Sabah uyandığımda saat 6:30 ıy okula geç kalacağım... hemen dolabin onune geçip giyindim daha sonra saçımı tarayıp makyajımı da yaptıktan sonra hemen evden çıktım bu gün Pazartesi
Ve kaldırıldığımdan beri tam 2 gun okulda değildim Cuma'da Adnan gelmişti ve Dün yani Pazar'da kaçtık okullu özledim ya ne yalan soyliyeyim
Ele ki Biyoloji dersini ah anam ama herşeyden, çok Adnan'ı özledim...
O artık benim sonunda Adnan benim Aşkım inanamıyorum sanki rüyadayım...*
Okula vardığımda arkamdan bir korna sesi geldi ama dönmedim daha sonra tanıdık bir ses " Şşş... fıstık gideceğin yere kadar bırakayım mı?"
Dedi gemen arkamı döndüm ve bana kahkaha atan Adnan'ı gördüm, suratına iki yumruk atasim vardı, korkutmuştu beni... " pislik " diyerek gülümsedim ve yanına gitim va kafamı camdan iceriye söktüm "Hayırdır koçum sabah sabah ne oldu sana? "Dedim ..."Ne olsun gülüm, artık benim AŞKIM SIN!"
"Ya ne güzel gerçekten mi?"
"Hee ya"
Deli ya o da benim gibi çok mutlu allah mutluluğumuzu daim etsin inşallah...
"Hayırdır Aşkım benim nereye dalıp gitin?"
"N-ne aşkım mı?"
"Evet aşkım değil mısın?"
"Tabikide öyleyim, oylesine derleri düşündüm "
"Hadi iceri girelim sıkma canını okuldan sonra seni bir yere götüreceğim "
"Tamam tatlım "
"Tatlım ne dir yaw?"
"Öküz oldu mu?"
"Oldu"
*
Okul bitikten sonra kızlarla çıktık ve Adnan beni arabada bekliyordu e tabi kizlara herşeyi anlatmıştım ne de olsa arkadaşız gizli saklı olmaz aramızda...
"Ooo kimler Müge hanımı bekliyormuş "
"Ya Sude şımarıklık yapma!"
"Tamam tamam hadi koş Sevgili'cazının yanına 😂"
"Simdi vuracağım haaa ona göre sıraya dizecem sizi!"...
Kızlarla vedalaştıktan sonra hemen Adnan'ın yanına koştum arabanın kapısını açıp bindim ve Adnan yanağıma masum bir öpücük bıraktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAÇO ERKEĞİM
Adventurekızımız Müge 18 yaşında ve Italya'ya tatille gidiyor ve yolda Türk oğlumuza tanışıyor ve .... Okuyun anlarsınız!✌😀