.🙂

yoojin.kim_:
Ya sen en mükemmel arkadaşsın biliyorsun değil mi?😘☺️

pjm95: Evet.

Sende öyle...

En mükemmel arkadaş...🙂

yoojin.kim_:

Tamam o zaman çabuk gel özledim seni
Chimchim😊

pjm95:

Geliyorum.

Bende seni özledim.

(Görüldü 18.33)

~Yazarın Ağzından~

Jimin gülümseyerek baktı ekrana. YooJin'i ona onu özlediğini söylemişti. Onun YooJin'i... Yıllardır aşık olduğu kız... Çocukluk aşkı, lise aşkı...

Jimin onu yıllardır seviyordu. Ama YooJin Jimin'i öyle görmüyordu. Jimin'in de canı en çok bu yüzden yanıyordu.
YooJin onu abisi, arkadaşı, kardeşi olarak görüyordu... Aşık olacağı biri olarak değil... Bu yüzden korktu Jimin ona onu sevdiğini, ona deli gibi aşık olduğunu söylemekten. Ya YooJin kabul etmezse? Kabul etmese bile eskisi gibi de olamazdı araları. Jimin meleğini kaybederdi o zaman... İşte Jimin bunu hiç bir zaman göze alamadı. Onu kaybetmektense 'en mükemmel arkadaş' olarak kalmayı tercih etti.

Jimin hızlı adımlarla YooJin'lerin evine giderken aklına markete uğramak geldi. Biliyordu meleği hastaydı ama ona çikolatalı dondurma alıp onu mutlu etmek istiyordu. Ağzına gözüne bulaştıra bulaştıra yemesini seviyordu. Daha sonra kendi elleri ile meleğinin yüzünü silmeyi seviyordu. En çokta bu yüzden alıyordu ona dondurmayı. Meleğinin en sevdiği şeydi. Çikolatalı dondurma... Jimin de seviyordu,YooJin sevdiği için.


 Jimin de seviyordu,YooJin sevdiği için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çikolatalı Dondurma |Texting| PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin