pjm95: Meleğim nasılsın?
(11.23)yoojin.kim_: İyiyim Chimchim, sen nasılsın?
pjm95: Sen iyiysen bende iyiyim.
Bu gün cumartesi.
yoojin.kim_:
Evet cumartesi?😀pjm95:
Bu gün dışarı çıkalım mı?
Biraz vakit geçirelim, özledim seni.yoojin.kim_:
Jimin daha dün beraberdik fjehxbebdNe çabuk özlemiş beni benim ponçik yanaklı arkadaşım.😋☺️
pjm95:
O ponçik yanakları öpmek istemez misin? Hem bana borcun var. 😋😘😜
Dün o kadar ders çalıştırdım.
yoojin.kim:
Tamam. Buluşalım ama seni öpmem😂Sinemaya gidelim mi?
pjm95:
Harika fikir, gidelim!Bu arada niye öpmüyorsun ki benim ponçik yanaklarımı😭😭
Neyi var benim yanaklarımın😭😭
yoojin.kim_:
Yaa😂😂😂
Tamam tamam. Bir öpücük verebilirim.pjm95:
Yeeesss 😋😋
Meleğim seni ne zaman almaya geleyim?
yoojin.kim_:
Yarım saate hazır olurum.
Bu arada bana anlatmadığın o konuyu da konuşacağız 😑😑
pjm95:
Ne konusu? Anlamadım?😯🤔🤔
yoojin.kim_:
Okuldaki o kız hakkında!
Bir kızdan hoşlanıyormuşsun ve bana söylemedin 😢😢
Ve ben bunu Taehyung'dan öğreniyorum.
Çok kırıldım.
pjm95:
Ne! Hayır!
Yok öyle bir şey tabi ki de!
yoojin.kim_:
Neyse bu konuyu buluşunca konuşacağız merak etme sen Jimin :)pjm95:
Meleğim gerçekten yalan söylemiyorum.☹️yoojin.kim_:
Peki
Tamam😕Neyse, hadi çabuk beni almaya gel
Ponçik yanaklarını öpeyim de dilinden kurtulayım😂
pjm95: Hemen geliyorum meleğim.
yoojin.kim_:
Dondurmamı almayı unutma Jimin😊pjm95:
Unutmam merak etme😂😂
(Görüldü 11.59)~Yazarın Ağzından~
Jimin de YooJin gibi yattığı yatağından kalkarak dolabından kıyafetlerini seçmeye başladı. Fazla gergindi. Hem dün yaptığı şeyden hemde Taehyung yüzünden. Taehyung da onların ortak arkadaşlarından biriydi ve aynı zamanda Jimin'in de sırdaşıydı. Tae, Jiminle konuştuktan sonra dayanamayıp YooJin'e anlatmaya karar vermişti. Ama Jimin'in Yoojin'i direk sevdiğini söylememişti.
Sadece Jimin'in birinden hoşlandığından bahsetmişti. YooJin kendi bulmalıydı Jimin'i. Bunca yıldır kendisini seven birini nasıl görmediğine şaşırıyordu Tae. Ama Jiminde iyi oyuncuydu.
Jimin hızla kendine yakışacak kıyafetlerini seçti ve giyinip aynanın karşısına geçti. Saçlarını yapıp YooJin'in ona doğum gününde aldığı parfümden sıktı. Kokuyu içine çekip nefesini verdi ve tekrar aynadaki görüntüsüne bakmaya başladı. Yüzünde manasız bir sırıtış vardı. Dün yaptığı şeyden dolayı. Gülümseyip gözlerini kapattı ve parmaklarını dudaklarının üstünde gezdirdi.
Dün beraber ders çalışırlarken YooJin uyuya kalmıştı. Biraz onu izledikten sonra masada kollarının üzerine kafasını koymuş bir şekilde uyuya kalmasının onu rahatsız edeceğini düşünerek yavaşça ayağa kalktı. Kafasını göğsüne yaslayıp bir elini beline bir elini de bacaklarının altına yerleştirdi. Minicik bedeni kucağına aldı ve rahat yatağına bıraktı. Yatağı da odası da tıpkı onun gibi kokuyordu.
Yatağının ucuna oturup elini yüzüne yerleştirdi yüzünü yüzüne yaklaştırıp burnunu burnuna sürttü. İlk defa onunla bu kadar yakındı. İstese öpebilirdi. Aslında bu fikir hiç fena değil dedi Jimin. Gözlerini kapattı ve hayatı boyunca yapmadığı bir şey yaptı. Dudaklarını YooJin'in dudaklarına bastırdı. Kalbi deli gibi atıyordu. Bu Jimin'in ilk öpücüğüydü, YooJin'in de...
Yavaşça kendini çekmeye başlayınca boynuna dolanan YooJin'in kollarıyla dudakları tekrar buluştu. Jimin gözleri kocaman olmuş bir şekilde YooJin'e bakıyordu. Yoksa uyumuyor muydu? Jimin hem korku hem de heyecanla öylece beklemeye başladı. İkiside kımıldamıyordu. Dudakları birleşik öylece duruyorlardı.
Biraz öyle kaldıktan sonra Jimin uyuduğunu anladı ve yavaşça kafasını kaldırdı. Boynuna sarılan eller yavaşça düştü. YooJin'in altındaki yorganı çekip üzerini örttü.Kalbi hala deli gibi atıyordu. Meleğini öpmüştü. Onun ilk öpücüğünü almıştı. Yavaşça kalkmaya çalıştı. Elleri, dizleri, tüm vücudu titriyordu. Ama yüzünde bir gülümseme vardı. Belki yaptığı bir hataydı ama pişman olmak istemiyordu. Bunu zaten daha önce de yapmak istiyordu.
Elini kalbinin üstüne koyup derin derin nefes alıp verdi. Kapıya yaklaşıp yavaşça açtı ve dışarı çıktı. Aşağıdan anne ve babasının sesleri geliyordu. Son kez derin bir nefes aldı ve aşağı indi.
Bir günde iki bölüm👏🏻👏🏻👏🏻
Umarım severek okursunuz
Lütfen aşağıdaki yıldıza basmayı unutmayın 🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Dondurma |Texting| PJM
Fanfictionyoojin.kim_: Ya sen en mükemmel arkadaşsın biliyorsun değil mi?😘☺️ ...... pjm95: Evet. Sende öyle... En mükemmel arkadaş...🙂 *KİTAP YETİŞKİN İÇERİK! OKUMADAN ÖNCE BUNU DİKKATE ALINIZ*