(Yorum yapmıyorsunuz, beni üzüyorsunuz, sonra da ilham gelmiyor...)
"Seninle beraber bir ömür geçireceğime, hastalıkta, sağlıkta ne olursa olsun yanında olacağıma yemin ederim."
Jimin'de nikah memurunun önünde yeminini ettiğinde salonda bulunan arkadaşları alkış tutmuştu.
Yavaşça yaklaştı ve kızın anlına bir öpücük kondurdu ve baştan aşağı karsını süzdü.
Günlerdir bir mağazanın rafında gördüğü beyaz elbiseden gözünü alamamıştı, ne olursa olsun onu Yoo Jin'e giydirmek istiyordu.
Ve giydirmişti de. O an Taehyung'a içinden binlerce kez teşekkür etti.
"Beni unutmayın!"
İkiside anlamaz bir şekilde kafasını gelen sese çevirdiler. Taehyung gülerek elleriyle Yoo Jin'in karnını işaret ediyor daha sonra da kendini gösteriyordu.
Jimin derin bir nefes aldı ve Yoo Jin'e baktı.
Taehyung dün çocuklarının ismini kendi ismini koymasını istemişti, ilk başta bu konuda şaka yaptığını düşünselerde , sonradan fazlasıyla ciddi olduklarını anladılar.
Jimin evden çıkıp Yoo Jin'e elbisesini hediye almaya gittiğinde de sürekli Yoo Jin'i ikna etmeye çalışmıştı.
"Jimin~ah eğer erkek olursa ismini Taehyung koyalım, yoksa hayatımız boyunca onun çenesinden kurtulamayacağız."
Jimin önce güldü sonra da hafifçe eğilip Yoo Jin'in yanağına bir öpücük koydu.
"Kız olur umarım, bir Taehyung daha olursa çıldırırım."
"Kız olursa Taeyoung koyun!"
Tae sanki onların fısıltısını duymuş gibi bağırmıştı. Jimin ondan asla kurtulamayacaklarını biliyordu. Kafasını Tae'ye çevirdi ve gülümsedi.
Aslında biricik dostunun adını koymak o kadar da kötü olmayabilirdi.
Kendilerine uzatılan nikah defterini sevinçle aldılar. Bu çok başka bir şeydi. Artık kimse onlara karışamayacaktı.
.......
Eve geldiklerine Taehyung hızlıca odasına girdi. Jimin arkasından şaşkınca baktı, gelirkende bir garipti.
Yoo Jin'le beraber iki kişilik koltuğa oturdular. Jimin kızı sıkıca koltuğunun altına aldı ve saçlarına öpücükler kondurdu.
"Sonunda karım oldun, yıllardır bunun hayalini kuruyordum."
Yoo Jin'de gülümsedi.
"Seni bunca yıl beklettiğim için özür dilerim."
Jimin kızın yanağını okşayıp yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
"Eğer seni beklemeseydim bu kadar çabuk evlenebilir miydik acaba? Daha yeni reşit olduk, liseyi yeni bitirdik, büyük ihtimalle benimle evlenmezdin o zaman."
Jimin bunları şakasına söylemişti ama Yoo Jin az da olsa kırılmıştı.
"Aptal mısın? Seninle hemen evlendirdim şimdi olduğu gibi."
Yoo Jin'in gözlerinin dolduğunu gören Jimin hemen kızın alnına bir öpücük bıraktı.
"Bebeğim, sadece şaka yapmıştım. Benimle hemen evleneceğini biliyordum. Sonuçta kim benimle evlenmek istemez ki? Baksana bir kocana hem yakışıklı hem tatlı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Dondurma |Texting| PJM
Fanfictionyoojin.kim_: Ya sen en mükemmel arkadaşsın biliyorsun değil mi?😘☺️ ...... pjm95: Evet. Sende öyle... En mükemmel arkadaş...🙂 *KİTAP YETİŞKİN İÇERİK! OKUMADAN ÖNCE BUNU DİKKATE ALINIZ*