Bölüm 4(mini M)

339 26 4
                                    

Baekhyun

Evde meraktan çatlamıştım ki kapı çaldı koşarak kapıyı açtım."LUHAN NERDE?!" dememle chanyeol ve sehun kenara çekildi.Luhanı gördüm.Üstüne atlarcasına sarıldım.

"luhan..çok korkuttun bizi" dedim."salak!korkmayın"dedi.

Güldü.Güldük.










Luhan

Başıma giren ağrıyla gülümsemem soldu."luhan?iyi misin?bir yerin mi acıyor?" dedi sehun."iyiyim sadece biraz başım ağrıyor.Sanırım uyusam iyi olacak."dedim.Baekin daha önce de kalmam için gösterdiği odaya yol aldım.













Sehun

Luhan daha yeni intihar etmekten kurtulmuştu.Yalnız kalmamalıydı.Luhanı takip ettim.Odaya girdiğimde daha yeni yatağa girmişti.Beni gördü."sehun?"dedi."e-evet,ee seninle uyumak istedim de ta-tabii istemezs--"kahkahasıyla durdum."ya sehun ya ben sana diyorum ki seni seviyorum şimdi sen benimle uyuyacaksın ve ben istemiyeceğim?sence mümkün mü?" dedi.Gülümsedim.




Yatağın yanına kıvrıldım.Saatlerce luhanı izledim aniden Luhan bana arkasını dönmüştü."luhan bana döner misin?" dedim fısıldarcasına.



Luhan inlememsi hımlamamsı sesler çıkarmış ama bana dönmüştü.Luhanı kendime çektim."gitmeni..beni bırakmana izin vermiyeceğim luhan..beni asla sensiz bırakma..beni senin bu güzel kokundan mağrur etme.." fısıldadım.




Luhanın sarhoş edici çilek kokulu saçlarını okşaya okşaya uyumaya başladım.













Chanyeol

"acaba uyudular mıdır?" diye sordum."uyumuşlardır,ben hem bakayım hem de yeolmaeyi uyutayım" "yeolmae uyudu şimdi sıra geldi şartıma" dedim."ne?"çok saftı.




Hızla yatağa yatırdım."chanyeol ne yapı--" sözünü dudaklarımla kestim.Ayrılıp Baekhyunu ters çevirdim."chanyehpmm"ellerim kalçalarında gezerken inledi."şşş kedicik sahibinin sözünü dinlemezse cezalandırılır"dedim.




Yeolmae // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin