Ээж: За оруул оруул. Сайхан тохирох газрыг харж байгаад хэлээд өгье. Хамгийн гол нь эвтэйхэн тавина шүү гэсээр зөөж байгаа хүмүүст зааварлаж байлаа.
Жундэ миний хажууд зогсоод ээжийг инээмсэглэн харж байв. Ээж ганцаараа хийлгэнэ,шийднэ гээд дайраад байсан болохоор юу ч хэлсэнгүй хөдөлсөн ч үгүй.
Би: уг нь энийг энд тавьсан бол тэ? гээд Жундэ руу харахад тэр толгой дохив.
Жундэ: гарцгаая.
Биднийг гал тогоонд хоол бэлдэн зогсоход Жундэ хачин хачин юм ярин инээд хүргээд байв.
Гэнэтхэн алим шиг өгзөгнөөс минь хэн нэгэн айхтар базлахад би гэдэг хүн үхэтлээ цочиж, хайртынхаа энгэр рүү үсэрсэн юм. Даанч амьдрал хатуу юм хойно Жундэ ч давхар цочин хойш ухарч би хүйтэн шалан дээр мөөмөөрөө газардав.
Би: яааая мөөм, яаая бөгсссс
Ээж: бэрээ яанаа! Миний бэрийн мөөм нь хагарчихлаа штэ. Хөгийн Жундэ тосоод авахгүй яасан юм бэээ!
Жундэгийн нүд томрон: за ээж болиорой. Та яах гэж миний эзэмшилийг базлаж мазлаад байгаа юм? Надаас өөр хүн хүрэхээр наад хөөрхөн бөгс нь айгаад байдаг юм за юу
Жундэ: алив миний мөөм,бөгс хоёр зүгээр үү?
Би: зүгээр зүгээр. Өвдөхөө больчихлоо ёооё
Бөгсөө илсээр зогсож байхад ээж намайг харж байснаа цээж рүү өнгийж хараад гараа дотор нь хийгээд базаад эхлэх нь тэр. Юу гээч нь вэ?
Ээж: сайхан сэрийсэн хоёр хадагтай байх чинь ээ. Залууд минийх ийм байсан юм. Тэгээд Жундэ гарч ирээд бүүр том үнээний дэлэн шиг болчихож билээ гэсээр аймар чанга инээж байлаа.
Би ч хачин царайлсаар Жундэгээс тусламж гуйсан харц шидлэхэд Жундэ жуумалзснаа намайг хажуудаа авав.
Жундэ: ёоое хадагтай Кимийн донг явах вэ! Энэ чинь минийх. Минийх гээд байхад даа.
Ээж: яахаараа чинийх байдаг юм хөгшин зөнөгөө?
Уг нь миний л мөөм юм шиг санаад байх юм.
Би: минийх биздээ?
Жундэ: хэзээ чинийх болчихсон юм? Анхнаасаа л минийх байсан. Анх болзоход, анх хүрэхэд, анх лэвчикийг чинь тайл-
Би: чимээгүй байгаач!
Жундэ: за
Ээж жуумалзаж байснаа хоолойгоо засаад: за күүкдүүд хоолоо хий хий. Яршиг танай эхнэрийн мөөмөөр би ч яах юм. Харамч золиг гээд цаашаагаа явав.
Ээж: Мөөм барья мөөм барьяөөөөөөөөөөө
Өө заза удахгүй өгзөг сэгсрүүлж, орцонд шаалцах нь л дээ хөөрхий. Дараа нь хөөрхөн хөлийн хуруу гэх вийдээ.
-----
[Happy 1st anniversary💙]
Админ нь өгүүллэг бичээд нэг жил болжээ кк😂💜
YOU ARE READING
My hubby's mother | completed
FanficХүндэт ноёд хадагтай нараа та бүхэнд нөхрийнхөө ээжтэй хамт хийсэн паянгуудаа сонирхуулья! Нэг нууц хэлэхэд "тэр үнэхээр балай хүүхэн шүү" 400 дэх Follows-той болсны бэлэг💙