Okuldan çıkmıştım ve once mutfak alış verişini yapmaya gitim ve herşeyi aldiktan sonra eve gidip yemek pişirdim ve saat tam 4:54 olmuştu evden çıkıp yola koyuldum havaalanına vardığımda saat 6:03 ve kocaman 27 dakkika ne yapacaktım...
Oturup bekledim ama dakikalar çok ağır geçiyor ve Watppad'ı açıp birşeyler okumaya başladığımda o zaman zaman su gibi akıp geçmişti ve saat tam 6:39 olmuştu ama uçak halya yoktu geç kalmıştı olsun benim icin sorun yoktu...
5 dakkika sonra uçak indi ve Deniz'in inmesini bekledim indiğinde Arkadaşıma kocaman sarıldım ve bavulunu alıp taksiye bindik."Deli ya özlemişim seni çok "
"Bende çok özledim ya niye bir mektubla gitin akılsız bunu mu bana lâik gördün?"
"Yok ya kızım oyle değil..."
"He ge tabi tabi kesin öyledir..."
"Adnan bizim okulda Kimya öğretmeni"
"Ne, oha tesadüfe bak"
"Evet"
Gözlerimi devirdi'ğimde Deniz başımı omuzuna koydu ve bana "Ben senin yanındayım " dedi!
Kendimi ilk defa bu kadar rahat ve huzurlu hissetmiştim çocukluk arkadaşım tek güvendiğim arkadaşım 'dı... bugün anlamıştım diğer kızları daha doğru dürüst tanımıyordum.
Eve gittiğimizde yemeğimizi yiyip Serkan'a mesaj atım:"Müsait mısın konuşalım?"
Bi 5...10 dakkika sonra Serkan beni aradı ve "yüz yüze görüşelim Müge " dedi "tamam" dedikten sonra Deniz'e haber verip ayakkabılarımı giyip çıktım Serkan bana buluşacağımız yerin konumunu atmıştı ve taksiye binip gittiğimde ısız bir yerdi karanlık ve çok korkutucu bir yerdi ben Serkan'ı etrafta arıyorken arkamdan gelen bir sesle arkamı döndüm ve arkamda Serkan vardı...
"Burdayım Müge!"
Yavaş ve sakın bir ses tonuyla ona selâm verdim...
" ne oldu Müge korktun mu?"
"Yok"
"Anlat ne oldu konuştun mu Sude'yle?"
"Evet, bana o bir mafya dedi"
"Ne yani benimle çıkmıycak mı?"
"Onunla hayatta çıkmam dedi üzgünüm Serkan"
"Üzgün müsün gerçekten?"
"Evet!"
"Tamam öyleyse "
Serkan parmağını şıplatınca biri arkamdan ense köküme vurunca bir anda gözüm kararıp düştüm...
*
Uyandığımda iyse bir sandalyede bağlıydım ve karşımda oturan Serkan pis bir şekilde kahkaha atıyordu.
"Uyandın mı?"
"Serkan ne oldu neden beni bağladın? Çöz beni brak gideyim"
"Tabi tabi hemen polise git değilmi, evet Sude doğru söyledi ben bir mafyayim ve insanların acı çekmesi hoşuma gidiyor, sana bana Sude'yi ayarla demiştim ama sen ne yaptın... haha salak sin sen kızım salak!"
Gözlerimden yaşlar süzülürken aklımda tek Adnan vardı ve kalbim de beynimde Adnan, Adnan diyordu
Acaba beni bulurmu kurtarır mı?
Acaba benim yokluğumu fark edermi?"E Müge hanım susma"
"Sen sevgi ve aşk ne demek bilemezsin sen acımasız bir piskopat sın."
"Teşekkür ederim, de sen kime Aşk sın?"
"Sana ne"
Serkan kızmış olmalı ki bana sert bir bakış atı ve daha sonra ona cok ağır vir söz söyledim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAÇO ERKEĞİM
Adventurekızımız Müge 18 yaşında ve Italya'ya tatille gidiyor ve yolda Türk oğlumuza tanışıyor ve .... Okuyun anlarsınız!✌😀