5 . Bölüm (Gidiyorum)

50 1 0
                                    

Evden çıkarken evin onunde duran arabaya baktığımda gözlerime inanamadım, cunku Adnan beyin arabasıydı ve hiç takmıyor gibi yanindan geçerken arabanın camını açıp bana atla işe brakıyım dedi almayım diyerek yorumeye devam etim otobüs durağına ama o arabayla arkamdan geliyordu ...

"Ya Adnan bey lütfen gelmeyin arkamdan"

"Müge çok özür dilerim dün akşam çok kaba davrandım"

Cevap verme gereği duymadan yürüdüm ve otobüs durağına vardığımda banka oturdum o da arabadan inip yanıma oturdu...

"Soyle ne istiyorsun benden"

"Ozur dilemek icin bir akşam yemeği"

"Ne"

"Yemek kız yemek!"

"Ha hmmm..."

"Kararın"

"Ne yiyoruz akşama Adnan bey'ciğim?"

"Senin canın ne isterse"

"Tamam"

"Gel işe brakıyım "

Tamam deyip kalktık kapımı açtı bindim ve kapımı kapatıp arabanın onunden geçip sürücü koltuğuna oturdu ve surmeye başladı...
Sessizdik ikimizde...

"Adanan bey"

"Bana bey deme Adnan de lütfen "

"Tamam Adnan Be-"

"Sana ne dedim"

"Özür dilerim Adnan"

"Geldik Müge "

"Bıraktığın için çok teşekkür ederim Adnan"

"Rica ederim"

Arabadan inip şirkete girdim...

Topark beyin kahvesini gotururken onunla konuşmam gereken bir konu vardi...

Kapiyi caldim ve girin dedi girince Günaydın Toprak bey deyerek gülümsedim...

"Günaydın Müge nasıl sin bu gün? "

"Allah'a şükür efendim iyim sizinle konuşmam gereken bir konu var."

"Dinliyorum"

"Ben isten ayrılmak zorundayım, çünkü 1 hafta sonra donuyorum turkiyeye"

"Neee, bukadar çabuk mu?"

"Maaalesef efendim üniverste aciliyor"

"Anlıyorum Canım tabi saygı duyuyorum, seni uğurlamaya geleceğiz Adnan'la..."

Onu başım'la onaylayarak Gülümsedim ve odadan ciktim,
Daha sonra butun işlerim bitince erken çıkıp hazirlanacaktim, akşama Adanan'la yemek yiyecektik aslında düşünüyorum da cok güzel gülüşü var ya ama niye sık sık gülmüyor aman cok kaba adam...

**

4 SAAT SONRA!

Beklenen an gelmişti işten çıkıp eve geçtim ve güzel bir düş alıp giyindim ve Deniz'le oturduk

Beklenen an gelmişti işten çıkıp eve geçtim ve güzel bir düş alıp giyindim ve Deniz'le oturduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAÇO ERKEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin