3 . Bölüm (Toprak beyin kardeşi)

60 1 0
                                    

Sabah Işe gidince Toprak bey telefon'dan 2 kahve söylemişti odasına, hemen götürdüm odasında bir beyefendi vardı hiç gülmeyen biriydi ve gözleri çok etkileyiciydi...

"Muge seni kardeşim Adnan'la tanıştırayım"

"Merhaba Muge hanım ben Adnan, memnun oldum!"

"Bende memnun oldum Adnan bey"

Yeşil gözleri buz gibiydi sanki icinde bir gram bile iyilik yokmuş gibi..
Adnan bey şirkete çalışmıyordu sadace abisi Toprak bey çalışıyordu, Adnan beyin ne iş yaptığı hakında hiç bir fikrim yoktu....

Günler geçtikçe Adnan bey şirkete daha sık gelmeye başladı. Toprak bey'e imzalaması gereken dosyaları goturdugumde bana şöyle dedi:

"Muge sen bu şirkete gelirken şans'la mıgeldin çünkü Adnan seninle tanıştığı günden beri her gun geliyor ziyaretima"

"Yok ya afendim özlemiştir sizi" deyip gülümsedim oda dedi ki:

"Ayni evde yaşıyoruz her gun goruyoruz bir birimizi ama hayrat niye geliyor her gun bilmiyorum..."

Gülümseyip çıktım, sonra düşünmeye başladım acaba Adnan bey b-benden hoş- , yok canım adam buzlar kralı, neden benden hoşlansın ki ılk görüşte? Ama adam her gun gelip benimle konuşmadan gidiyor bir selâm bile vermiyor...

Işim bitmişti ve halya dusunuyordum acaba Adnan beyin hergun geliş sebebi ne olabilir diye...
Şirketten çıkınca baktim ki Adnan beyin arabası ordaydı gidip camına tıklatım, sonra camı açarak marhaba nasılsın dedi bende iyim dedim...

"Seni eve brakayım mı Muge?"

"Yok ya sizin işiniz vardır"

"Yok benim işim atla bırakayım"

"Teşekkür ederim Adnan bey"

Işı yoksa ne diye şirkette bekliyordu?
Iyice kafam karışmıştı bunu çözmeliydim mutlaka...
Arabada giderken ben bu düşüncelere dalıp gitim ve Adnan bey bana seslendi:
" Muge dalıp gitin?"

"Yok canım ne dalıp gitmesi sadeca düşünüyordum "

"Neyi ve kimi?"

Kalbim yerinden çıkacaktı ne diye kimi düşündüğümü soruyordu bu adam?...
Cevap vermeyip omuzlarımı silkip gülümsedim.

"Muge Sevgilin var mı?"

Bu adam gerçekten öküz'dü ve duygusuz'du...

"Hayır Adnan bey yok neden sordunuz acaba?"

"Merak etim canım "

"Hmm"

"Geldik Muge inebilirsin"

Hic birşey demeden indim bu kadarı da fazlaydı ayıptan anlamıyordu, souk bir adam miş bunu yeni anlamıyordum ama taş kalpli olduğunuda bilmiyordum..

MAÇO ERKEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin