2.3 Fly från stan

340 15 12
                                    

~ Skyler ~

Jag och Trevor hoppade av motorcykeln och gick sedan in till Deaton som stod med Scott och kollade eller undersökte något eller någon.

- Så vad gör ni då? Frågade jag och ställde mig mellan Scott och Deaton.

- Kommer du ihåg att VÅR morbror dök upp från ingenstans och jagar såna som oss, den jävel var efter det här, det du ser nu är en Angel/Demon hybrid och ja som du kan se har vi räddat den. Svarade han men var osäker när han sa Angel/Demon hybrid.

- Så den idioten är kvar fast att jag hotade honom om att döda honom, nu ska han allt få se och fan med att döda sånna som oss eller andra! Skrek jag frustrerad och sprang sedan ut från byggnaden och började sniffa efter Jason, som jag snabbt hittade nu när han hann hitta mig först.

- Så du letade efter mig nu är jag här. Sa han med ett flin och gav mig en käftsmäll så att jag föll bakåt.

- Så du dök upp fast att du vet att jag kommer döda dig, morbror Jason. Sa jag också med ett lika stort flin på läpparna.

- Om du inte glömt så är jag en häxa och kan inte dödas av en Hybrid, systerdotter. Sa han och sparkade mig rakt i magen.

- Jag glömmer inte det men vem säger att jag inte kan döda dig, plus är jag inte ensam idag med att döda dig, har några med mig. Sa jag samtidigt som jag ställde mig upp, och samtidigt som Trevor, Jade, Scott, Denice och Derek ställde sig bakom mig.

- Så du tog med några vänner för att du inte klarar av mig själv gumman. Sa han och började slänga runt med sina händer konstigt och på samma gång flög jag och Scott åt två olika håll och dem andra också.

Jag ställde mig upp och sprang mot honom och det gjorde dem andra också men jag slängdes igen bort från honom.

- Som sagt jag är häxa och kan inte dödas så ge upp! Skrek han medan vi försökte ställa oss upp.

- Var inte så säker min käre bror, det fanns ju alltid någon som du som kan döda dig. Skrek en välbekant röst bakom oss, min mamma.

Vad fan gör hon här, hon vet att hon kan dö om hon kommer mellan honom och oss.

- Mamma gå din väg du kan bli skadad! Skrek jag och ställde mig upp och gick mot henne men kom inte till henne för att Jason slängde iväg mig igen med sina jävla häxkrafter.

- Jason du rör inte mina barn! Skrek hon och gjorde en liknelse rörelse som Jason gjorde, han flög och det var då jag förstådd att mamma är som honom, en häxa.

- Skyler ställ dig upp och hjälp dina vänner här ifrån jag tar hand om min bror okej. Sa hon och hjälpte mig att ställa mig upp.

- Mamma jag kan inte bara lämna dig här. Sa jag och höll om henne hårt.

- Gumman förlåt men jag måste göra det här så ta din bror här ifrån. Sa hon och höll sina händer runt mitt huvud och pussade mig på pannan, som ett farväl.

- Jag älskar dig mamma. Var det sista jag sa innan jag sprang mot Trevor och Scott och hjälpte dem upp och sprang iväg med dem till Dereks bil och körde iväg hem till mig.

- Mår du bra? Frågade Trevor och höll händerna om mitt huvud.

- Jag mår bra älskling. Svarade jag och kysste honom.

- Skyler vad sa mamma? Frågade Scott men han fick inget svar av mig heller och förstod att vi inte heller skulle få se henne igen och tårar började rinna ner för hans kinder.

- Scott förlåt mig, jag kunde bara inte. Sa jag och kramade honom.

- Det är inte ditt fel Sky. Sa han och kramade mig tillbaka.

- Jo det är det, jag började något som min mamma får avsluta genom att dö för mig och dig Scott. Sa jag och började få tårar.

- Sky tänk inte så, hon gör det iallafall för oss. Sa han och Derek stannade bilen.

- Spring och packa era saker, vi måste dra från stan. Sa han och kollade back på alla oss.

Jag, Scott och Jade hoppade av bilen sprang in till huset och packade alla våra saker och lämnade inget som kunde göra någon att hitta oss.

Jag sprang till mitt rum och sedan ner igen. Jag slängde mina 7 stora träningsväskor på hallgolvet som Scott och Jade också gjort.

Jag tog ut alla väskor till bilen med hjälp av Trevor nu när Jade och Scott snackade med pappa som bestämde sig att följa med oss att rymma från stan.

- Så allt är inne älskling. Sa Trevor och stängde backluckan.

- Tack du är bäst. Sa jag och kramade honom bakifrån.

- Jag är ledsen för det med din mamma hjärtat. Sa han och vände sig om så att vi kunde se varandras ansikten.

- Va inte det Trevor, hon gjorde det valet som alla mammor skulle gjort för sina barn. Sa jag och kramade honom.

- Du har rätt Sky, hon gjorde det för dig och din bror för att hon är mamma. Sa han och höll sina händer om mitt huvud och pressade sina läppar mot mina och kysste mig sakta och romantiskt tills vi hörde min pappa harkla sig.

- Ska vi åka nu? Frågade min pappa som kommit ut med Jade och Scott.

- Ja vi ska bara hämta upp Trevors saker och Dereks sen åker vi härifrån. Svarade jag och hoppade in i bilen med alla dem fyra i bilen.

Vi åkte förbi Trevors och Dereks ställde för att hämta upp deras saker som vi gjorde och nu var vi påväg till ett helt nytt område, Racon city vårt nya hem.

Vi ska aldrig mer tillbaka hit eller kolla bak. det här är en ny början på något hemskt....

The HybridDonde viven las historias. Descúbrelo ahora