pjm95:Şanet oksun bena nfedn bunu yaprıyoeyb
(Lanet olsun bana neden bunu yapıyorsun)Ne karwr avı çektipinib farkıba mısk ?
(Ne kadar acı çektiğimin farkında mısın?)Dahyanmoyeom arııb
(Dayanamıyorum artık)O öocıkla olamn vanını çık yakıyıe
(O çocukla olman canımı çok yakıyor)Nefen bekş fwrk etmşyıeuıv?
(Neden beni fark etmiyorsun?)Sanq deliyer gibp asıl olduoımu nefen fark ermıuoesun?
(Sana deliler gibi aşık olduğumu neden fark etmiyorsun?)O çowuğu öldıreceğiö! Ven olmsaeyıfkm az kaldokb ssebi örpevekti
(O çocuğu öldüreceğim! Ben olmasaydım az kalsın seni öpecekti!)İzin bermeyeceğin! Seni benden baksı öprjwbwx anlsın mh bebş
(İzin vermeyeceğim! Seni benden başkası öpemez anladın mı beni.)Sebş öğmek isriyoeum. Duaklarını sömürmwk isitpeukm bebepşn.
(Seni öpmek istiyorum. Dudaklarını sömürmek istiyorum bebeğim.)Lanet oelun uanıab geleceğin. Bejğn olmadııbın. Saehce bekğn.
(Lanet olsun yanına geleceğim. Benim olmalısın. Sadece benim.)Benin klamaz öksjn? Hıııııı
(Benim olmaz mısın? Hıııı)Sebin üçün feliriyorum bebepim.
(Senin için deliriyorum bebeğim.)Dusklrını öxkedim.
(Dudaklarını özledim)Her letible bqsa air klmanı istiyoeuk. Rugubla, vücıdıjşq heh şetiblw beğn.
(Her şekilde bana ait olmanı istiyorum. Ruhunla, vücudunla her şeyinle benim.)Benin olablasın anladjn ök beşi!
(Benim olacaksın anladın mı beni!)Senşnle evleneceğin. Öocuklarımıx klqvql.
(Seninle evleneceğim. Çocuklarımız olacak.)Muylu bie ailebix olabql bebeğşn. Beklindw kovaqm bir aije. Bie siri çobuk uapalım tamqm mı?
(Mutlu bir ailemiz olacak bebeğim. Bellide kocaman bir aile. Bir sür çocuk yapalım tamam mı?)Saha irestiğim fibi dıkunmak isiyoeum. Bqşa ait klasupını hwr zamqj hiswwrmwl istiyoeum.
(Sana istediğim gibi dokunmak istiyorum. Bana ait oluşunu her zaman hissetmek istiyorum.)Sanırın hic iyi depikin. Taenin ebğbde olabikiem
(Sanırım hiç iyi değilim. Tae'nin evinde olabilirim.)Ahr evet buradukn
(Ahh evet burdayım.)Btiaz önceji sötledillerim yütüzenw iyi depikim. Tuvaleğ kulannal zordundaukm sanıek bebelim.
(Biraz önceki söylediklerim yüzünden iyi değilim. Tuvaleti kullanmak zorundayım sanırım bebeğim.)İletde kılannmal zırunsa kalmauacapım. Çoğnğ sen olabalsın.
(İlerde kullanmak zorunda kalmayacağım. Çünkü sen olacaksın.)App o dubşer için dwlireiypeum. Keşek kir bit an lbdw eblensek.
(Ahh o günler için deliriyorum. Keşke bir an önce evlenebilsek.)Neyde bir aj mhde lavabıya firsem iyi klavak kkkk.
(Neyse bir an önce lavaboya girsem iyi olacak kkkk. )Sbei dülığnwceim görğşüez 💜💜
(Seni düşüneceğim görüşürüz💜💜)(Gönderildi 02.34)
*****
Size sarhoş bir Jimin bırakıyorum.😂
Umarım beğenirsiniz♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Dondurma |Texting| PJM
Fanfictionyoojin.kim_: Ya sen en mükemmel arkadaşsın biliyorsun değil mi?😘☺️ ...... pjm95: Evet. Sende öyle... En mükemmel arkadaş...🙂 *KİTAP YETİŞKİN İÇERİK! OKUMADAN ÖNCE BUNU DİKKATE ALINIZ*