6 . Bölüm ( 2 Yıl sonra )

40 1 0
                                    

2 sene sonra...

*

Kendime yeni bir ÜNİVERSTE bulmalıyım çünkü eskisi'nden kovdular 3 kızı birden dövdüm neden mi bana sürtük dedikleri icin 2 yil once Adnan'ı arkamda bıraktıktan sonra iyice delirdim...

Internete baktim da bana uygun bir üniverste buldum van Istanboel' üniverstesi ...
Yarin gidip okula kayıt olacağım.

*

Sabah olmuş ne güzel ve kalkıp bir düş aldım guzel giyinip makyaj yapıp okula yol aldım...

Sabah olmuş ne güzel ve kalkıp bir düş aldım guzel giyinip makyaj yapıp okula yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok abartılı olmuş olabilirim ama olsun göz alıcı olmak isterim her zaman...

Okula geldiğimde herkes bana bakıyordu, biraz heyecanlıydım inşallah bu okuldada kimseyi dövüp atılmam, neyse müdürün odasına doğru yöl aldım ve kapıya tıklatım.

"Gir"

"Merhaba efendim ben Müge Yılmaz "

"A gel kızım dun babanla konuştum ben baban benim en yakın
arkadaşım ve bana lutfen Mahmut amca de kızım "

"Tamam Mahmut amcacığım"

Odadan çıkıp şaşkınlıkla düşündüm babam benim bu okula geleceğimi nerden biliyordu?
Neyse ya bu sınıf nerde ?
Ha şu çocuğa sorayım

"Selâm 2.sinif nerde?"

"Ne okuyorsunuz?

"Tıp "

" soldaki su kapı"

"Ha teşekkür ederim "

"Rica ederim"

Sınıfa girmek için öğretmeni bekledim ...

Ogretmen gelince merhaba ogretmeni-

"Biliyorum Müge?"

"Evet"

"Mahmut bey söyledi "

Gülümsedim ve ogretmen kendini tanıtı.

" Ben Hakan yaşım 35 memnun oldum içeriye girelim mi?"

"Tabi öğretmenim "

Ogretmen onden girdi ve beni tanıtıp bana döndü ve istediğin yere oturabilirsin dedi.

Butun erkekler bana oturmam icin yer açarken kızlar bana gülümsüyordu ama ben en arkadaki tek oturan kızın yanına gitim...

"Hey merhaba"

"Merhaba"

"Ismim Müge "

"Bende Seray memnun oldum canım "

" bende!"

Derse odaklamıştık ama tum erkekler hep arkalarını dönüp bana bakıyorlardı ama yan sıradaki bir çocuk bana hiç bakmadı bakmiyordu ve bu hoşuma gitmişti...
Ders bitince Seray'la sohbet ederken diyer kizlar ve erkekler tanismak için geldi hepsiyle tanıştık ama o cocukla tek tanışmadık kızlar beni ona bakarken gördü ve "ona hic bakma" dediler, niye diye sordum ve öğrendim ki sevdiği kız olmuş icim sızladı ya nasıl dayanıyor?

Yanına gidip selâm verdim ama yuzume bakıp sert bir bakış atarak gozlerini kapadı ve derin bir nefes aldı...

"Hayırdır kızım derdin ne senin?"

"Tövbe bismillahirrahmanirrahim"

"Yıkıl karşımdan "

Tabikide inatçı biriydim çekilmedim ve başımı eğip gozlerine baktım daha sonra bir iç çekip nefesini yavaşça verdi daha sonra gözlerime oyle bir bakti ki sanki daha once gozlerimi görmüş gibi ezbere biliyormuş gibi...

"Se-sen ah senin go-go- gözlerin çok  g- güzel!"

"Teşekkür ederim "

Çok garipti hemen ondan uzaklaşıp yerime oturdum ve Seray bana dedi ki "senin gözlerin YEŞİL mi?" Evet diyerek bana ondan uzak dur dedi!
Ama niye?
Bunu çözmem lazım'dı...

Ders başlamıştı ve ogretmen sinifa girince gözlerim hemen doldu cunku ogretmen oydu Adnan'dı...
Bir an hıçkırıklarımı tutamadım herkes bana dönüp bakmaya başladı başım eğmiştim yüzüm gözükmüyor du...

"Ne oluyor orda arkadaşlar?"

"Yeni kiz dürüp dururken ağlamaya başladı Öğretmenim "

Adnan'ın ayak ses'leri gittikçe yaklaşıyordu ve kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor'du...
Iste Adnan tamda yanımdaydı, elini omuzuma koyunca kalbim duracaktı sanki ...

"Iyi misin"

Yüzümü kaldırdığımda ADNAN şok olmuştu ve onun gözleri de dolmuştu ama beni tanimamazdan geldi:

"Iyimisin hanım efendi"

canımı  çok açıtmıştı ... hemen kalkıp siniftan çıktımo ogretmen olmuş Turkiyeye dönmüş ve üstelik beni tanimamazdan geldi nasıl bir adam nasıl bir insan olmuştu...


MAÇO ERKEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin