2 . Bölüm (Ilk iş günüm)

81 1 0
                                    

Adamı ılk gördüğümde çok şaşırdım ve onda dedim ki ben sizi aşağıda görmüştüm, türk oldugunuz için konusmak istemiştim ama sizin potron olduğunuzu bilmiyordum...

"Sorun değil, maden ki türk sun memnum olurum seni işe alarak"

Çok teşekkür edip bana işi falan anlatı...

"Müge hanım sizinle bir aşksam gemegi yiyebilir miyiz?"

Tabi diyerek ılk gunden çalışmaya başladım ben patronun yeni asistanı olarak girdim işe çünkü asistanı hamileydi ve isten ayrılıyordu...

Işten çıkınca hemen eve gitim ve Denize olanları anlatım.

"Çok tebrik ederim canım arkadaşım, bunu mutlaka kutlamalıyız"

Tabi, değince hemen odama gidip hazirlandım ve kıyafetlerimi giyinip çıktım ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Toprak bey kapının önündeydi, adam inanılmaz yakışıklıydı...

Toprak bey arabadan inip el sıkıştık...

"Çok güzel olmuşsun"

Teşekkür ettikten sonra kapımı açtı tam bir beyefendi...
Arabayı sürmeye başladı maximum 40 iyle güdiyordu ve sohbet ediyorduk ...
25 dakika sonra restorana vardigimiz da inip kapımı açtı teşekkür edip içeri girdik...

Garson bize masamizi gosterdikten sonra sandalyemi acti oturdum tesekur etim...

" bana hep teşekkür etmek zorunda değilsin "

Hafifce gülümsedim, menüye baktim ve balık yemeye karar verdim garson gelince bize ne yiycemizi sordu ben balık dedim...

"Iki porsiyon balık alalım biz"
"Birde beyaz şarap lütfen"

Adam hem çok yakışıklıydı hem cok akıllıydı hemde Türk'tü daha ne isteye bilirdim ki... ama adam patronum'du.

Balıklarımız geldiğinde cok kul bir şekilde şarabını içip balığını yiyordu, bir birimizi taniyorduk ki icimi kemiren bir soru vardi acaba butun yeni sekreterleriyle mi yemek yiyordu?
Ama ona bunu soramazdım tabi ayıp olurdu...

1 saat sonra restorandan çıkıp geçe kulübüne gitik  bayağı gürültüydü ve ben alışkan değildim...
Bir yere oturduk ve kokteyl aldık 1, 2...5 kokteyl'den sonra ben sarhoş oldum içkiye alışkın olmadığım icin.
Ama Toprak bey halya sarhoş değildi ve elimi ensesine atarak elini belime koyarak beni arabaya götürdü ve ben sızmışım Toprak bey beni eve kadar getirmiş Deniz beni yatağıma yatırmış ve ustumu ortup uyumuş...

ZZZZZzzzzzz..
Alarmım çalıyor du iyiki Deniz gibi arkadaşım var alarmımı kurmuş hemen kalkıp bir duş aldım giyinip kahvaltı etmeden evden çıktım dun geceye dagir hiç bir fikrim yoktu...

MAÇO ERKEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin