Jag började leta efter någon i klassen som kunde hjälpa mig att hitta omklädningsrummet.
Det verkade som att alla hade redan gått till omklädningsrummet för att jag hittade ingen från klassen under rasten.
Jag gick runt lite och kollade mig runt för att hitta omklädningsrummet och plötsligt ser jag Trevor med dem andra killarna som jag satt med under fysiklektionen.
- Hej Skyler! Sa Trevor glatt och vinkade till mig.
- Hej Trevor! Sa jag och vinkade tillbaks.
- Du verkar lite vilse. Sa Trevor och kollade på mig.
- Ehm, ja jag är lite vilse, tror du att du kan visa mig vägen till tjejomklädningsrummet? Frågade jag lite osäkert och drog handen genom håret som låg lite över mitt ansikte.
- Ja visst kan jag visa dig vägen dit, kom här. Sa han och la handen lite över min midja och drog med mig ner för några trappor och sedan så gick vi för en lång korridor med några dörrar.
När vi var framme vid en stor röd dörr där det stod ''Girls''.
- Så här är det. Sa han och pekade på dörren.
- Åh, tack så mycket Trevor. Sa jag och gav honom en tack kram.
- Det var så lite Skyler. Sa han och kramade mig tillbaka.
Jag öppnade dörren och såg att alla tjejerna från min klass var där, jag gick till en av skåpen där det stod samma nummer som på mitt skåp vid korridoren ''215'' var mitt skåp nummer så det var inte så svårt att hitta det.
Jag tog fram min väska och sen tog jag ut mina idrottskläder som passade till alla andras tjejernas idrottskläder.
Jag tog på mig ett par jätte korta shorts som såg ut som killkalsonger och sen så tog jag på mig ett lime som alla andra tjejerna hade redan på sig.
När jag blev klar så kom det fram en tjej med två andra tjejer bakom sig.
- Så det är du som är Skyler McCall, ganska intressant, så säg mig Skyler vad tror du att du håller på med? Sa tjejen med en dryg röst.
- Jag är på väg till idrotten, vad annars? Sa jag med samma röst ton som hon använde.
- Så du tror att du är rolig, lek inte någon med mig för att om jag ser dig igen med Trevor så ser jag till att ditt liv blir ett helvete. Sa tjejen och tog anden runt min hals och lyfte upp mig mot skåpet.
- Sluta, jag ...kan ...inte andas. Sa jag mellan andningen.
Hon var riktigt stark kanske lite för stark för att kunna bära upp mig på det där sättet.
- Jag släpper dig men lova mig att låta bli Trevor. Sa hon och nu så höll hon upp mig upp högre och pressade till hårdare med sin hand om min hals.
- Okej jag lovar! Sa jag och sparkade henne i magen och hon släppte mig sen så puttrade jag in henne i skåpen bakom henne och hon reste sig snabbt upp och tog fram en spruta och stack den mot min hals.
Jag började springa ut där ifrån och kom på baksidan av skolan där vi skulle ha idrott.
- McCall, du är sen! Sa Tyler och kolade irriterad på mig och pekade på sin klocka.
- Jo, förlåt ska inte hända igen. Sa jag och gick fram till honom.
- Näää, det ska det inte för att annars så får du stanna kvar här i idrotten och städa efter Lacrosse teamet. sa han och pekade ut på ett stort fält och där var det killar med konstiga rak och en liten boll i raket.
YOU ARE READING
The Hybrid
Werewolf- Det är du visst! - Vad snackar du om? - Du är den nya Hybriden eller hur! - Vänta va, vad är det du snackar om. - Ja och nu ska du dö! Han puttade mig och jag föll till poolen bakom mig. - Vad gör du Derek? Det är min syster. Allt blir svart och...