~ Skyler's ~
- Hej Skyler hur mår du? frågar Derek killen som försökte döda mig en gång.
Jag svarade inte och började bara gå där ifrån men han tog tag om min hand och drog mig till honom.
Han hade en hand bakom min rygg och den andra hade ett grepp om min midja.
- Varför går du för ser du inte att jag vill prata med dig? Frågar han och kollar mig i ögonen.
- Men jag vill inte prata med någon som försökt döda mig en gång och kanske vill försöka en till gång. Svarade jag kaxigt och försökte komma loss från hans grepp men misslyckades.
- Jo det är angående det, jag är hemskt ledsen för vad jag gjorde och kommer aldrig göra om det för att jag ska skydda dig från och med nu. Sa han och kramade mig.
Jag puttade bort honom och örfilade honom.
- Rör mig inte och jag behöver inte dig som skydd eller hjälp så låt mig va och gå. Skrek jag och kollade surt på honom.
Han lyssnade inte så han tog båda hans händer om mitt huvud och pressade mitt ansikte mot hans och kysste mig.
Jag slog honom på bröstet men han släppte mig inte sen så drar någon bort mig från honom och börjar slå honom och när jag ser att det är Jade så blev jag lite rädd.
- Nej Jade låt honom vara, det är onödigt att slösa din tid på honom. Skrek jag och drog han från Derek.
- Om jag ser dig nära min tjej så dödar jag dig fattar du det!! Skrek Jade och tog min hand och gick därifrån med mig släppandes bakom honom.
- Jade förlåt jag ville verkligen inte! Sa jag och stannade upp.
Han vände sig om och kollade på mig utan att säga något och plötsligt så lyfter han handen och örfilar mig jag läger snabbt handen för kinden och kollar på honom med tårar i ögonen.
- Fan förlåt Skyler! Sa han och skulle krama mig men jag bakade bak.
- Kom inte närmre och prata aldrig mer med mig. Skrek jag och sprang därifrån.
Jag sprang och sprang tills jag var i skogen där ingen kunde säga något till mig eller störa mig.
Jag kollade inte vart jag gick och krockade in i någon.
Jag kollar upp och ser Stiles.
- Hej Skyler vad gör du här, mår du bra? Frågade han och kramade mig.
Jag kramade honom och började gråta.
- Nej jag mår skit dåligt och gjorde slut med min kille. Svarade jag och kollade honom i ögonen och sen så pressade jag mitt ansikte i hans bröst.
- Men om ni gjorde slut så var det kanske för att det är någon annan lycklig kille som ska vara med dig gumman. Sa han och strök mig över håret och pussade mig på pannan.
- Skyler jag skjutsar dig hem nu, så du inte behöver gå hem. Sa han och tog min hand och vi började gå ut från skogen.
Vi var framme vid hans bil och satte oss han gasade på och körde iväg.
| 15 min senare |
Vi var framme och jag hoppade av bilen.
- Hejdå Stiles och tack för skjutsen. Sa jag och kramade honom.
- De va så lite så plus du är ju min bästa väns syster, vad gör jag liksom inte för dig eller honom. Sa han och pussade mig på pannan och kramade mig.
YOU ARE READING
The Hybrid
Werewolf- Det är du visst! - Vad snackar du om? - Du är den nya Hybriden eller hur! - Vänta va, vad är det du snackar om. - Ja och nu ska du dö! Han puttade mig och jag föll till poolen bakom mig. - Vad gör du Derek? Det är min syster. Allt blir svart och...