Sınıfa girince ilk iş Seray'la konuşmak'tı ..
"Seray akşam'a pijama partisi yapalım mı? Sen ben Ablan ve Derya?"
"Olur tabi okuldan sonra konuşuruz onlarla "
Gülümsedim ve elimi omuzuna koyup öpücük atım. Ha bide Deniz'le konuşmuştum Türkiyeye geliyordu burda bizimle üniversitede okuyacaktı üst sınıfta Seray'ın ablasıyla vr Derya, yarın için uçağı vardı ne güzel bütün sevdiğim kızlar beni seviyordu ve biz çok iyi bir ekip olacaktık...
Okul sonrası Seray, ablası ve Derya bize gitik pijama partimiz vardı çok eğlenecektik.
Eve geldiğimizde kızlar oturdular ben iyse onlara benim pijamalarımdan verdim hepimiz giyindigimizde Babam aramıştı."Alo babacım "
"Iyis kızlarla pijama patisi
yapıyoruz ""Evet Deniz yarin geliyor"
Ve bu arada Deniz'in babası ve benim babam çok iyi ve çok yakın arkadaşlar aynı ben ve Deniz gibi insallah bizim çocuklarımız da boyle bizim gibi olur...
Daha sonra kızlara doğruluk mu?
Cesaret mi? Oynayalım mı diye sorduğumda onar eveeet diyordu ve oyuna başladığımızda ben ılk Sude'ye sormuştum:
Doğruluk mu? cesaret mi?"Doğruluk "
"Sevgilin var mı? Sude"
"Yok ya nerde bende o şans "
Gulumseyim tamam devam edelim dedim ve Derya Seraya sordu :
Doğruluk mu? Cesaret mi?
Cesaret deyen kısık sesli Seray gözlerini kapatıp gülümsüyor du ...
Derya'dan:
"Kalk ve hoşlandığın kişinin ismini Bağırarak bize söyle!"
Seray'dan:
"Aman tanrım bu ne ya?"
"Öleceğim şu an"
"Tamam"
"AykuTtt"Ne Aykut mu? Oha demek onarı yemekte buluştur'duğumda o yuzden Seray bana tepki vermemişti sanki hic birşey olmamış gibiydi... ama ne guzel işte
"Biz Aykut'la lise 2'de aynı sınıfta okuduk ve ben onu ta ozamandan beri seviyorum ama o bunu bilmiyor Aykut o kızla çıkarken ben her gun ölüyordum ama sonunda anladım ki ben değil o kız olmuş aslında o kız bir pis kalt*k'tı o saydece Aykutu kulaniyordu o kızın asıl sevdiği adam bir Mafya babasıydı ansızın bir geçeo kizi takıp etmiştim ve onu adam'la basmıştım o adam'la öpüşürken bir anda yere çakıldı kız ve adam onu orda bırakıp kaçtı yanına gittiğimde kızın nabzı atmıyordu...
Ve öğrenmiştim ki kız kalp hastasıymış onu ben bulduğum için Aykut hep beni suçlar gibi bakti hep canımı yaktı o bakışlarıyla"Hepimiz şaşkınlıklar içindeydik bu kız okadar çok şey yaşamış ki aklim almıyordu ve ben sordum:
"Niye bunları bize anlattığın gibi ona da anlatmadın "?
"Onu daha çok uzemez'dim"
Demek ki Aykut bu yuzden oyle çok tepki vermişti o Seray'dan nefret ediyordu onu suçluyordu hiçbir suçu olmadığı hâlde...
Derya bana dogru eğilip kulağıma "dışarı gel" diye fısıldadı...
Dışarı çıktığımızda bana bir ses kayıdı dinleti ve o ses kayıdı Seray'ın anlattıkları'ydı."Müge bu ses kayidini yarın alıp Aykut'a dinlet!!"
"Ah bunu yapamam Seray'ın izni olmadan yapamam olmaz"
"Onu ne kadar çoksevdiğini görmüyor müsün?"
"Evet seviyor ama..."
Gozlerini devirip içeri girdi bunu yapamazdım onun izni olmadan yapamazdın ya Aykut onun kalbini kirarsa?
Biraz düşündükten sonra bende iceriye girdim ve gülümsedim oyuna devam etikten sonra Seray bana sordu:"Doğruluk mu? Cesaret mi?
"Doğruluk"
"Adnan öğretmeni nereden tanıyorsun ve derslerine neden girmiyordun?"
Derya ve Sude şaşırmış'ca bana bakıyorlardı ve Seray soru sordu:
"Adnan ogretmen'le tanışıyor müsünüz?"
"Evet tanışıyoruz "
Bana garip garip baktiklarinda anlatmaya başladım...
*
Anladıktan sonra gözlerim doldu sanırım ben onu seviyordum ve çok pişmandım onu bırakıp gitigim için...
Daha sonra kızlarla koltuklarda uyuya kalmışız, sabah uyandığımızda hemen giynip kahvaltı yaptıktan sonra okula doğru yurumeye başladık
Ve okula vardigimiz da Adnan öğretmenler odasından çıkıyordu ben hemen başımı yere eğdim ve kızlar Adnana selâm verdiler:Kızlar:
" merhaba Adnan öğretmenim ""Merhaba kızlar "
Kızlar gülümserken, Adnan yeni Arkadaşınız iyimi kızlar dedi yüzüne baktığımda gözlerim doluydu ve kizlar ona siz onu bizden daha iyi tanıyorsunuz öğretmenim siz sorun deriler... ben kızlara olumsuz'ca başımı salarken adnan derin bir nefes alarak kaslarını çatı ve bende hadi gidelim kızlar dedim...
Kızlar onden yorumeye başladı bende arkalarından giderken Adnan "Dur!" Dedi ve Derin bir nefes alip arkamı döndüm ama karşımda bir çift boş bakan göz vardı...
"Biraz konuşalım mı Müge?"
"Tamam"
Adnan onden yürüyor'du ve biraz okuldan uzaklardık dan sonra bana döndü...
"Neden bu okula geldin başka okul yok müydü ? Niye yaralarımı açıyorsun?"
"Ben mi senin yaralarını açıyorum "
"Sen se-"
"Ben ne ben seni saydece çok sev-"
"Ah ne dedin sen Müge?"
"Hic bir şey Adnan artik bunun senin icin hic bir anlamı yok o yuzden bilmene de gerek yok!"
"Müge lütfen söyle "
"Seni seviyorum Adnan"
Adnan şaşkın şaşkın yüzüme bakarken bana yaklaştı ve bileğimi tutup sıktı .
"Sen çok aptalsin kızım çok"
"Ne-neden?"
Cevap vermeden bana daha da yaklaştı ve nefesini yüzümde hissediyordum sıcak nefesi ve souk bakan buz gibi gözleri içimi açıtıyor'du...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAÇO ERKEĞİM
Phiêu lưukızımız Müge 18 yaşında ve Italya'ya tatille gidiyor ve yolda Türk oğlumuza tanışıyor ve .... Okuyun anlarsınız!✌😀